@jfiser2: originálem myslíš slashdot? to je jenom jedno z možný vysvětlení, a uznávam četl jsem až teď, ale na GitHubu je jasně napsáno od Valve jako problém s grafickým stackem, není přesně specifikováno co, může to být klidně i Xserver (X11 není zrovna výkvět moderních technologií).
Problém s controlérama se dá klidně obejít, to není ten hlavní problém, je to jenom to kde Valve odpovídá že suspend není podporován.
Předpokládám že linuxáci si hodně rychle napíšou něco jak to obejít. Něco ve stylu upravování pravidel udevu při suspend resume, tam jako jedinej problém vidim že by jsi nebyl schopnej dát resume z ovladače. Nebo klidně jinak, způsob se vždy najde, navíc SteamOS jede aktuálně na docela starý verzi kernelu (3.10 je krapet starší, aktuálně se řeší vydání 4.0).
Co se týče podpory USB zařízení v tom bych zásadní problém rozhodně neviděl. Větším problémem budou polofunkční uzavřený ovladače ke grafickým kartám. Open-source ovladače se suspend/resume problémy nemají ale proprietární fungují na styl voodoo.