Akce Payday 3 přitáhla pozornost několika milionů hráčů. Autoři poděkovali za trpělivost a nastínili další plány
Úvodní loupež v Payday 3 se nevyvedla tak, jak by si studio Starbreeze představovalo. Hráči naráželi na nespočet problémů, například na nedostupné servery, problémy s matchmakingem a další nedostatky. Zájem byl ale obrovský.
- Titul Payday 3 již zaznamenal přes tři miliony unikátních hráčů
- Výkonný ředitel Starbreeze Entertainment promluvil o problematickém vydání a poděkoval za podporu
- První placené rozšíření dorazí v prosinci
Autoři se již pochlubili pěknými čísly. Během září si novinku vyzkoušelo 3 167 938 unikátních hráčů, počet souběžně hrajících lidí kulminoval na hodnotě 124 254 uživatelů. Sluší se připomenout, že hra v den vydání okamžitě zamířila do nabídky Game Passu.
Je evidentní, že se tvůrci opírají o početnou fanouškovskou základnu. Toho si všímá i výkonný ředitel Starbreeze Entertainment Tobias Sjögren, který poskytl komentář v tiskové zprávě.
Payday 3 se nezvykle rychle loučí s Denuvo. Protipirátská ochrana mizí ještě před vydáním hry
Zkušenost s různými reakcemi hráčů vývojářům často velí volit jednu ze dvou možností: Buďto protipirátskou ochranu Denuvo kvůli její pověsti do hry raději vůbec nedat, a získat dodatečnou přízeň; nebo ano, ale odebrat ji rychle po jejím prolomení. Tento přístup jsme viděli už u nesčetně her, kdy druhý letos aplikovali například vývojáři Resident Evil Village nebo také Forspoken. Vývojáři Payday 3 na to jdou však jinak, ač stále kvůli reakci hráčů. K zacházení s ochranou využili nyní třetí, dosud nejmenované možnosti, kdy mísí obě dohromady při odstranění ochrany.
„V první řadě bych chtěl poděkovat našim hráčům za trpělivost, kterou nám prokázali. Naše komunita je motorem, který pohání naše hry i naši společnost kupředu. Asi nemusím opakovat, že tohle nebyl start, jaký jsme si přáli, ale zároveň platí, že je náš obchodní model maraton, nikoli sprint, a my budeme neúnavně pokračovat v budování, aby se z Payday 3 stala větší a lepší hra, abychom našim hráčům poskytli co největší hodnotu.”
Pokud jde o další plány, autoři nejprve budou chtít odbavit aktualizace, které by měly vyřešit nejpalčivější problémy a dodat potřebná vylepšení. V zimě pak přijde na řadu první placené rozšíření Syntax Error.