cryengine-opousti-klasicke-cislovani
Novinka CryEngine opouští klasické číslování

CryEngine opouští klasické číslování

Marek Švrkala

Marek Švrkala

22. 8. 2013 09:28 1
Reklama

Crytek vydal další verzi svého výkonného enginu a spolu s ní opustil tradiční číslování, takže se nová generace nejmenuje CryEngine 4, jak bychom očekávali, ale obyčejně CryEngine. „Čísla už nebudeme používat, lépe to reflektuje fakt, že CryEngine neustále dostává updaty a uprgady,” vysvětlila společnost, proč změnila zaběhlé číslování. Nově tak bude jediný CryEngine, který bude Crytek neustále vylepšovat a podporovat.

„Od spuštění CryEnginu 3 v roce 2009 jsme engine mnohokrát zásadně změnili novými prvky, takže to už vůbec není ta samá technologie,” prohlásil Carl Jones, jeden z manažerů Cryteku. „Přepracovali jsme systém osvětlení, vypracovali vykreslování a animace postav do filmové kvality, výrazně zrychlili a zeefektivnili sandboxový editor a proměnili rendering díky tesalaci, přesnějšímu mapování pixelů a fyzickému vykreslování.”

CryEngine tak nyní bude vyhovovat PC, next-gen konzolím a uchová si podporu i pro konzole stávající generace. Co vše technologie zvládne, si můžete prohlédnou v technologickém demu, jež přikládáme. Zároveň se také těšíme na hru Ryse: Son of Rome, která by se v listopadu na Xboxu One měla stát demonstrací toho, co nová generace konzolí zvládne. Vždyť ji s využitím CryEngine vyvíjí sám Crytek.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama