Pointa příběhu je nyní víc než jasná. Shepard vyslal před událostmi třetího dílu průzkumnou výpravu do dalekých Galaxií, abych zachránil lidskou rasu..
@Cokovenecek: Nepochopil si, o čem tato diskuze je. Nehodnotím Bloodborne jako takový, pouze vyjadřuji názor, že to od redaktorů hrej.cz nebylo nejštastnější, vybrat zrovna tenhle titul k pravidelnému vysilání, když mohli vybrat něco zajímavější a to nejen pro ně samotné, ale i pro oči nezaujatých diváků.
@The Undead End: Nemyslím si, že je Bloodborne blbost, pouze zastávám názor, že je to nevhodná hra pro streamování. (a ano, argument, že je to na youtube populární, tak to je asi super, neberu - Na youtube je populární třeba zvracení - a taky to není super)
@prso: Samozřejmě, že mi jde o diskuzi, pouze v dané diskuzi zastávám svůj postoj na věc a proto odpovídám stylem, jakým odpovídám. Můj názor na hru Bloodborne je takový, který jsem vyjádřil a ostatní semnou nesouhlasí. Ok, beru, nemám s tím problém, ale ať tedy do diskuze něco přispějí a napíši relevantní důvody, proč jim tato hra připadá dobrá, respektive, proč si myslí, že je zábavné sledovat, jak jí hraje někdo jiný. To je diskuze. Výměna názoru. Neosočování. Určitá míra nadhledu, etc.
Tak to zkusím jinak. Co Vás na této hře baví sledovat? Co je na ní tak zábavného, že od ní divák nemůže odtrhnout oči? Jaké zajímavé herní mechanismy (nerepetivní) tato hra nabízí? Čím je tato hra tolik unikátní? Jak vnímáte příběh ve hře? Čím je vyjmečný? Nabízí hra nějaké možnosti volby, čím by sledování pro diváka mohlo být zajímavé? A co tuto hru odlišuje od obyčejné koridorovky, kde hráč prochází z levelu do levelu, poráží menší nestvůry, až se na konci levelu dostatne k hlavnímu bossovi a po jeho zdolání jej hra odmění postupem do další lokace, kde se tento mechanismus opakuje... ?
@The Undead End: Promiň, ale ty zase nechápeš uplně dobře mě. Nerýpu do všech okolo, pouze rýpu do Bloodbornu, protože mi to nepřijde jako zábavná hra a pouze odpovídám ostatním uživatelům, kteří reagují na můj komentář. A to má být špatně? Možná se budu opakovat, ale od čeho pak takové diskuze jsou, když člověk, který se snaží odpovídat a diskutovat, je osočen ze spamu a trollingu a to jen proto, protože nesdílí názor ostatních? ...
@OneShot: Zaplevelit několik diskuzí = napsat jeden komentář pod první video s Bloodborne, po pár dnech napsat druhý komentář pod druhé video s Bloodborne a následně diskutovat (ano, od toho diskuze je) s ostatními uživateli, kteří reagují na můj komentář? ... :-)
Ehm, takže to chápu správně, že na hrej.cz se tolerují pouze pozitivní komentáře? A člověk, co si dovolí napsat názor, který se neshoduje s názory redakce, či ostatními uživateli, tak je okamžitě označen za trolla?
To mě potom napadá - Není pak lepší možnost komentářů pod články raději zrušit? ;-)
@David Plecháček: Velká výzva může být cokoliv, což ale zároveň neznamená, že je automaticky zábavná pro oko diváka.
Předchozí longplaye (Mafia, Half-life 2) měly alespoň tu výhodu, že v nich člověk mohl sledovat nějaký postup příběhem (opravdovým příběhem), vývojem postav, či interakci s okolím, což se bohužel v případě Bloodborne nestane, ani po 20 díle. Jediné, co se v této hře bude postupem času měnit je vybavení hlavního hrdiny a nepřátele, ale princip a faktická náplň hry zůstane pořád stejná.
@Kubaxx: Pokud si nic nezjištoval o příběhu, tak tě nebudu napínat. Ta hra žádný opravdový příběh nemá. Leda pseudopříběh alá Mario a jeho záchrana princezny...
@Rhein92: To je mi tebe a tvých kamarádů docela líto, že vás baví hra, kde ve většině herního času děláte pořád to stejné dokola. :-) (povzdech nad degenerací dnešních hráčů) .. ale já vím, ta hra je samozřejmě pokaždé jiná. On je totiž rozdíl, když jiný hráč nestvůru sekne zezadu, a né zepředu a nepoužije na to meč ztracených duší, ale hůl osudu... (ironie)
@OneShot: Vážně tě baví koukat na hru, která není tvůj šálek kávy a sám by sis jí ani nezahrál? Vždyť to nedává smysl. Kdyby byl Bloodborne alespoň zábavná hra, kde by člověk mohl sledovat nějaký postup Postavy/Příběhu, (ten pseudopříběh nepočítám), ale takhle prostě člověk kouká hodinu na herní postavu, která se 99% ve hře jen kutálí a seká větší/menší obludy... to je vážně pro někoho zábava? :-( Vážně náročnost hráčů klesla na podobnou úroven, když je uspokojí něco takového? To už by rovnou mohli zahrát Mortal Kombat, vyšlo by to nastejno...
Říkám to znovu a stále. Hra jako Bloodborne se na podobné hraní pro diváky naprosto nehodí. Hry tohoto žánru (Dark Soulovky) jsou zábavné hlavně pro hráče samotné, nikoliv už tak pro diváky, kteří v podstatě celou dobu sledují opakující se činnosti (sekání nestvůr).
Chápu, že aktuální hlavní šéf Hrej.cz má tyhle hry rád, ale i přesto se mohl pokusit udržet a zvolit nějakou zajímavější hru...