Zpět na článek

Diskuze: Akční RPG Scalebound od Platinum zrušeno

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
10. 1. 2017 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Exkluzivity dělaj platformu. Jinak nemá smysl mít konzole a můžeme všichni nabootovat Windoze 10.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
10. 1. 2017 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mne si toho Platinum prostě nabrali moc. Loni jsem před vánoci nevěřícně kroutil hlavou, když ohlásili čtyři tituly z toho dvě z ranku RPG. Poslední "RPG" Hideki Kamiy byla OKAMI a to ještě pod hlavičkou Capcomu. A Microsoft se možná nakrk, že práce na Scaleboundu byly skoro pozastaveny, zatímco exkluzivka pro PS4(PC) Nier Automata vesele vzkvétala.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
10. 1. 2017 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrušení projektu nikdy nepřijde od vývojáře ale výlučně od vydavatele - tedy od toho, kdo projekt financuje. Ještě jsem neslyšel o developerovi, který by řekl vydavateli, že od projektu odstupuje. Tohle se může stát jedině, že by vydavatel neplatil za milestones (termíny definované odevzdávání práce). Pokud ale ten neplatí, je to v podstatě totéž, jako by odstoupil od projektu. Suma sumarum: To Microsoft musel projekt zastavit.

Podle Wikipedie má Platinum Games cca 200 zaměstnanců. To je podle mne dost pro práci na dvou i třech projektech současně, neboť do tohoto počtu určitě nejsou započítáváni mnozí kontraktoři (zvuk, hudba, grafika, animace, full-motion videa atd.). Navíc některé projekty je možno v pohodě klidně rok utáhnout jen se zlomkem lidí (nebo s velkým počtem kontraktorů) než se dostanou do full-production fáze. Myslím, že v tomhle problém nebyl.
Tipuju, že za zrušením spíš stál nedostatečně rychlý postup práce a hlavně odlišnosti v pohledu na projekt mezi japonským developerem a americkým vydavatelem. Osobně mne už před dvěma roky velmi udivilo, že se Microsoft z Redmondu pustil do spolupráce s Japonci, kteří jsou hodně hóóódně specifičtí.
A ta rychlost vývoje mohla být chabá i kvůli tomu, že Scalebound byl oznámen jako open-world hra. Platinum Games, pokud mne paměť neklame, nikdy nic takového nedělali a zřejmě paralelně pracovali na velkých úpravách svého enginu.

Komentář Microsoftu je úsměvný. Zrušení Scalebound je teda pozitivní pro hráče? Tak to bude asi lepší zrušit vývoj dalších her, a bude to ještě víc pozitivní! :-)
Taky to ukazuje na známý fakt, že komentáře šéfů ohledně vývoje a jeho hladkého průběhu je třeba brát hodně s rezervou. Vlastně je nebrat vážně vůbec, protože vše probíhá hladce a všichni jsou nadšení jen do okamžiku, kdy se projekt celý zruší.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
11. 1. 2017 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvl, Microsoft me asi fakt nikdy neprestane udivovat :) Skoda, ta hra nevypadala vubec spatne a byla to jedna z mala, kterou jsem xboxarum zavidel. Koukam ze ten Philem zminnovany line-up teda nic moc. Jsem zvedavej, kdy se dockame zpravy, ze nakonec seslo i z toho Crackdownu. Jeho letosnim vydanim bych byl pomerne prekvapeny vzhledem k tomu jaky je o nem od ohlaseni ticho.

indyy48@seznam.cz
indyy48@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 1. 2017 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ocelotr2.0 Chtěl jsi říct,mít PS4 a PC že :)

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
10. 1. 2017 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@digmen: Stále vysnívám Vanquish pro PC.

Martin Synek
Martin Synek
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
10. 1. 2017 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně jsem Scalebound skoro nevnímal. Od Platinum Games jsem si zvykl vídat a hrát něco jiného, než zrovna RPG. Tak snad jim to umožní dělat na něčem jiném/lepším, třeba na mém vysněném druhém díle Vanquish, což je - dle mého názoru - nejlepší hra z jejich portfolia.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
10. 1. 2017 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: v kazdym studiu je víc oddeleni a kazdy dela na necem jinym ...
mit dneska pouze xbox, tak bych byl pekne nasranej .. play anywhere a nebo idealne exklusivity zrusit uplne ..

Reklama
Reklama