Street Fighter II’ Hyper Fighting

Street Fighter II’ Hyper Fighting

Capcom
Microsoft
Neznámé
Bojovka
Xbox Xbox 360
?
Hodnocení Redakce Hrej.cz

Street Fighter II’ Hyper Fighting je Xbox Live Arcade titul, který je na první pohled "pouze" notně vylepšenou verzi kultovní bojovky Street Fighter II. Skutečnost je však poněkud jiná. Street Fighter II’ Hyper Fighting totiž nabízí celou řadu zbrusu nových prvků, které jsou logicky spojeny především s multiplayerem provozovaným skrze Xbox Live. Nejprve však k základním prvkům. V offline módu budou mít hráči k dispozici tradiční herní módy včetně Quick Matche, který slouží k okamžitému skoku do souboje s vybranou postavou, chybět nebude ani tradiční Arcade mód podobající se vyřazovacímu turnaji, VS mód pro dva hráče na jedné konzoli, CPU Battle pro boj s počítačem a Training mód pro trénování a zlepšování vlastních schopností. Jakmile se však hráč připojí ke službě Xbox Live, tak na něj čeká další várka nových prvků. Za prvé to jsou detailní statistiky, které budou vyhodnocovat nejlepší hráče v celé řadě kategorií a to celkově, nebo měsíčně. Sledovat se bude třeba nejvíce vítězství v řadě, nejlepší postava a další údaje. Od statistik se bude odvíjet fungování prvku zvaného Optimatch. Ten má při online hře na starosti výběr soupeře na zhruba stejné úrovni, aby žádný zápas nebyl předem prohraný, čímž by se z něj vlastně stal naprosto zbytečně promrhaný čas. V online lobby bude vedle možnosti zhlédnout statistiky a Optimatche k dispozici i menu pro vytvoření vlastního zápasu (výborné pro privátní souboje) a ani zde nebude chybět Quick Match proti náhodně zvolenému živému soupeři. V tomto případě se hráč nemůže spoléhat na žádný výběr soupeře s podobnými schopnostmi. Může čekat někoho slabého, ale i soupeře, který jej převálcuje hned po zaznějí magického slůvka Fight! Speciálně kvůli Xbox Live obdařila společnost Capcom titul Street Fighter II’ Hyper Fighting herním módem zvaným Quarters, který je určen pro dva hráče. Principem tohoto módu je vsázení virtuálních čtvrťáků (americký čtvrt dolar) do hry za právo další hry proti vybranému soupeři. Společnost Capcom tím prý chtěla navázat na arkádové kořeny hry, kdy se hráči u automatů doslova prali o to, aby to mohli být právě oni, kdo si na chvíli uzme virtuální bojiště pro sebe a svého soupeře. Mnohem více však hráče jistě potěší podpora voice chatu, takže nadávky a extatické výkřiky budou nyní při zápase létat přes celé kontinenty. Ještě že není možné voice chat cenzurovat. Co se technického zpracování týče, nabídne Street Fighter II’ Hyper Fighting zbrusu nový systém menu umožňující snadnou navigaci, k dispozici je též podpora 5.1 zvuku, nové zvukové efekty, upravená vizuální stránka hry (samozřejmě) a velmi vítaným prvkem je možnost nakonfigurovat si ovládání zcela dle libosti.

Reklama
Žádné články

Hra Street Fighter II’ Hyper Fighting nemá žádné články

Reklama
Reklama