Zpět na článek

Diskuze: Anthem má na další měsíce velké plány

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
26. 2. 2019 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rohaac: ps: Angry Joe hru hodně chválí za grafiku a souboje vyzdvyhnul i ty dobré věci :).
Nevím jestli jsi video viděl celé a rozumněl jsi mu.

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Já Anthem nehraju ani se nechystám. Píšu obecně o dnešním chování hráčů. To je u každé hry tohle. Seš schopnej pochopit, že když se to tobě nelíbí, neznamená že je to špatný a hotovo a že někdo je se hrou spokojenej ? A ten co je spokojenej není automaticky idiot ? Ale ne. Ty tady musíš vztekle poskakovat a do nekonečna opakovat " ne ne ne ne ne ta hra je špatná špatná špatná". A nejen ty a nejen tady. A ta diskuze se pořád opakuje a točí v kolečku protože lidi jako ty musí mít asi poslední slovo že ta hra je špatná. Ne, je dobrá, ne, je špatná, ne, je dobrá, ne, je špatná...... Je vidět že se máme fakt až moc dobře

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rohaac: Angry Joe je naprosto v pohodě. Přijde mi dost omezené soudit ho podle toho, kolik váží a nebo dokonce tvrdit že je přehraný.
To že mu vadí zásadní chyby a nuda v Anthemu, přece není nic strašného a pokud i recenze herních webů nehodnotí přiliš kladně, tak na tom asi něco bude.
To že fanboys Anthemu neunesou kritiku své hry, to se stává. Osobně jsem hrál jdemo Anthemu dost dlouho a nutil se do toho celkem dost. Poté jsem hrál Division 2 a ten byl pro mně jednoznačně lepší looter shooter rpg.
Vím že Division 2 má taky své mouchy a budu ho i skrze to hrát a pokud v recenzích nedopadne perfektně, tak určitě nebudu přesvědčovat někoho v komentářích, jak nemá pravdu a že hru nehrál a že si ji musí koupit jinak nemuže kritizovat a nic říkat (nesmysl).

pro představu souhlasím s https://www.youtube.com/watch?v=OSzkc6u68Bs. Slabý příběh a nezábavný gameplay.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@butka1998: Ano, kdo s tebou nesouhlasí, tak je idiot, aneb jak diskutovat na úrovni. Jako důkaz svých argumentů jsi tady hodil Novotnýho a nějaká pochybná videa a čekáš, že ti někdo bude věřit ty šílené konspirační teorie?

Uvědomuješ si, že weby jako IGN jsou závislé na tom, že jim vydavatel dá s předstihem kopie k recenzím, že jo? To si jako vážně myslíš, že mají dost síly na to je vydírat? Vážně si myslíš, že by se nějaký vydavatel nechal takhle vydírat? Mluvíme tady o společnostech, které vykazují zisky v řádech miliard dolarů a možná by mohli celé IGN i s jeho nakladatelstvím okamžitě koupit. Nehledě na to, že kdyby se je takhle někdo pokusil vydírat, tak ho okamžitě zažalují. Přijde mi, že hodně přeceňuješ sílu největších herních webů.

Jestli něco, tak je to naopak, napiš dobrou recenzi, nebo tě hodíme na blacklist a nebudeme ti posílat recenzní kopie a zvát tě na marketingové akce, což znamená, že každou recenzi vydáš později než konkurence a budeš v prdeli. Asi jako se teď stalo mezi Cenegou a Bonuswebem.

Jako chápu, že v dnešní době je módní nenávidět novináře, ale chce to nad tím taky trochu přemýšlet.

Twice
Twice
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2019 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HonZyczech: Já ti nevím, myslím že snaha vysvětlovat něco lidem po internetu je přinejmenším zbytečné.. když si chcou žít v ignoranci, ať si žijou. Divím se, že ty české háje ještě takle poctivě pročítáš, zvratky na jedno brdo tady i jinde a očividně to lepší nebude

kaprik
kaprik
Level 5 Level 5
25. 2. 2019 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky přidám svou trošku do mlýna. Strašně se udivuji jak tady všichni píšou to bych si nekoupil ani za mák, ta hra je příšerná, neudělali co slibovali atd.... Přiznejte se ti co to kritizujete kolik toho máte odehráno??? Hráli jste vůbec třeba demo???
Trošku bych se zamyslel nad tím proč to kritizuji....Nejdříve si tu hru zahrajte a pak hodnoťte. Také mám rád lidi co říkají tady to v recenzi zdrbali a proto je to špatná hra a hrát jí nebudu. Říká to většina....
Lidi proberte se, pokud chcete něco kritizovat tak to nejdříve vyzkoušejte...

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HonZyczech: pokud sis tuhle diskuzi přečetl pořádně tak bys viděl, že je tady pár lidí, kterým se hra nelíbí, hra která dostává mezi recenzenty i hráči, doslova všude známky kolem 6 a pak je tady pár lidí, kteří se je snaží přesvědčit že jejich názor je špatně, že neví o čem mluví, že jsou jen jak si ty sám řekl stádo. Možná že ten co by se měl nad sebou zamyslet si i ty.

Endys22
Endys22
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanK47: Tak takovej pocit, že bych neinvestoval do hry ani hodinu času dobře znám. Týká se to největšího trashe dnešní doby. A říká se tomu battle royale. A je mi jedno jestli ro je pubg, fortnite, nebo něco jiného... prostě to je to, do čeho bych zase já neivestoval ani hodinu svěho času. A i přesto je z toho tolik lidí hotovejch. To jsou jediné hry, kterými opovrhuji. A schytávají kritiku? Samozřejmě, že je to úspěšné, když mi to připadá jako hra udělaná přes noc a vydělají majlant na hloupých lidech. Normálně bych toto nenapsal. Nechávám si to pro sebe. Ale pokud se tu chce někdo hádat, co je hra o ničem, tak budiž.

Gameover
Gameover
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@butka1998: Největší problémy nejsou ale ty bugy, ale série nepochopitelných rozhodnutí vývojářů a absence naprosto základních funkčností online looter shooter hry. Destiny je venku, warframe je venku, diablo je venku, ale oni přesto dělají ty samé chyby. A najdi si na youtube Conviction – An Anthem Trailer

butka1998@seznam.cz
butka1998@seznam.cz
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gameover: No k tomu marketingu třeba jen blbej update do Warframu a to konkrétně Fortuna měl 2x takovej marketing včetně bilboardů a Time Square shotu... Na Time Square se ukazuje kde co. Ale viděl jsi reklamy třeba na Youtube? Jako to dělá třeba Bethesda nebo Ubisoft téměř pro všechny hry? Nebo reklamy v televizi jako dělá EA pro FIFU? Já teda ne... To je podle mně dost malej marketing oproti jinejm hrám a konkurenci v dnešní době.

A banalních bugů? Jaké jsou tedy hlavní, když ani výpadky zvuku atd co jsi tu popisoval jsem vůbec nezažil. Je faktem, že hra byla a stále je né zrovna dobře optimalizovaná a je proto možné, že se to stává jen lidem na slabších sestavách nebo konzolích. O tom nevím. Ale já jsem na své sestavě žádný z těchhle "hru znemožnujících" bugů nezakusil jak říkám. Ale je možné, že jsem měl za těch 40 hodin jen štěstí? Nemyslím si...

Drew
Drew
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rothacek: Souhlas. Netuším, jaký boje probíhaly uvnitř, takže těžko říct, jestli třeba EA netlačilo datum vydání a prostě jim uřízli čas. Ta hra měla vyjít za rok se vším tím obsahem a byla by to bomba. I tak se ale u toho bavím a zatím nemám důvod to odložit, jen je škoda, že takhle zkazili hned start a negativní recenze dostávají po právu, bohužel. Občas to možná někdo přehání do extrémů, ale kritika je nutná.

butka1998@seznam.cz
butka1998@seznam.cz
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Proč bys měl něco hledat? Protože za tebe nebudu dělat práci proto. A v podstatě jsem ti i řekl kde to najdeš takže jsem ti to víc než usnadnil a řekl, kde jsou fakta k tomu co říkám. Jak jsem řekl Pavla Novotného sám nemám rád, ale v tomhle má pravdu. A myslím, že vím který ze dvou případů jsi pokud tvrdíš, že za recenzemi Anthemu jsou měsíce výzkumu atd. Netvrdím, že všechny plátky tímhle trpí ale dobrých 90% těch velkých (tedy skoro všechny fungují na stejných principech) v dnešní době ano. Jako příklad? Současné ovlivňování New York Times čínskými akcionáři.

To co ti Youtube doporučuje je v souladu s tím co jsi právě otevřel a pokud ti ještě nedošlo, že aféra ohledně rasismu ve hře bude na 100% zahrnovat SJW (kteří právě slovně napadali Daniela Vávru mimo jiného) tak už nevím co ti na to říci. A sám mi píšeš, že nemáš čas, ale nehodláš se ani podívat na něco co jsem ti doporučil... Tak proč já bych měl mít čas ti hledat ty odkazy proboha? Uvědomuješ si jak si protiřečíš?

A ano přehnaně kladná hodnocení jsou druhý extrém dnešní doby jak sem uváděl např.: Fallout 76 nebo FC5. V poslední době jsem neviděl nic dostat pod 8/10 snad od těchto "velkých recenzentů". Takže ono si člověk nevybere. Buďto kritizují, že ve hře není černoch (což samo poukazuje na SJW takže nechápu, že jsi to nečekal dopředu) nebo všemu narvou 9/10 i když si to ta hra nezaslouží...

Jinak jak sem říkal The Quartering už nesleduju, protože se z něj stal clickbait kanál co pumpuje obsah bez ověření poslední dobou, ale předtím měl dokonce videa s dopisy zaměstnanců ubisoftu s problematikou SJW ve vývojářských společnostech. Je mi líto ale social justice je bohužel jak se zdá dnešní trend v tomto oboru co se na nás tlačí a mi se musíme zorientovat mezi tím co je správné a co už je moc sami.

Každopádně to už dál nehodlám řešit. Jak jsem napsal kdo tomu nevěří je asi hold naivní nebo blbec vyber si sám. To je můj názor a podložený ho mám. Zdar.

butka1998@seznam.cz
butka1998@seznam.cz
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Možná to není česká louže, ale principy jsou všude stejné a vždy byli (jak jsem psal kdo tomu nevěří je naivní nebo blbec bohužel). A co se týče důkazů upřímně teď už ho nesleduju ale doporučuju třeba starší videa od The Quartering o přesně tomhle a nebo od No Bullshit. Kde ukazuje hate na KCD před jeho vydáním. Samozřejmě, že finální recenze je něco trochu jinačího. Ovšem byla to dost velká aféra v té době. A nebo se můžeš zkusit zeptat samotného Dana Vávry a nebo kouknout na jeho Twitter. Pokud si dobře vzpomínám nazívali ho rasistou, sexistou a mnohými dalšími jmény. Máš internet tak hledej.

Gameover
Gameover
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@butka1998: Bod 3: Vážně srovnáváš jednotýdenní EA anthemu s EA subnauticy?

Lolz
Lolz
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@butka1998: Perfektně vystihnuto.

Endys22
Endys22
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: Jevelini by měli být přidáváni postupně. Vím, že budete brečet, že to tak mělo být už v den vydání. Ale takhle to mají naplánované. A je mi vcelku jedno, co si o hře kdo myslí. Mě jen vyloženě vadí, že hra dostává krityku, ne jen teď, ale ještě vůbec před vydáním. Přitom to není propadák vůbec. A co se týče toho příběhu, Tak mě vcelku baví, ale co by jsi čekal? Něco, co tě zatahá za koule a řekne ti: "Tohle jsi ještě nikdy neviděl"? No tak to asi lidé hodně očekávali. Řešili jste někdy příběh v The division? Nebo ve Wildlands? To je o ničem, a kolik to hraje doteď hráčů, protože to je prostě shooter looterka, o to jde i tu. To je princip týhle hry, najít si partu lidí, se kterými by jsi hrál a užívat si to. Ale Každý na to má jiný názor a chci to respektovat. Jen mi vadí hloupé komentáře, když si člověk o hře nezjistí nic a pak tu mele, že to je destiny 2 2.0. Takový bych nejradši propleskal. Hra schytává kritiku víc, než si zaslouží, to je můj názor. Pro mě jsou daleko větší hry jako je FC5, které mě zklamaly. Každý řeší jen Anthem a přitom je tolika her, které bych označil a vyhodil do sekce "Trash", že to ani v hlavě nespočítám, za posledních let co se tunastřádalo v herním světě.

KnedlikCZ
KnedlikCZ
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lolz: To jo ale Warframe je naprosto zdarma.

Endys22
Endys22
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: V dnešni době se nedá koukat jen na recenze. IGN udělali obrovskou chybu! Vše co vytkli v jejich hloupé recenzi se doslova za den opravil Day one patch. Je smutné, že museli pospíchat a dělat recenzi v “early accesu”. A to vše jen proto aby tu hru shodili jak jen to jde. Stejně jako to tu dělá milná většina. Za několik hodin hraní nemám problémy s ničím, co se v recenzích vytklo (pc). Tak nechápu, co každej plácá hovadiny. Okey, že se hra někomu nelíbí, to beru. Ale až si ji zahraje, pak ať hodnotí. Ne na základě recenzích, který IGN spácali narychlo, aby prostě měli ji první. Patch byl oznámen a oni přesto udělají takovouhle věc. Odteď mám na IGN jinačí pohled než před recenzí na Anthem. Úplný kraviny melou. Btw hra je údajně moc krátká podle recenzantů. Ano je. Ale proboha, však je to loot hra, která je na tohle dělaná. Pár desítek hodin hezkého příběhu a pak jen hraješ a zvyšuješ si náročnost, k tomu se snažíš najít a získat nejlepší loot. Nevím co s vámi všemi je. Za mě rozhodně jedna z nejočekávanějších her tohoto roku. A pokud budou samé eventy, jak je oznámeno, tak sem s tím.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Nezábavný gameplay? Nemusí to sedět každému, to je jasné, ale zrovna gameplay bych tý hře fakt nevyčítal, málokterá MP hra se tomu může rovnat. Nějaký pamětihodný příběh bych v tomhle typu hry teda nečekal. Problémem je obsah a pár dalších nedodělků, tam není pochyb.

butka1998@seznam.cz
butka1998@seznam.cz
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Já nikoho idiotem (slovo vulgární - dříve vědecký termín označující určitou podprůměrnou úroveň IQ) nenazval to jen ty a teď. Já řekl, že kdo tomu nevěří je naivní nebo blbec (slovo hanlivé nikoliv však vulgární) a za tímto tvrzením si stojím. Proč? Každý kdo má alespoň zdánlivě přehled jak funguje burza a makro obchod ví co je to umělá tvorba / snižování poptávky pomocí médií a pozitivního či negativního marketingu. To je již léta zažitý princip a mnohokrát ověřený. Používá se k znevýhodnění kupujícího nebo prodávajícího (v závislosti na tom kdo to používá - konkurent, sám prodávající, mediátor trhu, podplacené médium, nakrknutý prostředník,....), ovlivnění měny, ceny akcií a mnoha dalších věcí. Hodnoty věcí od počátku globalizace poměrně do vysoké míry ovlivňují média. Odtud také to rčení, které určitě moc dobře znáš - nejcenější je informace (to komu a jakou informaci dáš s předvídáním toho jak on na ni zareaguje). A o tomto je v podstatě i celé studium ekonomie (nebo by mělo být) a věnují se tomu mnohé univerzity. https://www.quora.com/How-does-the-media-affect-the-stock-market Tady o tom jak média ovlivňují obchod máš hezký článeka dá se toho najít mraky stačí do googlu napsat: media affecting stock exchange. A číst a sledovat jak se má konspirační teorie stává krutou realitou...

PS: K tomu Novotnýmu... řekl jsem, že ho jako člověka nemám rád. Ale v tom konkrétním videu říká pravdu o tom jak to funguje v poměrně dost velkých médiích. A říká to z pohledu někoho kdo byl uprostřed dění a hlavně česky pro ty co tu neumí anglicky třeba protože měli ve škole Němčinu, Ruštinu nebo Francouzštinu... A je třeba si uvědomit, že na rozdíl od Cenegy a Bonuswebu jsou toto giganti stojící na vrcholu potravního řetězce a jsou tedy v postavení kdy si mohou diktovat. A nejedná se o žádné vydírání, ale tvrdý biznis. Pracuješ s teorií, že se jedná o něco nelegálního avšak tak tomu není. Proto není za co je žalovat pokud se tváří na povrchu, že jsou nestraní a jen recenzují a nepoškozují žalujícího přímo (ale to už se liší dle různých zemí a jejich právních kliček). (a pokud vím ke spoustě věcí od mnoha vydavatelů ani žádnou speciální nebo předčasnou verzi ke zhodnocení nedostávají a pracují s tím co je dostupné a tak by to i mělo být minimálně v případě online her)

@TheSibep: Takto by hodnocení hry mělo vypadat. Těchto nedostatků jsem si také vědom a plně s nimi souhlasím a nemohu si dovolit oproti této recenzi nic říci (i když tedy ukazuje vesměs jen to špatné) je však plně pravdivá a založená na zkušenosti. Je faktem, že hra byla asi od začátku zamýšlena jako hra pro skupiny 4 hráčů a to pravděpodobně především friends only a jde to znát. Mohu říci jen dobrá práce.

@JabJab21: No tak na toto ti mohu říct jen jedno... On myslel, že je to jako říci, že ti nechutná nějaké jídlo, i když si ho v životě neměl a není v něm nic nebezpečného. Ono abych doplnil tu tvou analogii tak ono taky můžeš brát drogy a brát peníze (výplatu) v obou případech bereš ale naprosto něco jiného a naprosto jinak. To samé platí pro zkoušení můžeš něco zkoušet různě. A k té jedovatosti a zlomené ruce. To víš, protože ti to někdo řekl a máš to podložené nějakou vlastní zkušeností nebo jinými důkazy. Ale jako příklad z historie jednu dobu se kofein považoval za jed než to pomocí testů vyvrátili jiní vědci. A opět bylo nutné to různě zkoušet a testovat... Kdyby však ihned uvěřili tomu prvnímu, který řekl že je to jed (v našem případě naprosto propadáková hra) a neotestoval to i když někdo něco namítá nebo si neověřil podklady a důkazy tak by ses do teď neodvážil dotknout kafe v obavě z bolestivé smrti.

A toto je můj poslední příspěvek v této diskuzi a jsem rád, že se v ní objevilo mnoho lidí, kteří nejsou jen zaslepeni vlnou nesmyslné a nepodložené nenávisti, ale věci si ověřují a speciální díky TheSibep, že uvedl asi ty jediné podstatné nedostatky, které hra prozatím má (a to jako jediný a bez známky zaujetí) a ke kterým je příslib, že je developer opraví. Nezbývá tedy než čekat a vidět jestli slovu dostojí.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kaprik: To trosku popiras fungovani sveta ne? Ty si mozna musis vsechno vyzkouset aby sis udelal nazor, ale ja vim bezpecne ze zlomit si kost je na hovno a nemusim si ji pri prvni prilezitosti nechat zlomit abych se presvedcil ze to tak fakt je. Kdyby lidi fungovali jak ty rikas ze by meli, tak uz tu davno nejsme, protoze by vsichni sezrali jedovaty houby nebo ovoce pro jistotu jestli sou fakt jedovaty. Priroda to zaridila tak ze se lidi (a jini zivocichove) uci i ze zkusenosti ostatnich nebo dedukuji na zaklade svych drivejsich zkusenosti
s podobnym. Nekdy je dobre ze to lidi udelali, jindy neni (viz predsudky), ale prosim nepopirej tady takovy zakladni principy fungovani sveta.

kaprik
kaprik
Level 5 Level 5
25. 2. 2019 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@butka1998:svatá pravda, lépe, bych to neřekl

butka1998@seznam.cz
butka1998@seznam.cz
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Renee: @Lolz: No alespoň 2 lidi jsou tu normální... A uvažujou hlavou a ne ... víte čím... Je potřeba se na to dívat nezaujatě a z vlastního pohledu. A to tu alespoň 4 děláme.

@Zerosekai:Youtube kanál není nijak převratný ani finančně náročný marketing a dělá to už pár let každý. O reklamách sem neveděl ale alespoň celosvětově marketing nijak výrazný nebyl.

@Gameover: Nepochopitelná rozhodnutí... Jako třeba? Jediné co tam chybí je chat a ten slíbili dodat. Voice chat tam je, loby pro tvoření skupin a socializaci tam je, matchmaking (což chybí Destiny) tam je a možná i lepší než ve Warframu (který má jeden z nejlepších co jsem kdy viděl), squad building možnost tam je, přepínání mezi private a public módem tedy (single, friends only a public) tam je,... tak co ti tedy tak podstatného a nepostradatelného chybí? Já fakt nevim. A Oats Studios moc dobře znám dělá moc pěkná fan-made videa. A tento trailer se mu vážně podařil. Po stránce CGI tedy. Jeho série adam je taky pěkná. Ovšem není to trailer s grafikou nebo záběry ze hry. Je to asi jako kdysi Skyrim hraný trailer. Jestli jsi tedy myslel to, že je to nějaká ukázka grafiky ze hry nebo tak něco... (@RomanK47: což si očividně myslelo hodně lidí v komentářích toho videa a Youtuber Angry Joe, který je proti hře zaujatý a byl jeden z těch co šířili falešné a nepodložené zprávy například o tom, že jeden skin v Anthemu bude stát 20$ a je tedy jedním z těch Youtuberů, kteřá hru topili než vůbec vyšla a to ještě před early access). (tady je ten Skyrim : https://www.youtube.com/watch?v=rbJw2R-dtxQ )

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že tato hra vůbec někoho zajímá, stačilo se podívat na pár záběrů ze hry, jeden jako druhý, zkrátka další tupá nudná/otravná prázdná hra ze stáje EA, Angry Joe vystihuje nejlíp. Už od pohledu je to hra, do které bych neinvestoval ani hodinu svého času. A upřímně - nejvyšší čas pro BioWare to zabalit, pod EA už z nich nic smysluplného nevyleže a alespoň by se na ně mohlo vzpomínat v dobrým.

Reklama
Reklama