Chápu, že založit film na tom, že čtyřicet sedmička chodí v převleku a škrtí lidi, by moc dobře nefungovalo, ale tohle vypadá jak od Johna Moorea. Kdyby aspoň to CGI nebylo úplně vyblité. Kde je ta doba, kdy ve filmech vybuchovaly skutečné vrtulníky a místo Bruce Willise neskákal na jedoucí vlak FX panák...
@S.M.N | W.W.: Protože jim propůjčil podobu pro postavu Gage. Stejně tak všichni zadavatelé (Elephant, Hector, Vlad...) i charaktery z ostatních DLC mají reálnou předlohu. Třeba jako The Dentist se představil Giancarlo Esposito, alias Gustavo Fring z Breaking Bad.
První hra mě fakt nebavila, ale jestli se Dead Island 2 bude ve výsledku brát s takovou nadsázkou jako trailery, moc rád si ho zahraju, vypadá fakt zábavně. Koneckonců na něm dělají jedni z nejtalentovanějších vývojářů současnosti.
Já mám Doom taky rád a nestydím se vůbec! Když se člověk podívá na některé dnešní shity, Doom vedle nich působí jako dílo téměř hodnotné oscara.
V případě Cal of Duty filmu si ani tak nemyslím, že by jemu pomohl Johnson, jako spíš Johnsonovi film, protože na žebříčku popularity klesá níž a níž...
Jo a v Dudlíkátorovi hraje Vin Diesel, ne Rock. ;) Ale jestli se chystá dvojka s Rockem, tak to teda potěš koště.
Activision právě pohřbil mé rozhodnutí koupit si Black Ops. Příští měsíc objednávám Bad Company 2. A s datáčem navrch, ať podpořím normálně uvažující lidi.
Souhlasím s red-iciusem, hrál jsem a nechápu. Byla to nuda.
Halo nemá šanci prodat víc kusů než Black Ops. Jak bylo podotknuto, hlavně kvůli multiplatformovosti. Modern Warfare 2 se prodalo před 20 000 000 na Xboxu a PS3, z toho navíc většina na první zmíněné konzoli.
@xGeorgeXx: Obě hry patří k mým nejoblíbenějším, American Nightmare mě ale bavila víc než původní Alan Wake. Grindhousová stylizace a příběh je čistá zábava, navíc přidání více druhů nepřátel a zbraní neuvěřitelně prospělo hratelnosti. Samozřejmě děj jedničky je mnohem propracovanější a potěší zvláště čtenáře Stephena Kinga – zdá se mi, že se Sam Lake na měsíc zavřel s jeho knihami do kumbálu a když vylezl, měl hotový scénář.
Já to mám dohrané na PSPčku a je to skvělý zážitek i na něm.
Nevím, jak moc je to okleštěné oproti Wii verzi, ale PS2ková a PSPčková jsou snad až na grafiku identické a nutno říct, že i na PSP je hodně detailní (např. snad všechny, různě velké, nápisy a texty jdou bez problémů přečíst) a prožitek z hraní je silný.
@VegetaCR: Co jsem pátral, jediný moment, kdy Gearbox na Alieny skutečně sáhl, byl před E3, na které pak vývojáři prezentovali to demo, co všechny nadchlo (a co muselo běžet na nějaké neuvěřitelné sestavě, aby bylo plynulý), jinak bylo všechno outsourcované nějakýma patlákama. Plná hra oproti těmhle záběrům vypadá jako verze downgradovaná pro PSX.
Průser byl, že neměli dost času, aby mohli Aliens vyvinout sami, protože vydavateli se blížilo datum vypršení licence a v Gearboxu postavili na první kolem Borderlands 2. Neobhajuji jejich chování, to, co Randy Pitchford nakecal ve videodenících, byla kupa lží, ale tohle studio umí udělat parádní hry.
Co se týče Duke Nukem Forever, za jeho stav nechápu, proč je všichni viní, když sami řekli, že s koupí značky dostali od 3D Realms rozsekaný mišmaš různých pasáží, které prostě nějak slepili dohromady, aby mohli titul konečně vydat a udělat si jednou vlastního Duka.
Lidé opustí Pandoru, ale objeví pouštní planetu bez známek života. Průzkum prozradí výskyt paliva, z nějž by se dalo vytřískat mnoho energie. Těžba může začít. O palivo však má zájem i mimozemská rasa technologicky vyvinutější než lidé. Začne válka. Obezřetné musí být obě strany, neboť každá má své záškodníky – Avatary.
A nebo si prostě nechtějí pokazit pověst. :) Half-life i Half-life 2, byť mě nikdy nebavily, přeci jen jsou revoluční hry. Možná s trojkou čekají na ten správný nápad, aby dostála svého jména.
Dobře, že odstoupil. Nicméně zrovna Bradleho Coopera fakt nemusím. Už v jinak perfektním A-Teamu, kde ho strašně tlačili coby hlavní postavu, mi přišel nadmíru protivný.
@deloix: Hrou jsem takřka nedotčen a ani mi nepřipadá ničím extra, ale kdyby tam měl hrát Joe Flanigan, začal bych se na film normálně těšit jako malý děcko.
S přepracováním ovládání po vzoru MGS4 nesouhlasím, neboť v PW máte jasně na výběr několik druhů, přičemž jeden přímo nese popisek, že se jedná v podstatě o totéž jako právě v posledním PS3 dílu série.
Tak teď hlavně, aby tenhle titul zamířil i na chystané NGP.
Sorry, že budu hnidopičit, ale Bleszinski jednou napsaný s i, podruhé s y není úplně reprezentativní. Nehledě na to, že druhý pád není Bleszinskiho, ale Bleszinského.
Doufám, že si dají záležet, měli by si vzít příklad třeba z League of Legends, kde ty mikropoplatky neplatícím fakt v ničem nebrání, pokud nepočítám nákup nových skinů. Battlefield Heroes byl pro neplatící nehratelný.