Destiny nás překvapí svou rozlohou
Léto se blíží a s ním i očekávaná beta prvního ne-Halo herního počinu studia Bungie za posledních deset let. Destiny je velice ambiciózní projekt, kterým se Bungie pokusí o unikátní spojení několika žánrů a témat do jediné hry. Jak moc píle do ní Bungie vkládají odhalil brazilskému magazínu UOL Jogos hlavní softwarový inženýr Christian Diefenbach.
PREVIEW: DESTINY
Destiny shazuje roušku tajemství a ukazuje se jako FPS s online interakcemi vyvedenými jinak, než je známe. Perzistentní a otevřený svět a hluboký příběh... čtěte dále
V porovnání s Halo se počet lidí, kteří na hře pracují, téměř zpětinásobil. Více něž pět set vývojářů společně vytvářejí rozlehlý vesmír, ve kterém se Destiny bude odehrávat. Každá z planet, na kterou se během hry podíváme bude rozlohou asi tak stejně velká jako svět v Halo: Reach. A že jich ve sluneční soustavě není zrovna málo.
Diefenbach dále v rozhovoru připomíná rozdělení hráčských tříd, při jejichž tvorbě se inspirovali klasickým D&D. Titáni, Lovci a Čarodějové principem odpovídají klasickému schématu bojovník, lupič a kouzelník, a každý třída FPS model trochu ozvláštní.
Hráči znalí Diabla by si měli přijít na své díky vysokému množství předmětů, kterým si mohou přizpůsobit vzhled svého hrdiny. Různé typy zbroje, helem, bot a palných zbraní, které hráč dostane za úspěšně dokončené mise, umožní hráčům si odít svého meziplanetárního hrdinu dle libosti. Každá postava navíc bude mít svoji osobní hvězdnou loď, kterou se bude moci přenášet mezi velkými vzdálenostmi a samozřejmě, že vzhled této lodi bude možné upravovat.
Připomínáme, že Destiny vychází na konzole PS3, PS4, Xbox 360 a Xbox One celosvětově 9. září. Beta bude spuštěna toto léto, na konzolích od Sony s předstihem.