@Marllone: Děkuji za odpověd. Guild Wars 2 i původní Guild Wars stále hraji a nemyslím si, že budu schopen v nejbližší době najít něco lepšího. Absolutně mi vyhovuje obchodní model hry, kadence nového obsahu a jeho kvalita.
Pokud kdokoliv hrál Guild Wars 2 při vydání a hra se mu líbila, musím informovat, že nyní je hra ještě lepší než předtím. ArenaNet ví jak se o svou komunitu starat a často vydává usnadnění pro hráče.
Je škoda, že informace o hře nejsou českými stránkami poskytovány, případně poskytovány s chybnými informacemi nebo odfláknuté. Hra si to opravdu zaslouží.
Nelíbí se mi přístup českých stránek o hrách k této hře. Jako hráč jsem samozřejmě rád, že se redakce o něčem takovém vůbec zmínila, ale vůbec nejsem rád se samotnou kvalitou článku, jeho obsahem a přítomnými chybami.
Co se týče poskytnutých informací:
Správný název kontinentu je Elona (nikoliv Elon). Část tohoto kontinentu, konkrétně Crystal Desert, mohla být hráči prozkoumána již za časů první kampaně Guild Wars: Prophecies (2005) a zbylá část ve správně zmíněném samostatném datadisku Guild Wars: Nightfall (2006).
Přídavek nabídne při vydání 5 herních map plus jednu mapu pro Guildy. Několik měsícu (autoři hovoří o 2-4 měsících) na obsah rozšíření plynule naváže Living world season 4 (LW S4), což je pravidelný obsah vydávaný epizodicky, který doposud s každým vydáním přinesl novou mapu. Dále, nezávisle na LW S4 hra dostane nový endgame obsah v podobě fractálu (dungeony v GW2) a v neposlední řadě aktualizace World vs World (masivní PvP) a sPvP (klasické PvP).
Netuším, jak hráčům pomůže instatní boost na level maximální level. Ten je spíše zaměřen na nové hráče, kteří nechtějí trávit čas získáváním úrovní a rovnou si chtějí užít ten nejvíce aktuální obsah.
Je toho mnohem více, nedělám si však iluze, že můj komentář někdo přečte. Nakonec bych rád nabídl novým hráčům, kteří nevědí, co ve hře dělat a co očekávat, že mě mě zde mohou kontaktovat a já s nimi vše projdu.