Ubisoft představuje engine Snowdrop
Připravte se na nádherné záběry, které v současných hrách zatím neuvidíte. Ubisoft ve vývojářském deníčku znovu představuje svůj nový engine zvaný Snowdrop. Bude pohánět očekávanou taktickou střílečku Tom Clancy's The Division.
Na Snowdrop a zároveň i na The Division pracuje ubisoftí pobočka Massive. Sám Ubisoft považuje engine za budoucí standard kvality na novogeneračních konzolích.
Zástupci studia tvrdí, že Snowdrop je představitelem nového druhu enginů, s nimiž herní technologie roste pouze co do efektivity tvorby, nikoliv co do nákladů na vývoj. Ve vzletných větách se mluví o podpoře umělecké kreativity a o flexibilitě. V kontrastu s tím je ale engine zcela kompletní sadou vývojářských nástrojů, kreativci v něm využijí technologii renderování, nástroje pro umělou inteligenci, skriptování misí, pro leveldesign a rovněž také prostředí pro výrobu uživatelského interfacu.
Flexibilita bude souviset spíše s lehkostí ovládání. Autoři ve Snowdropu mohou velice snadno a rychle přidávat či odstraňovat různé součásti hry a dynamicky rozvíjet nové nápady nebo je měnit. Zároveň je engine velmi chytře propojen s editorem, veškerou práci si autoři mohou ihned zkontrolovat naživo v 3D projekci, což mimo jiné znamená, že hra je v každé fázi de facto hratelná.
The Division by mělo vyjít koncem letošního roku na PC a nových konzolích.