"EA, prohlásil, že stávající data podporují teorii, že “jen málo lidí skutečně hraje singleplayer” mód u her, jako je Battlefront nebo Battlefield, čili titulů, které se převážně soustředí na zápolení více hráčů." - No kdyby singleplayer by nebyl jenom na pár hodin, tak by si ho asi taky vážilo víc lidí a zároven by ho hrálo víc lidí. Taky zdůrazňuji, že Battlefield není Battlefront! Star Wars totiž není jenom o střílení a o co získání co nejvíce bodů nad nepřítelem, ale taktéž je to i o příběhu! Vždyť soundtrack k SW už jenom něco dokazuje! EA má spoustu času na vymýšlení si výmluv, ale zdokonalit hru tak jak by měla bejt je už trošku těžší, že?
Hlavním problémem vývojářů byl ten, že se soustředili na to co neměli. Třeba například komentátor před a po závodem je spíš frustrující než aby mi dodal pocit autentičnosti. Stejně tak to platí i s oslavami na podiu nebo novými modely inženýřů. Když to snad vidim nebo slyšim víc krát než to moje trpělivost dovolí, tak je asi jasné, že se mi to brzo okouká. Já ani nebudu zacházat do detailu, protože recenze by se dala napsat jednou větou: všechno je špatně až na gameplay který je výtečný oproti předchozím F1 hrám, ale to nemůže přece zachránit hru jako celek když víte, že jste byly ochuzeni. Kdyby alespoň mě neochudili o ten safety car, ach jo. Teď nevim jestli mám nazvat codemasters jako bandu líných pijavic a nebo jako hloupé lenochody, ale jedno je jisté - jablko tentokrát padlo hodně daleko od stromu a nejspíš příští rok ani nepůjdu na další zklizeň.