World In Conflict

World In Conflict

World In Conflict je next-gen RTS od tvůrců ze švédského týmu Massive Entertainment odehrávající se v alternativní minulosti. Příběh, jehož autorem je Larry Bond, se začíná odvíjet v roce 1989, kdy se vedení Sovětského Svazu v předtuše brzkého konce svého totalitního režimu rozhodne bránit tím nejlepším způsobem, kterým je útok. NATO sice zabrání tomu, aby se Sověti roztáhli po celé Evropě, ale už nemůže zabránit jejich invazi na druhou stranu – do Ameriky. Začíná další válka, tentokrát válka o severoamerický kontinent, které se hráč zúčastní jako polní velitel, jenž bude mít v průběhu hry k dispozici na svoji dobu ty nejmodernější jednotky, zbraně a vybavení. World in Conflict neobsahuje žádnou správu surovin. Všechno bude mít hráč k dispozici hned na začátku mise a jak s tím naloží už je pouze na něm. Úspěch přitom budou slavit hlavně ti hráči, kterým není cizí taktické myšlení a pohotové myšlení. Právě na tom je totiž hra postavena a platí to pro single i multiplayer. Co se technické stránky týče, tak je hra postavena na interně vyvinutém Masstech enginu, který nabídne nejenom detailně zpracovaná 3D bojiště, ale i zničitelné objekty a terén. Navíc bude mít hráč kompletní volnost v nakládání s kamerou. Jak už je výše uvedeno, tak budou k dispozici jednotky, které měly všechny tři strany konfliktu (NATO, US Army, Rudá armáda) k dispozici na konci studené války v 90. letech minulého století. Platí to o zbraních, pěchotě, letectvu, infanterii, tancích a podobně. Vedle příběhové singleplayer kampaně bude důležitou roli zaujímat i multiplayer část, jež bude fungovat přes Massgate multiplayer server systém a nabídne podporu několika MP módů až pro 16 hráčů, kteří budou mít k dispozici několik specializací. Jedině vzájemná spolupráce hráčů různých povolání-specializací totiž povede k vítězství v tuhých multiplayer týmových bitvách.

Platformy
Windows PC
Xbox Xbox 360
Reklama

Minimální

Doporučené

Reklama
Reklama