@Asylume: Na DayZ je alespoň vidět, že se něco děje. Stačí se podívat na dayztv.com, kde každou chvíly jsou psané aktuality kolem téhle hry. Když si ale někdo koupí EA hru a byť ví, že její finální verze vyjde až za rok, za dva, ale nahraje u toho 500 hodin, tak je to potom těžký....
@JabJab21: No, není to ta správná otázka. Já chci podotknout spíše k tomu, že základní principy hry, které ve SC budeš moct plnit, tak v Elite už můžeš 2 roky. To se bavím o bojové stránce (žoldák, lovec odměn...), obchodní ( obchodník, těžař...) a objevitelské ( na objevování máš celou galaxii...) Obsah hry příkladu " Vylezení z lodi a průzkum" je sice ve SC moc hezká ( v Elite můžeš vyjet jenom s planetárním vozítkem....zatím) ale prozatím jen kosmetická záležitost. Sice tahle přímá interakce s prostředím asi také bude vlajková loď hry, ale jak jsi sám řekl. Až to bude v hratelné fázi, tak už to bude standartem. Dle mého i díky Elite: Dangerous No mans sky.... SC mám, NMS ne ( od koupi mě odradili dosti negativní recenze) ale jestli se nemýlím tak NMS je ve valné většině jenom singl, ne??? Proto si dovolím nesohlasit, že by byla modifikace NMS lehčí prací.
@JabJab21: Víš tady jde o to, že ať se podívam kam podívám, tak se lidi ve větší míře ( byť i s trochou skepticismu) ke SC vyjadřují stylem "WOOOW tohle jednou bude hustý". Ale přitom už zapomínají, či ani nevědí o tom, že na trhu je už je nějaký ten pátek hra, která svojí grafikou a optimalizací je skvělá práce sama... A přitom v těch hrách teď žádný velký rozdíl není. Elite ovládáš jen z kokpitu???.....Zatím jo. Jenže je tam obrovské ALE Ano, Elite má své chyby. Ať je to v oblasti komunitní či v delší hratelnosti, jenže je tam zase to ALE. Komunitní stránka hry se má teď zlepšit a to, že se hráči honí jen za lepšími a většími loděmi je problém každé MMO hry. Že se hráči honí za většími lvl.
@Corvus von Corax: Jo a ještě:-) Kingdome Come je v tomhle ohledu trochu jiný sport, nemyslíš??? Hehe!To už tady můžeme rovnou srovnávat M&B II:Bannerlord se SC a nebo rovnou Conan Exiles.