Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

ondra--
ondra--
Level 1 Level 1
29. 10. 2014 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z některých komentářů tady je mi fakt blivno. Co k čertu nechápete na "0.1 TECH alpha"????!!! Většina vývojářů by vám takhle rok a 3/4 před vydýním neukázala z tý alphy ani gameplay video natož aby vám ji dala k vyzkoušení. To si uvědomte. Stejně tak ta Alpha rozhodně nepředstavuje 100% dosud vykonané práce. Některejm se člověk fakt nezavděčí. To co jsme zatím viděli vypadá úžasně a podle mne je vše na nejlepší cestě ke hře na kterou budeme ještě roky vzpomínat.

ondra--
ondra--
Level 1 Level 1
26. 3. 2012 07:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BTW: Co to je proboha za řeči ohledně DA1. Hrdinu si člověk vytvořil sám už jenom tím, že si vybral jeden z šesti původů a nevidím na tom nic nevýrazného. Naproti tomu na DA2 nebylo prakticky nic dobrého a byla to jedna z nejsmutnějších herních kastastrof posledních pár let. A ty řeči, že v ME2 chybí příběh mi taky moc nejdou do hlavy. Je pravda že v prostředku hry si dal hlavní příběh trochu pauzu ale náborové a vedlejší mise byly perfektně zpracované a člověk se nenudil. ME3 to u mě projel už jenom tim, že odstranil ty dlouhé zajímavé rozhovary se všemi členy posádky a nevysvětli jak se na Klendagonu vzala ta obří džuzna. O mizerném leveldesignu, dalším zjednodušení boje a absenci vedlejších dějových linek nemluvě.

ondra--
ondra--
Level 1 Level 1
26. 3. 2012 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to že Mass Relays nic svým zánikem nezničily se dá vysvětlit tím, že jejich energie padla na rozšíření té vlny kterou crucible vytvořil a na realizaci vašeho rozhodnutí. Já rozhodně doufám že s tím koncem něco udělají, absolutně postrádá jakýkoli pocit zakončení. JInak já se lidem kteří příšli s indoctrination theory nedivím, protože v těch 10 minutých je najednou takových nesrovnalostí a nesmyslů, že je konec buď halucinace a nebo je trestuhodně odfláknutý. Celý ME3 je ve srovnání s předchůdci po všech stránkách zklamáním (9/10 si děláte srandu ne? 7/10 když zavřu obě oči a přidám bod navíc z lásky k trilogii), ale konec mě teda vyžral kompletně. Měli nechat rok navíc na vývoj a byla by to super hra.

ondra--
ondra--
Level 1 Level 1
26. 3. 2012 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Someone: Ale já si myslím, že většina fanoušků tohle chápe a nějaký happyend kategoricky nepožaduje. Já počítal s tím, že Shepard umře a dost možná budou vyhlazeny některé rasy. Co chci je ale konec co je poctivě promyšlený, co logicky pasuje do zbytku trilogie, a co mi poskytne nějaký pocit ukončení/závěru. Hrozně nerad zase používám v diskuzi o ME3 DAO jako ilustraci ale tam to právě bylo dobrý v tom, že na konec měl člověk několik stránek těch komiksových bublin a dozvěděl se, jaké následky jeho volby měly v širším kontextu. Tenhle konec je jako pěst na oko, takvý prázdný a navíc příšerně nedomyšlený.

ondra--
ondra--
Level 1 Level 1
26. 3. 2012 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Someone: tak jsem schválně rozepsal pár bodů co mi vadí na DA2
1. "Popové" a kýčovíté vizuální zpracování. Quanaři s rohy, elfové jak z japonského komiksu, nezdařilý redesign flemeth atd...
2. Nechutná recyklace úrovní. Když jsem stejnou jeskyni prolézal už asi popáte, měl jsem chuť řvát. Lokace co nebyly recyklované byly pro jistotu mizerně navržené a nezajímavé.
3. Zrovna DA ten starý DaD systém perfektně slušel. Maximálně by si mohli dovolit pár tweaků. Zatímco v prvním díle jsem i několikrát za souboj pauzoval a rozdával pokyny a doopravdy se snažil vymýšlet kvalitní strategie a postupy, tak v dvojce to byla v podstatě Hack n' Slash rubačka, zíív.
4. Zajímavé postavy ani omylem. Ne že by postavy byly nějak hrozné (příběh a postavy je snad jediná věc co ve hře byla alespoň jednou nohou v pásmu nadprůměru), ale dokonce ani Isabela nebo Varrick se nechytají na Shale, Zevrana, Wynne anebo Oghrena (kdo může nemilovat Oghrena)
5. Napínání mnoha principů a faktů ustanovených do Lore v prvním díle nad únosnou mez aby se vyhovělo potřebám scénaristů.
6. Lepší dialogy? Ani omylem.
"Well, now... what might interest you, I wonder? Shall I describe the stages involved with lanthrax poisoning? I watched a man go through all seven, once."
"Sounds like fun!"

ME3 místy trpí podobnými problémy jako DA2, naštěstí ne v takové míře. Oboum hrám by slušelo méně prostituční snahy zalíbit se úplně všem a rok vývoje navíc.

Reklama
Reklama