Molyneux kritizuje Dungeon Keeper
Mnohým z vás jistě v poslední době neuniklo, že se na mobilní zařízení dostala v moderním a dotykovém kabátku stará klasika – Dungeon Keeper. Zatím to ale vypadá, že tento titul moc kladných ohlasů nesbírá, ale to nejen mezi hráči.
Ozval se totiž i dokonce sám Peter Molyneux. Tedy nikdo jiný, než samotný designér původní hry z roku 1997. A ozývá se skutečně kriticky – pro titul z produkce EA nemá vůbec pochopení a kritizuje jej od hlavy až k patě. Jeho hra byla vždy jen o radosti (z toho, že jste zlí) a o touze postavit si dungeon. A Peter poukazuje na to, že v tomto dílku to tak úplně nefunguje a nutnost počkat si několik dní, než hra pokročí, není tak úplně v pořádku a kazí to veškerou radost ze hry. Inu, monetizace vládne mobilnímu trhu.
A vedle toho poukazuje na to, že autoři tak docela nezvládli bruslit mezi tím, aby hra byla povědomá starším hráčům a zpřístupněním hráčům novým. Zkrátka a dobře, Dungeon Keeper měl možná zůstat tam, kde až doposud byl – na zaslouženém odpočinku. Nebo jste snad titul vyzkoušeli a máte jiný názor? Podělte se s námi v diskuzi o váš názor!