Zpět na článek

Diskuze: Anthem se odsouvá, DA4 v přípravě

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 1. 2018 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: Nejdřív si přečti můj komentář, a pak na něj reaguj.

Náznaků jsou tam mraky, je naprosto jasné, že Divoký Hon chce Ciri zneužít pro dobytí/zničení Geraltova světa. Hra ti pořád omlacuje o hlavu celé to proroctví, Geralt proti Honu může bojovat kvůli Ciri, ale pořád tím zachraňuje svět. Nevím, co na tom pořád nedokážeš pochopit a nevím, proč se tady tak zoufale snažíš dokázat, že Zaklínač není o záchraně světa.

Jinak vyvrcholení příběhu celé trilogie je sakra důležitá část příběhu, možná i ta nejdůležitější, není proboha možné si to odmyslet.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: Vždyť celá pointa hry je najít Ciri dřív než to udělá Divoký Hon, který chce její moc zneužít pro plnou invazi do Geraltova světa, což by byl taky vcelku apokalyptický scénář pro stávající obyvatele. Plus Bílá Zima. Ciri nejenže zachrání svět, ale dokonce celý vesmír.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: kámo ty si to dycky tak pěkně načneš a pak strašně pohoříš na svým slepým hatu zaklínče, mohl bys mi říct kde si ve witcherovi zachranoval svět? kde bylo hlavní nápní příběhu ochránit celou zemi? pokud vím tak zaklínač má mnohem víc blíže k osobnímu příběhu DA2 kterej se ti evidentně strašně líbí

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: Co lžeš? Už několikrát jsem zdůrazňoval, že se mi Zaklínač celkově líbí, pouze k němu mám nějaké výhrady, narozdíl od vás nekritických fanboyů.

@Wexz: Ano, neříkám, že je to samé proboha, ale ten rozdíl v rozpočtech je gigantický. Tímhle se to prostě nedá omlouvat. Lepší textury a mimika nestojí 30 milliónů dolarů (navíc engine už měli od DICE).

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: Ano zdá. Dvojka měla aspoň trochu zajímavý příběh a lepší hratelnost. Trojka je dle mého absolutní odpad, fakt na ní nevidím nic pozitivního (kromě grafiky). Vykuchaná hratelnost, velké a prázdné lokace, šíleně nudné questy a příběh si ani nepamatuju. Jedno z mála RPG, které je zábavnější když člověk kašle na sidequesty.

Když to srovnám třeba s Divinity OS 2, kde mnohem menší studio s mnohem menším rozpočtem dokáže udělat po všech stránkách mnohem lepší hru, tak by se v Bioware měli stydět.

Qub4_honor
Qub4_honor
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že by odsun z důvodu přepracovaní mikrotransakcí a lootboxů? :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další Dragon Age? Ach bože, proč?

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
26. 1. 2018 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://kotaku.com/bioware-doubles-down-on-anthem-as-pressure-mounts-1822380989

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dr.One: Jo bylo to napsano v tom článku na Kotaku.

Z informací kolem vývoje vlastně vyšlo na povrch, že jim ten slavný Frostbite tak narušil nejen vývoj hry, ale i postup práce, že kdyby si "z čistého papíru" začali místo toho vyvíjet vlastní engine, bylo by to snadnější. A nejspíš i levnější.

(Mimo článek jsou tyto informace také z podcastů Co Optional se zasvěceným hostem, nepamatuju si jméno, podcast byl vydán nanejvýš pár týdnů po článku na Kotaku)

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: No podle těch zpráv (viz Kotaku a Andromeda, myslím, že to psal Schreier) ten engine museli upravit dost zásadně, některé věci tam vpodstatě dělali z gruntu nově (inventář, questlogy atd.). Neříkám, že to muselo vydat na x let vývoje, ale jednoduchý to s Frostbitem asi úplně není.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: 3rd person vyžaduje mnohem větší rozlišení textur, mnohem delší vykreslovací vzdálenost atd. Nemluvě a postavách a jejich mimikách.
Divinity je jedna z nejhezčích her v isometrickém pohledu. Ale samotná perspektiva pohledu je dle mého příliš zásadní faktor na takovéhle porovnávání grafiky. Snad vyjma 1st person vs. 3rd person.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Byl bych mnohem radši, kdyby BioWare sledovalo hry (a komunity) jako Horizon Zero Dawn, Zaklínač 3 nebo Nier: Automata (jo to už je hodně offset, ale příběhově je tam toho mraky k inspiraci).
Nechci ty hloupé a nezajímavé Destiny, Battlefronty a jim podobné... :-(

celoush
celoush
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
25. 1. 2018 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tisíc lidí, tisíc chutí... za mne byla dvojka horší než trojka.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
26. 1. 2018 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: nepřekrucuju jen si nemyslím že dvě minuty můžou nebo by měli definovat celou hru nedej bože celou trilogii, odmysli to že vstoupí do toho portálu, prostě na konci umlátíš krále honu a s Ciri zdrhnete pryč, našel bys tam jakejkoliv náznak toho že ten příběh byl o záchraně světa?

Enormeon
Enormeon
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A pak přijdou s tím, že to odsunou na nextgen. Ani bych se nedivil.:-)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dr.One: A? Engine se vždycky upravuje pro potřeby každé hry.

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: No ten engine dle zpráv museli dost upravit...

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Isometrická hra versus hra s plně 3D grafikou a cutscénama? Porovnávat rozpočet jednoduše nelze. Jinak příběh je jiná, to nezpochybňuji. Vlastně už si na něj taky nemohu vzpomenout...

@celoush: Ale soubojový systém vážně potřebuje předělat. V Inquisitionu byl zábavný tak prvních 10hodin. Neměl dostatečnou hloubku.

celoush
celoush
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
25. 1. 2018 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já doufám, že Dragon Age bude zase družinovka, která se bude stále víc přiklánět ke klasičtějšímu pojetí RPG než k akčnějšímu, kde hrajete s jednou postavou a víc než o staty jde o vaši "zručnost" s ovladačem.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: počkej tobě se jako fakt zdá že DAI byla horší jak dvojka? ta dvojka ve které si měl asi čtyři stále se opakující lokace s paletou šedá hnědá sem tam lístek? ani celkověj příběh nestál za moc, u mě stále vede jednička na plné čáře, ale musím říct že DAI byl podle mě velkej krok dopředu oproti DA2

omfgacek123@gmail.com
omfgacek123@gmail.com
Level 1 Level 1
26. 1. 2018 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1000lidi, 1000chuti. Prirovnal bych diskuzi k Vodnikovi od Erbena, kde sice zabil dite vodnik, ale dite by neumrelo, kdyby matka pustila svoji dcera zpatky za vodnikem. K tomu zda je lepsi da2 ci dai. Beru da2 jako prequel k dai. Byla jednoducha(viz v chuzi po mape), ale ucel splnila, ze hra stala plnych 1600 jako jine tituly je vec druha, hold potrebovali vydelat.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 1. 2018 07:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: Ty to hrozně překrucuješ, Geraltova motivace je vcelku irelevantní, pořád je to on kdo bojuje proti Divokému Honu a tím nepřímo zachrání svět (navíc ke konci v tom je i pomsta)...

V Baldur's Gate taky můžeš hrát za sobeckého parchanta co chce jenom moc a svět je mu ukradený, ale výsledku je to pořád o zastavení hlavního záporáka a záchraně světa. Zaklínač je to samé.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: @Mitsurugi: Fakt že se něco stane nebo nestane neznemá že je to hlavní nápln, Geralt hledá Ciri ne protože chce zachránit svět, ale protože chce zachránit ji, je to příběh o hledání člověka na kterém mu extrémně záleží a kdyby bylo po jeho tak ji ani do toho portálu nenechá jít, sem tam se ve hře oběví zmínka o tom proroctví bílí zimi a na konci vidíme ty dvě minuty tot vše, nikde v celé trilogii není znímka že by Geralt chtěl porazit bílou zimu nebo že by chtěl zabránit invazi honu, Geraltovi důvody jsou pouze osobní a celkem sobecké, on nezachranuje svět ale drahého člověka a jestli vy jste si z celého witcher příběhu odnesli jen posledních pět minut a podle nich odepsali celou sérii jako "záchrana světa" tak už nemá cenu se dál bavit, protože se dostáváme do světa názorů a ty se mnohdy nedaj napadnout nebo vyvrátit.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: takže 95% herní doby hrajem za Geralta a hledáme Ciri, z těch pěti zbejvajících procent, strávíme celou jednu minutu tím že Ciri vleze do portálu protože si uvědomila že musí a z toho si ty vydedukoval že celej witcher 3 je o záchraně světa...hmm tak v tom případě je i DA2 o záchraně světa, protože na konci v dlc přese zastavíš záporáka ze trojky a tím prakticky zachráníš svět, to že si pak vstane z mrtvých na druhý kolo je jen další detail v epickém příběhu o záchraně světa.

celoush
celoush
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
25. 1. 2018 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to dobře popsáno v Blood, Sweat, and Pixels, kde je Inquisition věnována jedna kapitola.
Jinak k DA mne zaujal i tweet: "Reading lots of feedback regarding Dragon Age, and I think you’ll be relieved to see what the team is working on. Story & character focused. Too early to talk details, but when we talk about “live” it just means designing a game for continued storytelling after the main story."

Reklama
Reklama