potichoučku se tu skrývám, Koupil jsem si v SC balíček s F7C Hornetem za 40$ před 6ti lety a nelituji toho :D :D. Prosím, ukamenujte mě za to :D :D... Upřímě, je mi líto lidí, co do toho dali 250$ a víc. Ale tak znáte to, říká se "risk je zisk", anebo taky nic. Nebylo by to poprvé, co se na Kickstarteru někdo napálil. Každopádně, do hry každý kvartal vycházejí megalomacké patche, co přinaší tunu věcí, takže to zatím nevypadá, že by to mělo krachnout. A i kdyby to krachlo, věřím, že vydavatelé jako EA, THQ nordic, Activison atd. by mile rádi projekt hned odkoupili. Jednak tuna herních prvků a assetů je tam hotová a když by se to jenom seskládalo, tak do roka je z toho funkční kompletní hra. Problém SC (jak je zmíněno v článku), je Chris, protože chce mít ve hře všechno unikátní, což opravdu je a to stojí prachy.
@JabJab21: loooool, to je takový trapas, stačí se mrknout na trailer na YT. 2 mil shlédnutí, 2000 liků a 300 000 disliků xDDDDDDDDD- Tohle se Blizzardům opravdu nepovedlo
@Tataboj: Ne, až s ní uvidíš létat nějakého bakera, nalodíš se, zabiješ ho a sebereš mu loď... nebo, budeš ho sledovat, počkáš až vystoupí a nezamkne si loď a šlohneš mu ji. Tobě to dá crime, jemu novou loď zaplatí pojišťovna a ty budeš zadara novým vlastníkem Starfareru a titulem "SPACE PIRATE". Obdobně to dělám v alfě (až na to, že tam tu loď vlastníš do té doby, dokud se neodlogneš nebo ji nezničíš)
P.S. Jinak ve hře půjde normálně koupit za ingame kredity, které nakempíš z misí, obchodování, pašování helium 3, zabíjení pirate hráčů apod.
A co takhle si představit Halo bez Master Chiefa... a ejhle, ono vlastně je Halo bez Master Chiefa a jak to skončilo... na prequel a spinoff se zapomnělo. Master Chief znova ožil, trhá rekordy a točí se o něm seriály...
Také patřím mezi exklusivní SC testery, jelikož jsem přispíval, když vycházela 300i (což bylo snad ještě u 10 milionu [2roky zpět]). Ohledně dojmu co mohu říct, tak alfa jde svižně kupředu. Ano, je to ještě hodně zabugované, ale to je možná dáno tím, že se opravují dosavadní věci a následně jsou přidávány nové jako je změna letového modelu nebo přidáním nových lodí. Viděl jsem i pár záběrů z kampaně a musím říct, že byla ohromující (ještě není dokončené). https://www.youtube.com/watch?v=qexLUpQJPw8
A to nemluvím o hereckém obsazení, to už mluví samo o sobě (Mark Hamill, Gary Oldman...). Každopádně, Chriss Roberts už spolupracoval s Markem i v minulosti. Co se týče gameplaye, ovládáte svoji postavu z pohledu FPS, můžete nosit různé vybavení, ruční zbraně, měnit oblečení, manipulovat s předměty... Samozřejmě, co je nejpodstatnější, tak vaše loď. Těch je a bude velké množství, po lehké fightery, transporty až po velké křižníky, vše precizně detailní a samozřejmě zničitelné do nejmenších detailů (už několikrát se mi stalo, že mě zasáhly odlétající části trosek z lodi, za kterou jsem se zavěsil). Samozřejmě je součástí přistávání na planetách a obchodovaní ve městech a stanicích. Asi nejvíc jsem zvědavý na kapitální lodě, nejenže je budete moci ovládat s vaší posádkou (NPC/hráči), ale budete se moci i nalodit na cizí loď, vystřílet posádku a případně ji obsadit (nebo vyrabovat). Hodně budou mít vliv hráčské role... jestli budete pirátem, vojákem, obchodníkem, průzkumníkem, žoldákem... vše bude provázané a hodně sociální. No moje povídání už je asi únavné, zase nechci vychvalovat SC někam do nevidim. Ano, má svoje problémy také, ale zde lze aspoň pozorovat celý vývoj v živém přenosu a taky se k němu tak musí přistupovat. Kritika by měla přijít až po vydání. Jinak zde je demo, co momentálně ve hře je a od včerejška může každý baker hrát https://www.youtube.com/watch?v=SrpeLpQWzTk
No, k čemu nejvíc přirovnat Star Citizen, tak asi k hybridu Wing Commandera a Freelancera (každopádně na obojím pracoval Chris Roberts). Wing Commander už je hodně starý a některým by nemusel vyhovovat, ale Freelancer je ještě v dobré kondici celkem. Kdo hrál tyto hry, tak může z toho hodně předvídat, jakým směrem SC půjde (a to má jít ještě mnohem dál).
Ohledně Elite: Dangerous, patřím mezi ty, kterým se právě líbí zmíněný vizuál, ale jedná se o šílený stereotyp, kde děláte dokola to samé (nemluvím o tom, že většina činností je buď časově náročná nebo nechutně nudná/prázdná). Dogfighty jsou skvělé (dá se to naučit, když si dobře zvolíte loď a vybavení + nabindujete klávesy na správné vychytání rychlosti a flight assista atd.), ale najít vhodné oponenty vám může zabrat věčnost. Dále odsuzuji platit další nesmyslné peníze (50éček) za přidávání kontentu, který měla hra už dávno obsahovat (jízda po planetách).
Eve Online je čistě klikací záležitost. Eve Valkyrie, má ale naopak být v ovládání více svobodnější, ale bojím se, že tam bude hodně koridorový svět.
P.S. Pokud se rozhodnete SC koupit, zadejte při nákupu i tento klíč a dostanete dodatečný bonus ve formě kreditů a zbraní. STAR-TQ5W-KP3R
Až vyjde v červenci (jestli) SC2 HotW, tak ho propařím do roku 2013 (pokavaď všichni nechcípnem na fiktivní konec světa, což bych byl nasranej). Pak bych se přeorientoval na Generals 2, protože jednička byla fakt nářez a dodnes ji hraju s kamarády po LANce. :D
Kdyby to lidi nehráli, proč by CoD vydávali? Tady každý na to nadává, ale statisticky je to jedna z nejprodávanějsich her :D. Podle mě to je jen závist. Ale upřímě, když se tu porovnává BF a CoD, obě mají své mouchy, BF originalitou v singlu zrovna nevyniká, CoD je zase moc přeAmíkovanej a skriptovanej. Multiplayer: V BF máte tanky a heli, v CoD killstriky, perky a modifikaci zbraní. Každého baví víc jedno z toho.
Nj, Casey by zase chtěl nějaký ten prequelík se zástěrkou spin-offu. Smůla, že ho fanoušci v anketě na jeho twitterů vyf***vali.
Garrus je super postava, ale aby se celý díl točil jen okolo něj??? To už bych moc nežral a hlavně proto, že by to bylo před potkáním Sheparda, kdy byl ještě docela dost ňouma. A hrát to za tím účelem, že víte jak to tak d****lně skončí... Škoda peněz.
Ani jedno, ani to druhé. Jakmile vidím cíl, prostě ho sundám a nezáleží mi, jestli ten člověk je profi, nebo low... Stejně v tom závalu akce člověk nemá moc čas to sledovat.
Ale nejvíc, co mě nebaví poslouchat, tak idioty, co mi nadavají do hackeru a cheaterů :). Jejich vina, že si hrajou na Ramba a běhaji mi do rány.
podle tech screenu tak grafika nic moc, nehlede na to, ze se to nejspis bude odehravat v mestskych prostorach. Bojim se, ze to bude spis prumerna FPS..., posledni dobou ID nevydava nic, jak to jenom rici, "uchvatneho, legendarniho" (coz Doom 3 byl) :(
Však u téhle hry nejde ani tak o hratelnost a zastaralej engine, ale mnohem spíš o příběh, emoce a možnosti volby "kdo přežije". Takže tu komentovat nějake tupé pohyby NPC, které se pohybují téměř stejně jako v předchozích dílech a mluvit o grafice, která je trošičku lepší, ikdyž je ve skutečnosti úplně stejná, je zbytečné :)
Multak nic moc, klasicky L4D nebo Killing Floor se 4. lidmy na vlny nepratel. Je sice hezky, ze za ziskane body si upravujete zbrane a davate talenty do schonosti, ale doufam, ze v plne hre multak nabidne vic modu nez jen tohle