škoda, zrovna před pár dny jsem koukal na 3. film a říkal si že je zde nevyužitý potenciál hry, koukám že to někoho taky napadlo... ale počkat, on to je jen interaktivní film... fakt škoda, nějakou akčňárnu s opičkama bych si nechal líbit
S trvanlivostí mohu souhlasit jen částečně, jelikož se řadím mezi lidi s čakrou místo krve :) Již v Storm 2 šlo své umění vyšperkovat na maximum. V této hře se totiž dá uplatnit Timing. Když můj zesnulý kamarád začal svůj útok, po zbytek celého západu jste se nedotkli země. Svá komba načasoval takovým stylem, že Vám hra ani nedala možnost se bránit, jelikož při zasažení a následném letu jste prostě nemohli s postavou hýbat. Nevím jak je na tom tento nový díl, jelikož si jej bohužel nemám možnost zahrát. Je možné že tuto chybu s neovladatelností postavy po zasažení již odstranili a tato časovací technika již není možná. Každopádně prima recenze :)