V tomhle příspěvku je AC mezi hrami roku 2008. Nejsem si úplně jistý, ale mám pocit, že AC vyšel ke konci roku 07 jen na konzole. Na PC vyšel až v roce 2008. Jinak je fakt, že s Bruciem jsem se setkal jen letmo, takže nijak zvlášť ho hodnotit nemůžu.
Souhlasím s tím, že k CoD lineárnost patří. Vždy se mi líbilo, že to bylo nalajnované a hráč pak měl kvalitní v podstatě filmový zážitek. Co mi na CoD vadí je nikdy nekončící řada nepřátel, kteří navíc dělají přesně to, co jejich odstřelené dvojče. Ohledně preview jsem poměrně skeptický, jelikož pokud se dobře pamatuju tak u World at war psali taky že se máme těšit na vylepšenou AI a podstatně nižší lineárnost. Všichni víme jak to nakonec dopadlo.
Já s jednotlivými kategoriemi vcelku souhlasím, ale jako nejlepšího hrdinu (hrdinku) bych dosadil Faith z Mirror's Edge, nebo Altaira z Assassin's Creed. O Assassin's creed bych určitě přemýšlel i co se týče nejlepšího herního designu.