AMD slibuje, že FSR 2.0 brzy zamíří na konzole Xbox. Sílu technologie demonstruje ukázka z Deathloop
FidelityFX Super Resolution od AMD je alternativou k DLSS od Nvidie, technologii dnes využívají desítky her na PC. Velmi brzy zřejmě ovlivní také zážitek z hraní na konzolích.
- FSR 2.0 se brzy zpřístupní na konzolích Xbox
- AMD zveřejnilo grafické karty, které si s technologií poradí
- K dispozici je také praktická ukázka z Deathloop
V červnu minulého roku bylo oznámeno, že preview verze FSR bude vývojářům k dispozici v devkitech konzolí Xbox One a Xbox Series. AMD nyní potvrzuje, že brzy doručí i pokročilejší verzi v podobě FSR 2.0.
Registrovaní vývojáři by tedy v nejbližší době měli mít možnost technologii otestovat a připravit své hry na její implementaci. Bohužel však nebylo přímo řečeno, kdy přesně se zpřístupní.
Společnost také poskytla seznam grafických karet, které si s technologií poradí, nechybí ani produkty konkurenční Nvidie. Na rozlišení 1080p je potřeba alespoň Radeon RX 590, RX 6500 XT, případně GeForce GTX 1070.
AMD sílu technologie nedávno předvedlo v praxi, pokusným králíkem se stal loňský hit Deathloop. Výsledek můžete posoudit sami.