@Mitsurugi: Online jen z části, hlavní je samozřejmě offline respektive jak je hra vhodná a hraná na turnajích. Když srovnám T7 s jeho věčnou konkurencí SFV, tak SF je na tom momentálně obsahově úplně nejhůř co kdy byl.
Jinak mě zajímá jaký obsah podle tebe T7 chybí oproti starším dílům (TTT2, T6), když pomineme, že chybí některé postavy, které se stále mohou ve hře objevit, tak nevidím oč je oproti starším dílům ochuzen. Když to srovnám s konkurencí, tak SFV má myslím momentálně pouze 27 charakterů, Injustice 2 35 charakterů, Guilty gear xrd rev 2 asi 25 postav. Tekken 7 momentálně 37 charakterů.
Hoši, chápu, že tekken jenom mačkáte, ale opravdu nehrajete, ale musím vám říct, že T7 je opravdu velice povedený díl. Tento názor sdílí většina nejen české, ale i světové bojovkářské komunity. Ano, je zde pár věcí, které se Namcu nepovedli, jako například předražený bowling bez online modu nebo absence některých ikonických charakterů, ale z pohledu hratelnosti jde o výborný Tekken.
@SpeedyRedy: Tekken 7 režim pro single player narozdíl od TTT2 má, jmenuje se story: the Mishima saga, není to nic světobornýho, ale narozdíl od TTT2, který neobsahuje žádný příběh, nějaký má. Ale hlavně, bojovky se kvůli singleplayeru nekupují. V době kdy všechny ostatní konkurenční bojovky měli placené DLC, tak tekken odolával a až s tekkenem 7 tato změna přišla, navíc tento placený dodatečný obsah pomáhá vývojářům v tom, aby mohli na hře dále pracovat. Přijde mi přinejmenším hloupé si v dnešní době stěžovat na bojovky, že mají placené DLC charaktery, když všude kolem jsou hry obsahující loot boxy nebo asi ta největší hovadina v podobě vydávání skoro stejné hry stále dokola viz FIFA nebo CoD.
@SpeedyRedy: Ohledně prodejů TTT2, prodalo se jich "pouze" přibližně 1,5 milionů. Tekken 6 se může pyšnit 3,5 miliony. Tekken 7 má zatím 3 miliony a jistě ještě trochu přibude. Toť k tvé otázce.
Už T6 měla odfláknutý Story mode, T7 se zaměřilo především na Mishimovu rodinu a je to alespoň něco nového narozdíl od starších dílů, TTT2 neměl jak je zvykem žádný Story mode. Tutoriál neměl nikdy žádný tekken, takže to je beze změny. Nějaký zajímavý mód? Tekken ball by byl super, jinak nechybí nic důležitého. Ale určitě by bo fajn vymyslet něco nového :.")
Všude se dočítám, jak jsou pokémoni úspěšní díky AR. Ale přece je plně jasné, že za úspěchem stojí něco úplně jiného. Na trhu nejsou žádné široce dostupné hry s tématikou pokémonu a to je trestuhodné. Všechny totiž vycházejí na kapesních konzolích od Nintenda (případně stolní N64, Wii...), tak je přeci zcela evidentní, že když se nějaká taková dostane z tak úzkého trhu na ten úplně nejširší jakým ten mobilní jasně je, není se čemu divit, že má tak velký úspěch, trh nebyl nasycen, trh hladověl léta. To by si měli lidi z Nintenda a Pokémon company uvědomit. Kdyby Pokémon Go neobsahoval možnost přepnout do AR na úspěchu hry by se nic nezměnilo.
EA a její vypínání serverů, člověk aby si už od EA raději nic nekupoval, když její hry po čase nelze hrát. Je to na hlavu. Největší škoda je hry Battleforge. Člověk investuje do sbírání karet nemalou částku peněz a v EA se pak rozhodnou, že už vydojili z hráčů maximum a tak jim to vypnou a čau.
Pro autora článku: Bohužel, David Fraile upravil své tvrzení. V Evropě se Tekkena 7 v roce 2016 sice dočkáme, ale ne na konzole nýbrž na arkády, jako už mají třeba v Americe.