@NakasiPes: Diky, ze jsi potvrdil to, o cem jsem jsem psal. Nerad pisu do diskuzi, protoze se vsichni jenom hadaji, ale po tom co jsem si precetl recenzi, nemohl jsem jinak nez reagovat. Doufam, ze se z redakce tady k tomu nekdo vyjadri, protoze tohle je vylozene oblbovani potencionalnich kupcu teto predrazene hracky.
Po precteni recenze se nemuzu zbavit dojmu, ze redakce tento volant obdrzela jako darek. Petrovi recenze zavodnich her se mi libi a skoro ve vsem souhlasim, ale s timhle trochu prestrelil. Pokud napise, ze G29 je skoro totozna s G7 a pak neco ve smyslu, ze je to luxusnejsi nez T500, tak to psal asi ve chvili, kdy mu zastupce Logitechu stal za zady s velkou krabici od G29. Osobne jsem vlastnil G27 a ted mam T500 a pokud bych se kohokoli zeptal, ktery volant je na prvni pohled luxusnejsi a lepe zpracovany, nikdo by nemohl rict, ze je to G27. To jeho smesne male telo, ve kterem jsou ulozeny motory, pokryte levnym plastem, se nemuzou ani zdaleka rovnat luxusne vyhlizejicimu robustne stavenemu telu Thrustmasteru. Dalsi veci je FFB a presnost snimani pohybu. Kdyz jsem jezdil prvni tyden s T500, neveril jsem, jak presne to rizeni muze byt, G27 byla o level nize. Sila FFB se taky neda srovnat. G27 jsem mel permanentne ve vsech hrach na 100%, kdezto u T500 ho nedam nikdy vice nez na 70%. Takze Petre, velice rad bych vedel, kde jsi prisel na to, ze se na tento faceliftovany G27 nic nechyta. Volant to kazdopadne spatny neni, ale po zkusenostech s T500, bych se k teto hracce uz nikdy nevratil.
Dale bych se mohl jeste rozepsat o pedalech, ktere ma T500 nastavitelne bud ve stylu GT nebo F1, to u G29 neni, navic 100% kovove s moznosti zvysit tuhost brzdy tak, ze neni mozne jezdit bez bot na nohou. Radici paka od Thrustmasteru je snad o 5 levelu vyse s moznosti prehazovani mezi H razenim a sekvencnim razenim. Nakonec jsem si jeste vzpomnel na padla pod volantem. Ze zacatku jsem si zvykal, ale ted uz bych otocne nechtel. Ono kdyz se dostanes do smyku a hodis kontra, jak asi budes hledat, na ktere strane se podrazuje? U T500 proste vis, ze vlevo. Jedina nevyhoda u statickych padel prichazi v momente, kdy ridis vozy kategorie F1 nebo LMP, ale existuje nadherny volant F1, ktery si vzdy pred zavodem s takovym autem prehodim. U G29 neprehodis vubec nic. Takze jeste jednou prosim o to, vysvetli, kde jsi na ty veci prisel, jak to vubec muzes srovnavat s T500, G29 nema vubec nic navic, ba naopak mu toho hodne schazi.