Ultima X: Odyssey

Ultima X: Odyssey

Ultima X: Odyssey měla být fantasy MMORPG od společnosti EA a jejího interního týmu Origin Systems. Hra byla s velkým humbukem představena na přelomu jara a léta 2003 a až do svého zrušení si svojí slibovanou koncepcí získala spoustu fanoušků, kteří se těšili na poněkud jiné MMORPG. Bohužel se vše vyvinulo jinak a společnost EA se rozhodla vývoj na začátku léta 2004 zrušit. Ultima X měla být postavena na poslední verzi Unreal Enginu, což měla být záruka kvalitního zpracování, a rozumných hardwarových nároků. Po stránce koncepční mělo jít o MMORPG akčního charakteru se souboji, které vyžadovaly neustálou aktivní účast hráče na provádění útoků i aplikaci magie. Velice zajímavým prvkem byl speciální Odysey Adventure Systém, který měl každému hráči nabídnou individuální questy v privátní zóně, kam by nemohl zasahovat nikdo jiný. K dispozici měla samozřejmě být široká nabídka možných ras a povolání a také ze všech předešlých singleplayer Ultim dobře známý systém vlastností (Virtues). Ten hráči na každém stupni nabízí speciální schopnosti, nová kouzla i útočné výpady atd. Ultima X: Odyssey zkrátka vypadala velmi slibně. Zda-li by si však získala přízeň fanoušků natolik, aby za její hraní byli ochotni každý měsíc poctivě platit, to už se niko nikdy nedozví.

Platformy
Windows PC
Reklama

Žádné články

Hra Ultima X: Odyssey nemá žádné články

Reklama
Reklama