@Ursus: Všeho s mírou. Extremismus nemá smysl. :) V Counter-Strike-u se neučíš nová kouzla, kombinace atd., a to je poměrně podstatný rozdíl. Zlepšení míření a naučení se nového kouzla, to jsou dvě odlišné věci. Navíc u Magicky je ten důležitý bod, že klasické levelování je jediná věc, která tomu do RPG "chybí", to o Counter-Strike-u říct nemůžeš. Takže nejde o úplně košér příklad. :)
Každopádně tím neříkám, že je to názor nejlepší, ale že je to určitě jeden možný alternativní pohled na věc. : )
@Eagle9: Já sice chápu, že je jednodušší říkat recenzentům že jsou hlupáci, než se raději zamyslet nad tím, co v RPG skutečně znamená "vylepšuji postupně svoje dovednosti", protože předpokládám, že právě to Ti tam chybí. Ale možná je to škoda. Častá a nezdravě zažitá forma "mám tři skilly, strom kouzel a postupně si naklikávám vyšší a vyšší číslo", to skutečně není jediné řešení. Hra totiž elegantně přenesla ten systém učení a zlepšování na samotného hráče. Občas to chce tedy zkrátka trochu zapochybovat o tom, co se považuje za samozřejmé a nepouštět se hned do horlivých a neuvážených soudů.