Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

Rain
Rain
Level 1 Level 1
22. 9. 2008 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejde o obětavost či obhajování firmy JRC. Jakožto zaměstnanec do toho vidím kapku víc jak jen "obyčejný" zákazník a proto musela jednoznačně z mé straně následovat nějaká odezva.
Jinak naprosto souhlasím s názorem EVOORGa.
Když to někomu vadí tak ať v JRC prostě nenakupuje a neřeší nějaký diskuze. Pokud s tím někdo nechce něco udělat, ale má jen potřebu urážet, pak by to chtělo kapku zamyšlení nad (ne)logikou jednání.

Rain
Rain
Level 1 Level 1
22. 9. 2008 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Slipknot4ver-Rasputin - ne,v Praze nepracuju.

gygant - šlo mi spíš o to, že na jednu stranu souhlasím s tím co se tu píše a na druhou stranu. JRC jak bylo doteď chci a nechci obhájit.
Nebudu z nich dělat dokonalou špičkovou firmu a věšet lidem nebo sobě bulíky na nos.
Vím, že měli hodně much a chci taky ukázat, že nejsem čistě JEN tím zastáncem. Být loajální nemohu - kupuju si hry i jinde (třeba ty co se k nám nedovezou a nebo v případě, že je u nás něco pouze v CZ verzi a já chci originál).
No nic, článek je o tom, že JRCčko má jiného vlastníka a tak by se i debata měla tohoto tématu ;o)

Rain
Rain
Level 1 Level 1
22. 9. 2008 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, tak po přečtení všeho kolem toho co se děje mne to donutilo založit si taky profil.
Takže o co jde? Jedná se tu o to, že JRCčko vlastní někdo jinej. Vy tady hážete na JRC špínu, ale vůbec si neuvědomujete, že bohužel se to nedá nějak ovlivnit. Ano, jsem z těch kdo v JRC pracují a ty vaše věci se mi nečtou pěkně, ale neudělám nic. Jen prodávám. Nesedím ve vedení, nedělám cenovou politiku, nestarám se o marketing ani nic podobnýho.
Ano, ceny JRC nejsou vždy úplně super a to, že se tu někdo odkázal na dodavatele - no a? Pokud máte nějaký smlouvy, tak smůla. Pokud si jiné obchody samy dováží hry ze zahraničí, tak si mohou klidně nasadit cenu nižší a obchody co berou od cz dodavatelů setřou.
Když vidím co tu my, prodavači musíme číst, je mi z toho poněkud smutno. Uvědomte si v první řadě, že vaše výkřiky jsou pouhýma vykříkama do tmy. My jako prodavači jen pokrčíme rameny a řekneme si: "No, jo, ceny jsou v něčem (ne ve všem) horší jak jinde a o to míň lidí přijde, ale udělat s tím nemůžeme nic ač by jsme rádi".
Jestli si myslíte, že když připlatíte víc, tak platíte válení šunek prodavačů, tak se pletete. V JRC nepracujete a tak nevíte jaké nároky jsou na nás prodavače kladeny a jaké platy máme. Pokud budete nadávat že prodavač neví nebo že je neochotnej, možná zase nevíte vy, že to je třeba JRC, kde se prodavači střídají jak na běžícím páse, neboť zaměstnanci se tam dlouho neudrží (nevyhovuje např. plat, pracovní doba, popř. se jim nelíbí jednání vedení nebo cokoli jinýho, potentionálních faktorů je mnoho - i nepříjemní zákazníci mohou odrazovat nové zaměstnance). Já pracuju v JRC hodně dlouho. Ano, plat není pro člověka co nebydlí u rodičů nic moc, ale vystačí to a své práce si vážím.
Bohužel musím trpět tyhle řeči s tichým skřípáním zubů a říkat si: "Díky bohu za stálé zákazníky, kteří neremcají a chodí k nám i přes to co tu někteří z vás napsali". Jsou to lidi, co si možná podle vás připlatí, ale chodí za námi do obchodu pro radu či přátelský pokec o hrách co byly, jsou a budou.
Takže na závěr - nadávejte si na JRC jak chcete, ale zkuste spíš vaše negativní ohlasy na ceny a cenovou politiku psát spíš "tam nahoru" (myšleno na vedení firmy) než sem, kde vám to nijak nepomůže.
Jinak ano, třeba JRCčku nový majitel pomůže ke zlepšení toho, co se vám nelíbí.

Reklama
Reklama