Alan Wake 2 je skoro hotový. Remedy úspěšně pokračují i ve vývoji Control 2 a remaku Max Payne
i Zdroj: Remedy Entertainment
Alan Wake 2 Novinka Alan Wake 2 je skoro hotový. Remedy úspěšně pokračují i ve vývoji Control 2 a remaku Max Payne

Alan Wake 2 je skoro hotový. Remedy úspěšně pokračují i ve vývoji Control 2 a remaku Max Payne

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

27. 4. 2023 11:37

Finské studio Remedy připravilo další aktualizaci pro své investory, a v rámci ní přineslo hned několik velmi pozitivních zpráv. Firmě se evidentně daří na všech vývojových frontách a bez zásadnějších zádrhelů dotahuje všechny projekty. Nejblíže je pokračování hororové akce Alan Wake, které podle CEO Teroa Virtaly vstupuje do závěrečné fáze plné produkce.

Reklama

  • Alan Wake 2 vstoupí do závěrečné fáze produkce
  • Vývoj dalších her od Remedy jde podle plánu

Alan Wake 2 by měl vyjít někdy během letošního roku a je možná trochu překvapivé, že zatím neznáme žádné konkrétnější datum. Remedy ale možná čekají do doby, kdy budou mít prakticky jasno a nebudou hrozit žádné vážnější odklady.

“Naše herní projekty v prvním čtvrtletí pokročily velmi dobře, například Alan Wake 2 se blíží k závěrečné fázi plné produkce a Control 2 a remaky Max Payne 1&2 pokročily do fáze proof-of-concept. Na začátku roku se nám podařilo pokračovat v náboru dalších talentů napříč celou organizací,” chlubí se Virtala. Také dodává, že na druhém Wakeovi bude postupně pracovat méně a méně lidí, čímž se uvolní pracovní síla pro ostatní zmíněné projekty.

Kromě Control 2 a remaků Max Payne tým pracuje také na multiplayerovém spin-offu Control a free-to-play multiplayerové akci Codename Vanguard. I v tomto případě platí, že jsou projekty ve fázi proof-of-concept. To znamená, že vznikají první ukázky toho, na co by měl produkt postupem času cílit.

Výnos firmy za kvartál meziročně poklesl o 45,4 %, přičemž firma čeká po celý zbývající rok další pokles a záporný čistý zisk. Má to ale své logické důvody. Remedy v současnosti vyvíjí celou řadu velmi ambiciózních a nákladných projektů, do kterých štědře investují. Období investic by tedy v příštích letech mělo vystřídat období “sklízení plodů” v momentě, kdy začnou projekty jeden za druhým vycházet a, doufejme, slavit úspěch u hráčů. Díky rozšíření portfolia na kombinaci singleplayerových příběhových a multiplayerových free-to-play her chce studio evidentně získat zázemí okamžitých příjmů i pohodlí stabilního přítoku peněz z mikrotransakcí.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama