Zpět na článek

Diskuze: Assassin's Creed Unity - Dead Kings

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

VojtechFarsky
VojtechFarsky
Level 1 Level 1
26. 1. 2015 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem průměrnej hráč co už dohrál hodně her a AC2 jsem hral na xboxu360 jen jednou, bohužel nijak mě to nezaujalo a nevím proč,
přitom to vypadá dobře i se hraje, ale nebaví a štve mě to

myslim, že dnešní hry neuměj člověka tak dobře pohltit např. atmosférou nebo grafickou stránkou

Marden
Marden
Level 1 Level 1
19. 1. 2015 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím jestli je opravdu důvod k shovívavosti. Bugy tu stále jsou a recenze říká, že je celkově DLC průměr. Důvod, proč to je zdarma, není, že jsou v Ubi hodní, ale po takovým launchi se museli nějak omluvit.

Lukáš Horský
Lukáš Horský
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s tím, že je příběh DLC o 100% lepší než v základní hře. Zatím mám sice dohráno jen málo, ale i tak je to o dost méně klišovité než příběh v Paříži. Ono se v hrách od Ubisoftu stává takový jev, který nazývám "dohrání příběhu z povinnosti", protože zhruba po půlce kampaně je jasné, že v ní o nic vlastně nejde. Myslím, že to je dané velkou objemností vedlejších misí, které často zastíní samotnou nit příběhu linoucí se hrou, snad jen z principu samého.;-) Ale já mám ty hry rád i tak.

granak12@seznam.cz
granak12@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jakse tahra spoušti

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 1. 2015 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukas88: Takže podle tebe není rozdíl mezi plnou hrou a DLCčkem?
Navíc cena je faktor v hodnocení, obzvlášť pokud mluvíme o DLC. Co je jeden z důvodů proč dostalo DLC k Destiny malá hodnocení? Protože za tu cenu nabídlo málo obsahu. Kdyby stálo méně, tak obsah bude odpovídat ceně a hodnocení bude kladnější. A tady je to opačně, zadarmo je to výborné DLC, kdyby za něj ovšem chtěli třeba 15 eur, tak už tak výborné nebude.

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
19. 1. 2015 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petr: I Dead Kings máme mezi tipy na vysílání. Byl by to ale jeden velký spoiler. To je asi vzhledem k délce DLC jasné. No zvážíme to.

@Marden: Já myslím, že je DLC naopak nadprůměrné, co do obsahu, nových mechanismů a především prostředí. Souhlasím, že chyby původní hry jsou vlastní i rozšíření, ale tady nešlo čekat nic jiného. Jde o hluboce zakořeněné základy technologie. A máš pravdu, že DLC je zdarma, protože si to hráči po problémech zaslouží. Já jen tvrdím, že tohle gesto přijímám a přijde mi, že se jeho uvolněním postavil Ubisoft k celé kauze čelem.

bares69
bares69
Level 1 Level 1
19. 1. 2015 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen škoda, že DLC není úplně separované od původního příběhu, ve hře je dokonce označeno jako sekvence 13, ačkoli se do něj můžete dostat ještě před dohráním všech 12ti sekvencí.
Obsahuje nejednu narážku na původní děj a pokud ho ještě nemáte dohraný, riskujete drobné spoilery nebo nepochopení celého kompletu.

Každopádně jako kompenzace naprosto solidní.

Jinak díky Jirko za recenzi, říkal jsem si, jestli na toto DLC bude. :)

bares69
bares69
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukas31: Minimálně v AC:U je příběh a obsah celkově vrstvený podle typu misí.

Hlavní mise: Arno a jeho život, vedlejší: události a příběhy v Paříži, co-op: historické události. Tak by to šlo zjednodušeně shrnout.

Ubi tlačí na to, aby hráči hráli hru celou, ne jen hlavní linku. Někomu se to líbí, jinému ne...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 1. 2015 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukas88: Ne hra, DLCčko...

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
19. 1. 2015 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bares69: Je pravda, že z hlediska logiky i chronologie lze jednoznačně doporučit pustit se do Dead Kings až po dohrání původního příběhu. Technicky vzato se ale odemkne už po dokončení čtvrté sekvence.

Lukáš Horský
Lukáš Horský
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě doplňuji, že okolní aktivity v AC:U byly často zajímavé i z hlediska jejich malých příběhů...což beru jako pozitivní, než když to je jen o sbírání a zabíjení...

Lukáš Horský
Lukáš Horský
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bares69: Je fakt, že samotné hraní her od Ubi je koncipováno tak, aby to člověk hrál jako celek a ne jen hlavní linku, to souhlasím. Jen jde o to, že ve spojitosti s velkým množstvím aktivit okolo, samotný příběh je často odsouzen k průměru sám o sobě, než kdyby se hraní koncentrovalo na dějovou linku se snížením okolních aktivit. Ale to je o názoru. Já sám ty okolní aktivity kvituji, protože mě nutí prozkoumávat okolní svět a vždy se do toho víc zažeru.

Lukáš Horský
Lukáš Horský
Level 1 Level 1
20. 1. 2015 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že se DLC povedlo. Asi bych si ho nekoupil, nicméně kdyby ano určitě bych toho nelitoval. Krásný přechod z celkem veselé a místy slunečné Paříže do bahna, špíny a deprese nového prostředí. Navíc herní novinky, které to osvěží a hráč má chuť to hrát a dohrát... za mě souhlas s bodováním.

Merengues
Merengues
Level 1 Level 1
19. 1. 2015 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Srovnávat tarify od mobilních operátorů s hrou zdarma :-DDD
To je fakt moc...

bares69
bares69
Level 1 Level 1
19. 1. 2015 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukas88: Dodám ještě, že cena F2P hry jde vyčíslit, jako množství obsahu, které si ve hře můžeš pořídit za jednotku peněz.

Třeba ve War Thunder si za 10EU můžeš klidně pořídit skoro celý Tier letadel, ale ve Star trek online maximálně pár doplňků k uniformě (nechytejte mě prosím za slovo, je to nadnesené) -tady já vidím rozdíl obsah/cena u F2P titulů.

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
19. 1. 2015 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Podepisuju. Lépe bych bych to nenapsal. Je to prostě tak, jak říkáš a jak píšeme v recenzi. Cena vždy hraje roli, pokud je výjimečně nízká, nebo naopak neobvykle vysoká. To je samozřejmé.

Na okraj bych jen doplnil, že F2P tituly nemohou automaticky dostávat pětky, jak psal Lukas88, už jen proto, že za prvé nejsou zadarmo v pravém slova smyslu a za druhé cena je jen jedním z faktorů ovlivňující výsledné hodnocení. A ano u klasických bezplatných her to také hraje roli, jinak by většina amatérských titulů nemohla usilovat o nejvyšší známky. Vždy je důležité zohlednit optiku, jakou ten který titul posuzujeme.

Reklama
Reklama