@KamiLZ: Taky mě štve, že dostanu nový. Na zadní straně mám vinilovou folii proti poškrábání a tu jednou můžu sundat a vyhodit. Je to prostě výrobní ztráta se kterou výrobce musí počítat. Taky jsem zažil v práci, že jsme měli zakázku s šibeničním termínem. Chodilo se každý den na 12 hodin i o víkendu a nakonec firma tratila 400tis ,- Kč. Pokryla to z jiných zdrojů, to k obchodu patří ;)
@Dandys: potvrzení proběhlo velice stručně s několika instrukcemi jak dál postupovat.
" Dear NVIDIA Tablet Customer,
Thank you for submitting a claim to replace your tablet. Your replacement will ship within the next 2-4 weeks.
Please follow the included instructions to replace or dispose of your old tablet.
Please make sure to back up your photos, video and data files, so that you may access them from your replacement tablet.
As a reminder, when you set up your new tablet, your old tablet will be deactivated and no longer function.
Please remove all accessories – cover, SIM card, SD card, etc. – before returning your old tablet.
Thank you for your loyalty and for participating in this recall effort.
Sincerely, NVIDIA "
@El Prdelo: je to prevence ze strany Nvidie, kterou chválím. Pracuju jako elektrotechnik a tento model výměn vadných kusů, i u kterých se vada neprojeví, je u solidních firem běžný. Stává se to ve spotřební elektronice, u SW a HW u automobilů a dokonce i ve zdravotnictví.
@KamiLZ: Lokalní servis se nevyplatí, to by musely být obrovské počty k opravě. Všechno se to stejně pošle do "centrální servisu" asi někde v Evropě a co s tím budou dělat? Naúčtujou to dodavateli baterií, ale vidím to spíš na nějakou technologickou chybu u Nvidie. Nechtějí si kazit pověst, zvlášť když staví datová centra pro GRID.
@Pidalin: Tento tablet v době koupě, byl špičkou. Já ho například používám jak na hraní, ale převážně jako multimediální mašinu. Každý má možnost volby a nikomu není tento výrobek nucen pod hrozbou násilí, tak se prosím tě uklidni ;)