Zpět na článek

Diskuze: American Truck Simulator

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

zdeeneek
zdeeneek
Level 1 Level 1
6. 2. 2016 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já teda musím poděkovat Xzone za to, že mi pravděpodobně poslali úplně jinou (lepší) verzi hry než mají ostatní :) Hodně lidí tu píše, že je hra prázdná - to jako fakt? ATS má sice menší mapu (ETS 2 už má ale taky 2 velké rozšíření), ale ta je mnohem detailněji zpracovaná - města jsou větší, rozmanitější a působí tak mnohem reálněji. To samé můžu říct i o herní mapě celkově - už jsem kolikrát během zakázky sjel mimo hlavní silnice a jel několik minut po lesní cestě (v ETS 2 nic takového není). Při výjezdu z dálnice jsem zažil situaci, která se mi během 170 odehraných hodin v ETS 2 nikdy nestala. Na výjezdu je prudký krátký kopec a za ním stopka. Pokud je přede mnou 1-2 auta, tak musím zastavit uprostřed toho kopce a pak se rozjíždět s použitím ruční brzdy (bez rozjíždění s ruční brzdou mi motor vždycky chcípnul - zkoušeno na základní verzi tahače se základním/slabým motorem - opět situace, kterou jsem v ETS 2 nezažil). V ETS 2 mají tahače 12-ti stupňovou převodovku. V ATS jsem při volných zakázkách jezdil s tahači, které mají 18-stupňovou převodovku. Můj první koupený tahač má jen 10-stupňovou - další rozdíl oproti ETS 2. Mám v ATS zatím nahráno jen málo hodin, ale těch rozdílů je tam už teď hodně. Škoda, že se něco takové nedozví člověk z recenze.

Jarcze
Jarcze
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě to teda přijde graficky mnohem plnější a hezčí než eurotruck. Města jsou daleko krásnější a větší. Grafika je úžasná a auta tam budou až je dolicencujou zdarma. Trojka jako hodnocení tomu teda podle mě vůbec neodpovídá.

Pethulla
Pethulla
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cadaveria: Jenže co bys tím získal? Akorát tak tu Arizonu, ostatní státy budou placené. A u těch trucků je to taky otázka. Autoři jich určitě chtěli mít v základní verzi víc, výrobci nechtěli dávat licenci do hry, u které neví jestli o ní bude zájem. Takže takový začarovaný kruh. Takhle to je asi win-win situace.

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě je to taky obsahově strašně prázdné ale ta krajina je opravdu nádherná.
Klidně bych tu hru ještě o pár měsíců odložil aby mohla nabídnout hned od vydání větší porci obsahu.

MyBullet
MyBullet
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdenku, nesouhlasim s tebou. Automatické parkovani pouzivam bezne v ETS 2 a tuším bylo i v jedničce.
Co se týče krajiny a délky vývoje, jsem mel za to, ze na tom pracoval menší tým než na dlc pro ets2 a ze ho rozsiri až po skandinavii či jak se bude blížit vydání či jak si povede v prodejich.

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Helldix: Hele, bez urážky, ale viděl jsi DLC Scandinávie do ETS2?! Tam je ta krajina nádherná, detailní, města i cesty perfektně zpracované a jízda tam působí značně odlišeně od základní mapy ETS2, která generická opravdu je.

Takže po tomto DLC jsem jednoduše čekal minimálně stejnou kvalitu a v ATS mnohem více detailů, vedlejších cest, propracovanější systém silnic a dálnic, komplikovanější úseky...A nic z toho se jednoduše nekoná. Příjde mi strašně zvláštní, že hru vydali v tomto stavu a navíc jen s dvěma trucky. Nikde jakákoliv inovace a mapa vypadá stejně nudně, jako z ETS2, jen v trošku veselejších kulisách :/

jedimfp
jedimfp
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

diky za odpovedi,koupim si to.vypada to paradne

Pethulla
Pethulla
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až přidají Arizonu, tak budou mít osminu rozlohy USA hotové (teda bez Aljašky a Havaje, aspoň tak jsem to četl) a to je podobná velikost jakou měl ETS2 při vydání. Problém je v měřítku, které vypadá o dost větší než v předchůdci a díky tomu ta mapa vypadá fakt malá - a když se dá projet za necelou půlhoďku, tak asi i malá je. A řekl bych, že to je zatím ten hlavní problém. Čert vem, že tam jsou jen dva kamióny - další přibudou (údajně problém s licencemi. A aspoň tam nebudou strašit Iveda a Majesticy jak v ETS2), čert vem že je to podobné s předchůdcem - vždyť se ani nic jiného nečekalo.
DOTAZ: Jak je to s ekonomickou stránkou hry? Je pořád ve stavu, že během chvilky, a aniž bych se musel moc snažit, mám všecko?

@jedimfp: Sice ATS nemám, ale nevidím důvod, proč by to nemělo fungovat stejně jako v ETS2 - bez problémů. To částečná znamená to, že těch čudlů je tam tolik, že je všechny na gamepad nemáš nárok nakonfigurovat.

romando
romando
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
5. 2. 2016 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jedimfp: X360 ovládač funguje výborne a mapovať tlačidla môžeš, ale odporúčam ovládaciu schému Klávesnica + myš. Myšou sa tak ovláda volant a je to neuveriteľne presné. W a Skom si budeš pridávať a uberať rýchlosť. Hrá sa to super, mám takto odohratých 180 hodín v ETS 2 a už nejakých 8 hod. aj v ATS.

jedimfp
jedimfp
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zdravim.jak je to x360 gamepadem?na steamu je napsano castecna podpora a nevim co si pod tim predstavit.lze namapovat tlacitka u gamepadu + klavesnice?volant nemam a hrat to jen na klavesnici nechci.predem dekuji

Spilka.Jan@seznam.cz
Spilka.Jan@seznam.cz
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím, jestli jsou to jen zkreslené vzpomínky, ale přišlo mi, že když jsem před 10 lety hrál 18 WoS: America, tak bylo všude mnohem víc aut... Podle let´s playe mi hra přišla prázdná nejen obsahem, ale i v tomto ohledu... Jaký na to máte názor vy? Jako potencionální kupce nevidím jediný důvod, pro sáhnout po ATS, když si můžu koupit ETS2, kde toho je mnohem více, hraje se to stejně a krajinu bych zas tolik nezapočítával...

preidaq
preidaq
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdeněk to asi vyjádřil trochu špatně. Možnost komplet přeskočit parkování byla i v ETS2, tady je navíc možnost zvolit úroveň obtížnosti zaparkování.

matdvor1234@gmail.com
matdvor1234@gmail.com
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím říct, že souhlasím se Zdeňkem. ATS je dost prázdná hra, na druhou stranu není to nejdražší hra, o kterou se budou určitě ještě hodně dlouho starat. Nejlepší je počkat si rok možná déle a pak se do ATS pustit. Bohužel já jsem to nevydržel a hraji hru s velkým nadšení.

zdeeneek
zdeeneek
Level 1 Level 1
6. 2. 2016 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanK47: jestli to je reakce na me, tak já ETS 2 nekritizuju. To porovnání jsem použil jen abych vyzdvihnul kvality ATS. Kdybych povazoval ETS 2 za spatnou hru, tak bych v ni neodehrál tolik hodin. S tím co píšeš (podpora ETS 2 i po vydáni) souhlasím. Málo herních studii se tak dobře stará o svoje hry.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
6. 2. 2016 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dost lidí asi zapomnělo na to, že většinu věcí vyvinutou pro ATS dali SCS i do ETS2. Jo to jsou ti nevděční parchanti, co budou pořád remcat, příště se kvůli takovým na to SCS rovnou vyserou, vydají hru a dál se o ni nebudou starat, aby se zase nekecalo o tom, jak je to úplně stejný bez inovací. Kdyby lidi radši drželi rypáky už fakt, než aby mleli hovna. Cena/zábava je ATS pecka.

preidaq
preidaq
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky to s tou prázdností nechápu. Hru sice nevlastním, ale co jsem měl možnost všude vidět, tak v porovnání s původním ETS2 (Skandinávii nepočítaje) mi to připadá jako vyšší liga, počet detailů je ohromný a celé to na mě působí o dost živěji.

zdeeneek
zdeeneek
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pethulla: S truckama to bude stejné jako v ETS2. Postupně budou přibývat, o to žádný strach nemám. Jinak nechápu, jak někdo může napsat, že je ta hra prázdná. Asi hrajeme každý nějakou jinou hru.

Pethulla
Pethulla
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Helldix: Takže je opět třeba si buď udělat nebo počkat na mód. Nechápu proč aspoň tohle nezměnili. K čemu je, když ti hra, která je na desítky až stovky hodin, umožní vylepšit kamión na max takřka okamžitě?

fortknox@centrum.cz
fortknox@centrum.cz
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra se vyvíjela 3 roky? To se mi nezdá. To, že v sobě má hodně z ETS2 neznamená, že se začala vyvíjet v době vydání ETS2. Málo obsahu? Vždyť stojí 20 euro, neporovnávej to s hrami za 50 euro. ATS v současné době krásně zabaví na 30 hodin. Kdyby rozloha byla dvojnásobná, měla 4 kamiony a stála 40 euro, pořád by jsi psal o málo obsahu? Pouhé dva kamiony a kolik jich do začátku potřebuješ? Jeden koupíš a jedeš. Postupem času vylepšuješ, není to závodní hra, kde auto střídáš jako ponožky. Kamionu zase není tolik, aby jsi jich měl ve hře desítky. Jednu trasu jedeš, během hodiny několikrát? Ty jsi ten kdo si volí trasu, ty jsi ten, komu se trasa evidentně líbila, že jsi ji chtěl jet pořád dokola, hře to nevyčítej. Stačí v měnu zatrhnout výběr trasy podle jiných měřítek a trasy se ti opakovat nebudou.

Solearis
Solearis
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

3/5 je solidný rating. Trocha mi v recenzii chýbalo, že nebolo vyzdvihnuté ako SCS udržuje Truck Simulator hry pod značkou World of Trucks a neprihliadnutie k cene hry. Súhlasím, že pri porovnaní s vanila ETS2 je ATS menšia hra. Na druhú stranu urazilo ATS od ETS2 1.0 obrovský kus cesty. Sčítané podtrhunté subjektívne nastrelujem 4/5 s tým, že po 15 hodinách hrania ešte nemám splatený ani vlastný truck, nehovoriac o tom, že som ani zďaleka nebol v každom meste.
Na konci dňa som však vďačný za recenziu a pokrytie na hrej.cz.

preidaq
preidaq
Level 1 Level 1
6. 2. 2016 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na druhou stranu, co si budeme povídat - ono na čísle u podobného titulu ani tak moc nezáleží. Člověk většinou ví, jestli je to hra pro něj nebo není. Trojka u hodnocení na tom moc nezmění. Zase je tu klasická problematika s hodnocením her, které budou kompletní až časem a prozatím toho moc nenabízí.

Jarcze
Jarcze
Level 1 Level 1
6. 2. 2016 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MyBullet:
Je to podobný jak eurotruck s lepší grafikou. Koho bavil ETS tak toho bude bavit i tohle. Mě to teda baví hodně. Mapy mohly být větší ale arizona přibude zachvíli zdarma a počítám že do budoucna bude i celá amerika.

MyBullet
MyBullet
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarcze: A jak hodnotíš gameplay
A celkový feel z hraní?

Pethulla
Pethulla
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zdeeneek: To je mi jasný, že budou přibývat. Teď, když je hra venku a vypadá to, že se i dobře prodává, tak s licencemi by už problém být nemusel. Té prázdnotě o které se tu mluví taky nerozumím: vždyť je to TRUCK simulator, tak je to hlavně o ježdění truckem. To je jako vyčítat Train simulatoru, že jezdíš jenom vlakem.

@preidaq: Souhlas. Jenže ETS2 má právě díky tomu, jak dlouho už je venku jednu výhodu. Módy, které tyhle nedostatky odstranily. Ale pokud člověk nechce hru modovat, tak American Truck Simulator je jasná volba.

Reklama
Reklama