Zpět na článek

Diskuze: 2011: Rok poctivé recyklace

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
6. 1. 2011 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vegasss7771: Zklidni hormon.

YcemaN
YcemaN
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vegasss7771: Vegasy já jsem těch chib v komentářých našel daleko výc.Jak je možné , že ti takoví korektor sys jych nevšyml ?

Dhatz
Dhatz
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

horší je že ani grafický realismus se nikam neposunuje, i tak odbyté věci jako krev na Nico Bellicovi nebo odrážení projektilů ve STALKERovi se teď považují za luxus.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humanbeanpiece (gmail.com): už to nekuř :)

Xspy
Xspy
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 02:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"2011: Rok poctivé recyklace"
A tím je řečeno vše podstatné - herní průmysl hnije a ač se vám pokračování líbí , gamedesign a invence v osvědčených kasovních trhácích pokročily asi toliko jako Blizzard se Starcraftem (namátkou a narozdíl třeba Petroglyph žánr dál úspěšně obohacuje)

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus: Aha tak teda dvě věty a pět jmen, které by ale člověk dal do těch dvou vět, takže pořád jsou to ty dvě věty vyplněné takovou vatou že jsou z toho dvě strany a to ještě ta ohromná "myšlenka" není nijak jakože argumentovaná, ale je to jen ten výčet jmen. :)

TheNecronLord
TheNecronLord
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celkem nechápu proč sem Zlověd zařadil Crysis když je to teprvé druhý díl takže bych to jako recyklaci rozhodně nenazval.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Je to jedna myšlenka, kterou dokládá několika příklady, čímž ji zacyklil, což vede k jejímu potvrzení. ;)

humanbeanpiece@gmail.com
humanbeanpiece@gmail.com
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám rád ho*naře od dob Mamouliana (jsem rád, že jeho plémě se může těšit veselému životu)... Proti panu znechutilovi nemám žádných námitek. Vůbec od článků podobného ražení neočekávám, že se budou dát číst. Stačí dvě věty ukryté na stránce a máš jasno... Nebo stačí jen titulek? Jsem tady doma... Je mi tu ozaj dobre... Howgh!

Edie
Edie
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Čtenář Jindřich Hepner z Prahy 3, ulice J. Želivského č. p. 86, který chtěl zůstat v anonymitě, se k tomu vyjádřil takto:" - nejvíce pobavilo

Numerobis
Numerobis
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je škoda, všechny hry takhle zjednopytlovat - i když úplně chápu, co se autor snažil vyjádřit. Ale dá se to říct i daleko jednodušejc: Štve mi, že když někdo vydá hru, která zaznamenala úspěch, chce si nahrabat znova. Jenže to není případ všech jmenovaných - co třeba takový Elderscrolls (jen tam mimochodem, není to "Scroll" ale "Scrolls = svitky"), vyjdou jednou za uherský salám a ZeniMax má od kapsování teď spíš Fallouty. Nebo Guild Wars - to už si snad děláte legraci. Hodit do pytle všechny hry, jen proto, že tam mají dvojku (trojku, čtverku a-t-d.)? Schválně, zkusíme si test: Co by se stalo, kdyby dneska oznámili Outcast 2, ICO 2? Nebo si prostě za vaši srdcovku dosaďte dvojku... Líbilo by se vám to že? Těšili byste se jako malý klucí, že se JEŠTĚ jednou podíváte do světa, kde vám bylo tak dobře.

Nesnažím se chrabrýma kecema říct, jak hrózně s panem Znechutilem nesouhlasím, já vlastně tentokrát nesouhlasím jen trochu. Dokonce se to dalo číst i bez sledování filmů Blbý a blbější a Zohan: Krycí jméno kadeřník jako průpravou.

Dantte
Dantte
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Normálně se mi jeho články nelíbí, ani jeden, ale dneska to bylo fajn.Trefné,zábavné a hlavně je to tak akorát.(né ty přehnané šplechty co psal minule). Jediné co si mohl odpustit byl poslední výčet her, tam jen tipoval a neměl v hlavě koncept, protože u některých titulů by se dalo silně polemizovat.

YcemaN
YcemaN
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turnak (gmail.com): Problem je ze ME je trilogie a tim padem nemuze kdo ME zna urazit/dobirat si ho ( Rozhodne ne v tomto "so called" clanku )
To bychom pak mohli kritizovat i Lucase za recyklovani trilogie Star Wars nebo Jacksona za Lotra.
Podtituly by asi ale ME daly uplne jiny rozmer.
Mass Effect 1 : Skryta hrozba
Mass Effect 2 : Pomsta Reaperu
Mass Effect 3 : Navrat Spectry

MickeyMutant
MickeyMutant
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 01:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

<i>Až uvidíte jak skvěle to vypadá, bude vám úplně jedno, jak blbě se to hraje.</i> Bravo.

Číslice jsou hrozně sexy, proto od letoška bude u každé hry nějaká. Průzkumem v Číně se totiž zjistilo, že třeba "Gears of War" neumí vyslovit deset z deseti Číňanů, ale jakmile respondenti uviděli v názvu číslici, hned jim byla hra bližší, sympatičtější a chtěli to koupit. V PR divizích největších firem šli do sebe a vydali směrnice, že každý název musí obsahovat aspoň jedno číslo. Zbytečná invence při vymýšlení titulu je kontraproduktivní a mohla by klamavě naznačovat přítomnost nějaké invence v obsahu hry.

Dzonik
Dzonik
Level 1 Level 1
6. 1. 2011 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Icem4n: :D:D:D:D taki my to přypadá dyvní :D
zrovna se ozval teď :)

vegasss7771
vegasss7771
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: ,,Mi´´ ho to určitě nenaučíme. Spíš my ho to naučíme.

Xspy
Xspy
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdysi jsem zastával názor , že AAA hry jsou tím co souběžně s vývojem technologií posunuje hranice možného (propracovanější epičtější hry). Od roku 1996 se invence začala vytrácet a vše se začalo motat okolo grafiky , ale takové Core Design ,SCI,Fireglow, BI či Rockstar dokázali předvést revoluci v gamedesignu i poté .
Bohužel AAA balast kterým dřív překypovalo hlavně PC se po přeorientování vývojářů na herní konzole úspěšně rozmáhá v celé poslední generaci konzolí a skutečných titulů pro které bych si chtěl současnou konzoli pořídit ubylo .
Dnes to vypadá tak , že co se předem neosvědčí v casual minimalistické podobě či nevydělá dost na XBLA a podobných , to se do AAA podoby už nedostane :( Takže proč ne, dobré pokračování (efektnější , barevnější halasnější), ovšem nedivte se ,že pokud hype dopadne jako v případě Mafie2 která ustrnula na půl cestě mezi původní hratelností a aktuálním trendem vše zjednodušit ,hráči se od značky pomalu odvrátí .

humanbeanpiece@gmail.com
humanbeanpiece@gmail.com
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...rozloučím se, bylo fajn někam nakouknout, mějte se jakkoli chcete...

m.pik
m.pik
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

znova sa mi to pacilo, taketo clanky by som mohol citat kazdy den...z reakcii vidim, ze vacsina ludi mysli ekologicky a podporuje recyklaciu:)

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Ano, pokud jako základní tezi vezmeme větu "v roce 2011 budou vycházet hlavně pokračování zavedených sérií, což slibuje stagnaci vývoje, protože pokračování je pouze pomalou evolucí", pak pouhé vyjmenování příkladů k potvrzení této teze stačí.

humanbeanpiece@gmail.com
humanbeanpiece@gmail.com
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Drahý MuttaMickey:
N49R05T0 T1 R0ZUM1M...

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Však mi ho naučíme psát, a ne že ne!:o)

OneBulletLeft
OneBulletLeft
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně dobrej článek, teda jako aspon ftipnej a né zcela nesmyslne a bezucelne narážejcí na dobré hry, Akorát mi přijde ubohé označovat za pokračování mass effect 3, když hned s prvním dílem bylo oznámeno že je to triologie, to je jako si stěžovat , že star wars má 6 epizod. a je přece jedno že ta jedna jediná by byl jen uvod k celé sáze, že ano zlovědku ?

walomes@email.cz
walomes@email.cz
Level 1 Level 1
13. 1. 2011 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čtu všechny Tvoje články a bavím se u nich, jako nikdy. A ačkoliv nesnáším zbytečné registrace, musel jsem se přihlásit, abych Tě pochávlil.
Nesouhlasím s Tebou prakticky nikdy a osobně myslím, že takových 80% ani nemyslíš vážně, ale rozhodně se mi líbí ten Tvůj přístup. A ani se nedivím, že spoustě lidí to přijde špatné, tak je to vždycky.

Každopádně odstavec o Blizzardu mě naprosto dostal - tady musím souhlasit. Od dob prvních dílů jejich sérií se nezměnilo prakticky vůbec nic :) Ale pořád to funguje a lidi to chtěj, tak to prostě je...

N0NECZ
N0NECZ
Level 1 Level 1
9. 1. 2011 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem se k článku dostal až po pár dnech a řekl bych, že tentokráte to bereme trochu zlehka. Pár trapnějších vtipků a průběh lacinější komedie. Škoda. U mě naopak poprvé, kdy jsem neřval smíchy.

Reklama
Reklama