Afterfall
Afterfall je postapokalyptické cRPG, jež se odehrává ve střední Evropě, která je součástí nového světa – světa po výbuchu jaderných bomb, které změnily klimatické podmínky a zničily skoro všechno živé. Jedovaté deště teď skrápějí mrtvou půdu, která postupně – jako poušť – pohlcuje ruiny měst a jiných zbytků lidské civilizace. Místo lidí se nyní po jedovatých pláních prohání mutanti a jiné příšery, které vlastně stvořil sám člověk. Zbytky lidské civilizace se přesunuly do podzemí, do podzemních bunkrů z tlusté oceli, kde nesvítí slunce a život se vleče až neskutečně pomalu. A právě v jednom z těchto bunkrů začíná i příběh hlavního hrdiny. Po stránce koncepční se dá Afterfall označit za víceméně tradiční cRPG, které nabízí tahový soubojový systém, poměrně volný systém vývoje postavy, celkem 8 různých ras, 4 vládnoucí hi-tech organizace, nechybí možnost pohybu ve stálých i náhodně generovaných lokacích, ale i po velké mapě světa rozdělené na 9 částí. Hráči si budou moci vytvářet, ale i modifikovat předměty, komunikovat s inteligentními NPC postavami (které budou k hráči přistupovat na základě 4 faktorů včetně pověsti a vzhledu), bojovat s více než 150 monstry, vylepšovat své vlastnosti skrze implantáty a tak dále. V rámci soubojového systému se hraje na tzv. akční body, přičemž to kolik bude jakákoli akce stát bodů, se bude určovat na základě aktuální situace a nebude to tedy pevně stanoveno. Potěšitelný je i systém lokálního zranění, kdy bude každý úspěšný zásah znamenat odpovídající zranění pro specifickou část těla.