America's Army slaví deset let
Když před deseti lety startoval projekt America's Army, asi nikdo z jeho tvůrců netušil, že se bude jednat o tak monstrózní a populární věc. Kromě klasické trojdílné PC série se značka AA podívala i na konzole a spíše než náborovým nástrojem se stala "obyčejnou" online střílečkou. Za dobu jejího vývoje do ní americká armáda nasoukala obdivuhodnou částku - 32.8 milionů dolarů, což však po rozpočítání na dobu deseti let až zase taková astronomická suma není. Největší výdaje se pojily i s obdobím největšího rozmachu a budování značky. V roce 2001 totiž spolykala 5.6 milionů dolarů, zatímco v roce 2005, kdy se o hře takřka nemluvilo, to bylo jenom 1.3 milionů dolarů.
Za poslední dva roky se však budget autorů vždy vyšplhal nad tři miliony dolarů a nevypadá to, že ani v příštím roce by tomu mělo být jinak. Amerického příkladu se navíc hodlá chopit i britská armáda, která v nedávné době seriózně uvažovala o své vlastní náborové hře. Podle bývalého majora Neila Powella by se však, pokud by hra skutečně vznikla, jednalo o několikanásobně menší titul, který by se s America's Army ani náhodou nemohl poměřovat. Pokud jste se fenoménu AA ještě nedotkli ani bambusovou tyčí, pak není nic lepšího, než se zkusit ponořit do nedávno vydaného třetího dílu.