Zpět na článek

Diskuze: Alan Wake bude využívat middleware Umbra

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

AngryGirl
AngryGirl
Level 1 Level 1
18. 6. 2009 06:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebylo by nejdriv lepsi nez takhle mektat kolik her to vyuziva ? : -) a jake ?

a off: pokud je hra rychla tak se musi vse renderovat najednou jako u fps viz celej unreal 3 engine ...

achjo ...

terrian
terrian
Level 1 Level 1
18. 6. 2009 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AngryGirl Tahle technologie opravdu neni nicim novym, vlastni implementaci ma prakticky kazdy 3D engine. (ikdyz pravdepodobne mnohem mene komplexni a efektivni, nez tenhle extra middleware)
Hry s Umbra: Age of Conan, EVE Online, LOTR Online: Mines of Moria, Dungeons & Dragons Online, Dragon Age: Origins, Flatout 2.. a ted uz i Alan Wake a Guild Wars 2 :)

AngryGirl
AngryGirl
Level 1 Level 1
19. 6. 2009 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@terrian neslo me o to jak je to stare nebo nove ^^ slo me o to aby tu skolka neremcala kdyz nevi ...

Leffi
Leffi
Level 1 Level 1
18. 6. 2009 05:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ono už si asi nejsou, tak pevný v přesvědčení, že tvoří nejnáročnější hru pod sluncem na hardware, jako prohlašovali před cca dvěma roky....Teď asi pochopili, že bude fajn hru prodávat v hratelném stavu.

srabik007
srabik007
Level 1 Level 1
17. 6. 2009 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm, je az s podivem, jak jsou vyvojari asi lini.. Renderovat jenom tu scenu, kterou vidim, je snad samozrejmost ne? Prece nebudu pocitat to, co je za mnou (vyjma pripadnych odlesku a zrcadel).

A dalsi vylepseni je pak treba nerenderovat auto za zdi, na kterou koukam.. To je sice uz narocnejsi na sestaveni vypoctu, ale bohate se to vyplati a odrazi se to ve vykonu..

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
17. 6. 2009 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@srabik007 Právě jsem chtěl napsat totéž... ořezání scény je snad tou nejzákladnější částí optimalizace. A zvládnul to zaiplementovat ikámoš co programoval hru spíš pro zábavu ve volným čase. Jestli po tolika letech vývoje přichází s takovouhle úžasnou fíčurkou a ještě na to musí licencovat engine... no to potěš koště.

busines
busines
Level 1 Level 1
17. 6. 2009 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Hm, po sedmi letech tohle... :)

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
17. 6. 2009 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Sedmi? Ale no to snad ne... :-)

.-)

collector124
collector124
Level 1 Level 1
17. 6. 2009 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tú krabičku aj mne, najlepšie zberateľskú xD

RakeW
RakeW
Level 1 Level 1
17. 6. 2009 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud Umbra funguje tak dobře, jak popisuje novinka, proč sakra není implentována do každé hry?

Helgi
Helgi
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
17. 6. 2009 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RakeW Money money money! Eura, dolary, rubly nebo kopějky... vyber si.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
18. 6. 2009 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RakeW Pokud dělá, to co je popsáno v každé novince, tak je defakto implemntovaná v každé hře (snad až s výjimkou Morrowindu) - jen si to normální programátor napogramuje sám. I ten neschopnej může zadara vygooglit hromadu tutoriálů jak na to a jen to opsat...
Opravud is neumím představit, že by hry jako GoW, KZ2 apod fungovlai stylem "renderujem vše, co je blíž než 2km... a je jedno jestli je to za hráčem, nad hráčem, za kopcem, nebo na stole v budově na druhé straně vesnice."

Ale kdo ví... třeba je novinka jen hodně stručná a Umbra dělá ještě něco navíc.

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
18. 6. 2009 06:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vyřešili jeden problém aby se objevil někde další....

Reklama
Reklama