Tedy, wow hraju s přestávkami od vanilly, ale článek mě pobavil. Pod sarkastickym kabátkem, který očividně někteří diskutující nedokáží prohlédnout, se skrývá několik nemilosrdných pravd. Vypíchnu jen dvě nejzávažnější:
1) "Nové výpravně laděné questy navíc odhalují jeden nepříjemný fakt, a sice že World of Warcraft prostě není a nemůže být příběhové RPG"
2) "S novým datadiskem se k sobě lidi uvnitř nepřestali chovat jako banda povýšených volů, jen proto že mají zrovna na zádech kladivo větší než Daewoo Matiz"
Za to druhé Blizzard nemůže, za to první sice ano, ale v případě jediné opravdu "masové" onlineovky, nad tím většina lidí mávne rukou. Nakonec, kolik hráčů pročítá zadání questů? Navíc, když teď stačí najít na mapě označené kolečko a doběhnout/doletět na místo?
Na závěr zdravím Pesuse (očividně troll hunter), myths.creatora (dwarf paladin) a LojZzu (dle příspěvku nejspíš taky paladin). Jste potvrzením druhého bodu. Takových magorů je wowko totiž plné.