@IDKFA: protože je cool mít joypad na baterky, kterej je těžkej jako kráva... :-D souhlas se Jsoucno, deset hodin v kuse jsem nehrál ani nepamatuju... mívám často zepojený sluchátka, když hraju a stejně je výdrž ovladače docela dobrá... nehledě na to, že když si člověk koupí dostatečně dlouhej USB kabel, může i těch 10 hodin v kuse hrát, pokud je mu libo, já to řeším tak, že mám vedle sedačky zásuvku a v té normální nabíječku... a ejhle, dualshock se mi rychleji nabíjí, než energii spotřebovává, takže dobíjím při hraní a pak zase nemusím řešit :-)
škoda, třeba zrovna Torchlight byl po čertech dobrej odpočinkovej clickfest, strávil jsem s prvním i druhým dílem nejednu noční... snad se kluci vývojářský uplatní v oboru.
hra mě překvapila, dost možná proto, že jsem od ní vlastně nic moc nečekal, kromě grafiky. Hrajeme s kamarádem v coopu... pravda, hra je těžká a samotného by mě asi nebavila, ale v coopu super věc.
nešlo by nějak upravit systém páčemí zámků? Jsem docela trpělivý člověk, ale ve hře mi připadá, že nepáčím já, nýbrž sedmdesátiletá babka s Alzheimrem...
@jary.burian: já neřekl, že proti Switchi cokoliv mám, kromě momentální ceny, naopak, moc bych tu konzoli chtěl mít doma a hrát ty hry, co na ni jsou :-)
Aneb Switchbox One Y :-D jelikož Switch mi ještě přijde docela drahý jako konzole na cesty (vím, vím, dá se na něm hrát na TV, ale stejně...) a xbone bych nechtěl ani zadramo, za pár € jsem si objednal display ke svému stařičkému PSP 3004, konzoli si spravil a můžu vám říct vážení...pořád to má neskutečný kouzlo :-)
na tohle téma bych si dokázal představit vidcast... zajímalo by mě, jak lidi tak rychle dokážou najít ty cestičky, kudy a jak to zajet nejrychleji... viz třeba speedruny série TES nebo DS... přijde mi to až neskutečný, že kolikrát chvilku po vydání dokážou lidi vychytat takový detaily
RomanK47, Mitsurugi: ale ťuťu kluci, stejně si to koupíte nebo stáhnete, jestli nemáte PS... 100Gb místa je docela nářez a s optimalizací, no bůhví jak to bude, ale stejně to budete hrát... moc bych nesouhlasil s názory, že Nioh je těžší než Souls, docela jsem tou hrou prošel s klidem po sérii DS, bojový systém je dynamičtější, rychlejší, ale z mé zkušenosti, dobrej gear hraje velkou roli a pak je to docela selanka.
tomu se říká zamrznout na jednom nápadu... kdyby aspoň herní principy trochu ozvláštnili, nebo zkusili jiný koncept, ne pořád jen recyklovat a recyklovat
po odehrání closed i open bety musím říct, že to vlastně vůbec není špatná hra... na poměry Ubi vlastně docela překvapení. To, co na začátku vypadalo jako prapodivná slátanina s pěkném grafickém kabátku, se nakonec ukázalo jako hra s funkčním a nebál bych se říct i dobrým soubojovým systémem, jasně, je to v podstatě jen souboj o zóny, ale zábavný. Od hráče to chce trochu cviku, přece jen, jednotlivé třídy a "národy," nebo jak tomu říct, si žádají pokaždé trošku jiný přístup, ale doměnou jsou krásné souboje, obzvlášť duely jsou super a mají svoje chvilky :-) Momentálně mám co hrát, ale letos určitě pořídím, vidím v tom super odreagování mezi nervováním se v Nioh a DS3 :-)
hrozně rád bych viděl v Rocket League i mapy ve stylu jeho předchůdce, s různými platformami, nerovnostmi atd... snad se dočkám (:
BTW může někdo říct, jestli auta ze zatím vydaných DLC jsou v něčem vyloženě lepší, než ty ze základní hry? Osobně teď jezdím s Paladinem kvůli rychlosti a dobré ovladatelnosti ve vzduchu a zvažuji, jestli do DLC má vlastně cenu investovat (kvůli kloboučkům a stylům nitra do toho jít nechci).
@salvator2.0: já na jednu stranu chápu, že situace s Kojimou je jaká teď je, ale na stranu druhou, ten svět, příběh a všechno okolo toho, bylo vytvořené hrozně dobře, takže se nedá říct (alespoň z pohledu mě, jako hráče), že by dál nebylo co nabídnout... už jen úspěch MGS5 měl kluky z Konami zvednout od nudlí a připomenout, že pořád je na čem stavět a ztrátoví na tom nebudou. Doufám, že nejsou natolik blbí, aby všechen potenciál takové značky vrazili do něčeho jako je (a teď bez urážky, jsou určitě i vyjímky) mobilní plebs a pachinko
hlavně si většinu těch věcí u nás nejspíš ani nevyzkoušíme, předpokládám, že se v tomhle Konami (možná kromě mobilních záležitostí) zaměří primárně na asijský trh... je to ale škoda ze strany hráčů, udělat z takové značky jen varnu na peníze
já si na PC zprovoznil Dualshock 4 a nemůžu si ho vynachválit. Dlouhou dobu jsem používal F310 od Logitechu, ale od té doby mi prakticky leží v šuplíku, pokud nehrajeme něco s kamarády ve více lidech. Už X360 ovladač na mě byl hrozně robustní (a nemám zrovna malé ruce), při delším hraní mi to nepřišlo moc jako pohodlná záležitost, ale Elite mě docela láká alespoň vyzkoušet, jak to vlastně ti klucí vymysleli, protože koncept vypadá skvěle. Jakožto majitel PS4 ale budu stejně tiše doufat, že tak, jako MS po Sony napadlo využít možnost přemapování tlačítek, Sony se naopak inspiruje u MS a zkusí ještě trochu poladit už tak skvělý Dualshock, i když to je asi trochu utopie (:
a s WP verzí ticho po pěšině. Tohle mě docela štve, na WP se, co se týče takových titulů, pravidelně zapomíná a přitom podle mě není důvod, optimalizace by byla mnohem jednodušší, než na Androidu a věřím tomu, že by po hře uživatelé WP sáhli všemi deseti. Ano, asi platformu nepoužívá tolik lidí, jako zbylé dvě, ale procento uživatelů určitě zase až tak malé není.