Vlajkové lodě telefonů dneska běžně míří k 1000USD (iPhone 11 Pro - 999USD) chtít za konzoli víc o pár dolarů nebude problém v současné ekonomice. Musí se ale vyvarovat půlgeneracím a musí to dát jasně najevo. Nikdo nebude chtít dát 500USD za něco co bude za dva roky ta slabší varianta v jejich produktové řadě.
Taky bych se přimluvil za LP. Fanoškovská základna v ČR solidně roste. Pokud byste neměli nikoho kvalitního na LP tak kluci z NFL(.)cz se určitě rádi přidají sami nějaké LP dělali ale na novou hru si určitě tak brzo nešáhnou..
Mám takové témátko k diskusi ohledně hry, kteoru máme všichni velice rádi, a to Firewatch.
Pokusím se zkrátit - největší youtuber Pewdiepie streamoval PUBG a nechtít řekl "n-word" ihned se opravil a omluvil, ale při návalu vztehku mu to vyklouzlo, dle jeho slov. Jelikož je to jeho druhý prohřešek v tomto roce, média si jej dost vychutnávají. Na začátku roku byl obviněn za nacistu a antisemitu kvůli nevhodnému vtipu.
Do situace se ihned vložil Sean Vanaman co-owner Campo Santo kteří stojí za Firewatch s tím že podává DMCA (nárok na intelektuální vlastnictví) a chtějí stáhnout jeho let's play (který byl na youtube nejsledovanější s více jak 5 mil views). Podle odborníků, však není takový nárok možný. Co si o situaci myslíte především o tom že na redditu, už se ukázala celkem jasná studie o tom že za úspěchem prodejů hry Firewatch třeba právě Pewdiepie stál více než malou měrou a vydělal vývojářům více než dost. Studio slavilo s Firewatch úspěch a mají teď možnost pokračovat s vývojem dalších her dál.
Jaký je váš názor na to že se video stáhlo po tak dlouhé době (více než rok mimochodem, PewDiePie video stáhl sám) a let's play sám jako takový byl naprosto nezávadný v době kdy vyšel. Navíc celá situace s hrou nemá nic společného. Mylsíte si že by měli mít herní studia právo diktovat kdo může a kdo nemůže hru hrát/recenzovat/doporučovat? Protože se bavíme o tom že Campo Santo chce používat copyright i na budoucí obsah, nemuvíme o druhu spolupráce, ale o tom že i pokud si PewDiePie hru koupí nebude moc obsah publikovat.
Obecně pak ještě přihodím dotaz možná obecnější a možná i téma na samostatnou větší diskusi o tom jak se podle vás v současnosti podepisují influeceři (youtubeři) na herním businessu a tom jak hry dnes vypadají, vydělávají a jakou mají váhu klasické autority jako herní redaktoři atd.
Možná i dotaz do podcastu ale - doufám že to nedopadne jako Syphon Filter: The Omega Strain ty podobnosti v tom, co s tou hrou zamýšlí a v jaké je to fázi (první hra na novou platformu co dělají) tam jsou. Na papíře (nedávno jsem o tom četl nadšené preivew ve starém PS magazínu) to znělo skvěle ve videích paráda v ruce velice špatné.
Nezbývá než si připomínat že platíme za on-line hraní, tohle je příjemný bonus který možná někoho potěší. Poslední dva měsíce to rozhodně jinak brát totiž nejde....
Možná blbá otázka, ale nějak nechápu co se změní pro koncového uživatele? Přestanou vydávat hry? Převezmou firmu aby ukončili její činnost? Nebo do teď to nebyl biz a teď už bude? Vivendi daly nějaké prohlášení jaké mají plány nebo už takhle něco zničili? Nebo se změní jenom pár hlav v představenstvu? (no hate, nebo vysmívání, nevím zajímá mě to)