Galerie: Recenze Puzzle Quest 3, pokračování legendy, které vám zlikviduje úspory rychleji než inflace
Možnost vícero pohybů během jednoho tahu je jednou z nejkontroverznějších změn oproti předchozím dílům. Přidává hře jistou dynamiku, ale zároveň také snižuje přesnost hráče, což vede k frustrujícím momentům s myší i dotykovými obrazovkami |
Příběh je díky finančnímu modelu hry tak rozkouskovaný, že jej nemá smysl vnímat |
Zde již dva tahy v praxi - kdybych to stihl, mohl bych do zelené řady diagonálně přidat další dva kameny, do žluté pak dokonce tři |
Třída bojovníka má efekt na jeho hlavní kouzlo, které zůstává po celou hru neměnné |
Když Veselá kráva přestane vyrábět sýr, dopadá to nějak takhle... |
Příznivcům starších dílů udělá radost přítomnost Evelyn. A to bude možná jediná radost, kterou jim třetí díl legendární ságy nachystá... |
FUS RO DAH! |
Spojováním kamenů nabíráte manu na různé druhy kouzel, ty s lebkou pak dodávají nepříteli největší poškození |
Ve hře je dokonce přítomná možnost volby v dialozích, reálně však nemá žádnou váhu a nevyskytuje se nijak často |
Grafický výkvět roku 2022 |
Čím lepší výkon předvedete, tím lepší truhlu získáte. Ovšem čím lepší truhla, tím také delší čekací lhůta na její otevření... |
VIP je prakticky ZADARMO |
V tomhle souboji se mi podařilo vybojovat tu nejlepší možnou truhlu. Na její otevření si ovšem počkám celých 24 hodin... |
Už jen dalších 45 levelů a bude z něj prsten jako z Arabely! |
V dungeonech děláte to stejné co v příběhovém režimu, jen nepřátel je o něco více... |
AAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaA |
Z bossů jde respekt do té doby, než je v krátkém sledu potkáte hned několikrát... |
I následovníci poskytující drobné bonusy potřebují upgrady - dokud jim je nedopřejete, budou vám prakticky k ničemu |
Nice |
Členství v guildě poskytuje zajímavé bonusy, na to si ovšem musíte přijít sami - hra vás prakticky o ničem neinformuje |
Když se podaří poskládat linii přes celou šíři obrazovky, nepřítel s údivem ve tváři zkamení, což vám dovoluje přidat další tah |
Některé levely jsou pro vývoj kouzel opravdu stěžejní, ty běžné však přidávají naprosto směšné bonusy, které prakticky nemáte šanci zaregistrovat |
Ano, tady to šlo poskládat lépe... |
Úplně každý souboj probíhá tak, že skládáním kamenů nasbírám manu, modrým kouzlem vpravo zničím protivníkův štít, zeleným přidám lebky na pole, prostředním bílým přidám ještě více lebek a fialovým pak vytáhnu z protivníka život v závislosti na počtu lebek na poli. A pokud náhodou neexne, dorazím ho modrým kouzlem vpravo. Variabilita prakticky neexistuje, protože nové kouzlo dostanete jen jednou za uherský rok... |
Herních módů je zde dostatek, což o to - ale všechny jsou stejně frustrující a nudné |
A i v doplňkových módech jste samozřejmě jako neplatič nekompromisně segregován |
Jednou za čas se objeví trochu zajímavější nepřítel... |
...a pak zase přijde ten pantáta s kladivem. Zde se mi alespoň podařilo naplnit celou herní plochu lebkami, což není úplně běžný achievement |
Jako by vývojáři počítali s tím, že jejich hra nebude hráče bavit... |