@myths.creator
Chtěo by to nějaký výzkum, to ano. Ale já nejsem skalním příznivcem C&C ... hrál jsem RA2, Generals a RA3 a se všemi jsem byl nadmíru spokojen, tak proč si nezahrát zase?
Kdo se při hraní strategie kochá grafikou? No přece všichni. Kdo v sérii Total War nemiluje pohled na tisícovku lučištníků, kteří právě vystřelili salvu zápalných šípů? Kdo v AoE 2 neoceňoval rozmanitost unikátních jednotek? Kdo v Generals neocenil majestátnost Overlorda? Prostě grafika je součástí hry a to že je RA3 udělána v nadsazeném stylu (ale to byl i RA2, akorát teď to vypadá líp), je jenom dobře, protože ji to odlišuje od ostatních kousků a i spolu s lehce upraveným C&C konceptem (pravda, základy samozřejmě zůstaly) to prostě zkvalitňuje herní zážitek.
každopádně hratelnost prověří čas ... to je pravda, ale přece jenom to celé vnímám spíše jako singleplayerový odklon... jo a v challengi jsem někde okolo 45% a už je to fakt tuhý ;-)
Uprising možná není přelomovou záležitostí, ale přesto recenzi a hodnocení Filipa Sladkého nechápu. Proč hru v recenzi dost odsoudil a pak jí dal sedmičku? Jistá rozporuplnost ... Sám mám na věc trochu jiný názor...
Odklon od multiplayeru je snad jedinou věcí, kterou bych považoval za skutečný zápor. Na druhou stranu absence kooperujícího velitele řízeného počítačem, který mě v RA3 lehce iritoval, je velkým kladem. A celá věc se také týká vyváženosti - hromada nových jednotek v Uprising strašně rozhodila tradiční vyváženost a zároveň rozmanitost stran, a tak by se z multiplayeru stala fraška. K obtížnosti - Red Alert byl pohodlně hratelnou hrou s náročností na hranici casual (kde jsou časy prince Kassada z Generals?) a Uprising se jen dle mého vrací do původních kolejí, tedy že se na střední obtížnost prostě musíte trošku snažit. Na druhou stranu je pravdou, že první mise za sověty je trošku tužší. Ale hráli jste přece RA3, ne? I samotná výzva je obtížná... možná bych použil spíš výrazu "náročnější" na hráče. Už to prostě není o sezení v základně a čekání na naskriptované posily. Ale to přece byla její předchůdkyně v Generals taky! A pokud to rozšíří hráčovy obzory a donutí ho to naučit se pár triků (na tohle je dobrý vidcast Command School na webu C&C), tak to určitě zlepší herní zážitek.
A na závěr musím souhlasit s hodnocením kvality filmečků. Je pravda, že se drží technicky na úrovni, ale vzhledem ke kratším kampaním a zjevně nižšímu rozpočtu působí vyprávěný příběh nesourodě a nezajímavě.