@hlavacek85@seznam.cz
Jestli potrebujes znat fakta, tak to bylo tak, ze ze SimBin odeslo neco pres 25 lidi z asi 32 (plus minus) a v SimBin tak zustali jen ti, co meli na starosti menu apod. Staci si projit credits GTR2 a GTL. Pro vic faktu se mrkni sem http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=672793
Jistotu, ze screeny nejsou upravovany beru podle toho, ze jsem jednim z grafiku Shiftu, a ze cast tech screenu jsem tipal primo ja. Jestli kecam nebo ne, to se staci zeptat na nick Berca treba Jaydeeho z Tiscali nebo Mikyho na nfsgame.net (to jen abych predesel typickymhadkam, ze kecam apod) ;)
Opet opakuju: EA tohle pouze vyda. Jinak celej vyvoj ma na starosti tym lidi, kteri delali GTR serii a GTL
Ja se opravdu bavim. Jeste to nikdo z vas nevidel v pohybu a uz ted vite, jaky to bude shit...
Co se motion blur tyce, podivejte se na jakekoliv video ze zavodu a dejte pauzu. Rozmazany, ze? Nebo se divejte pri jizde z auta mirne do boku a "klouzejte" pohledem po blizkem okoli, nejlepe tak, ze si pohled zafixujete napriklad tesne vedle a sloupku. Rozmazane, ze? :-)
Na jednu stranu chapu, ze po predchozich dilech tomu moc lidi neveri. Ale podivejte se jaky tym na tom dela a co ma za sebou. Mimo jine u nas delaji lidi, co delali na starych GPL, nebo hlavni programator fyziky pro Richard Burns Rally. V pripade Shiftu logicky nemuzu byt objektivni. Ale kdyz ctu porad dokola stejne nesmysly (kopie Grid, PGR4, engine pouzity v Gridu atd atd) tak me to fakt stve...