Lake vysvětluje seriál Quantum Break
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Lake vysvětluje seriál Quantum Break

Lake vysvětluje seriál Quantum Break

Vojta Dřevíkovský

Vojta Dřevíkovský

14. 8. 2014 10:35
Reklama

Sam Lake, výtvarný ředitel v Remedy, v sobě filmaře zkrátka nezapře. V každé své hře posouvá propojení hratelného obsahu s televizní a filmovou tvorbou blíže k sobě a v Quantum Break tomu nebude jinak. O hraném seriálu, který bude na hru navazovat, víme už nějakou chvíli, ale přesnou podobu spojení obou médií se dozvídáme poprvé až nyní.

V rozhovoru s Digital Spy vysvětlil Lake, že hraný seriál bude obsažen na disku se hrou a jeho epizody se budou střídat s hratelnými částmi.

Na konci každé hratelné kapitoly nastane cliffhanger, který Remedy nazývá junction point, tedy křižovatka. Zde se vyprávění přesune na hlavního záporáka, Paula Serena, který sedí v čele zlé společnosti Monarch Solutions. Serene také dokáže ovládat čas a pomocí své schopnosti vidí různé následky svých rozhodnutí. Zde přichází do seriálu prvek interaktivity, neboť hráči budou mít možnost vybrat, kterou časovou linií se Serene vydá, což ovlivní následovnou podobu hry.

"Na konci aktu učiníte rozhodnutí, které je takový interaktivní cliffhanger, jenž si hráč sám vytvoří. Pak se podíváte na epizodu seriálu a okamžitě vidíte následky své volby," vysvětluje Lake.

Natáčení seriálu začne během několika měsíců, kdy se více dozvíme, jak dlouhé a jak časté tyto hrané epizody budou. Lake také dodal, že hráči budou moci hrané sekvence přeskočit, ale pak by nemuseli vědět, jak mají ve hře dál pokračovat.

Quantum Break by měl vyjít příští rok a to exkluzivně na Xbox One. Jeho první větší představení problěho v pondělí na Gamescomu, kde Remedy také představili první záběry z hratelné části hry.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama