Zpět na článek

Diskuze: Zombi

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MyBullet
MyBullet
Level 1 Level 1
2. 9. 2015 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se divím, že to dostalo celé dva body. By mne zajímalo po té recenzi proč? Není to jen další chyba redakce? Ptám se pro jistotu jen. Nehodnotím hru, kterou jsem nehrál.
Jinač Dan Krásný psal jako redaktor do časopisu Score, když se již ptáte Kdo to je. Takže v oboru je dlouho.
Jeho profil na hrej[dot]cz kde můžete se podívat co vše zde napsal. http://www.hrej.cz/uzivatele/20877814/
Třeba je to součást zkušebního období, psát recenze na věci, které běžní redaktoři moc hodnotit nechtějí (hlavně hrát, když furt tu máme retro nebo zajímavější věci typu Until dawn).
PS: Co jsem si teď vyhledal, uživatel bůh psal u jedné únorové novinky, že má hlavně rád články tří lidí ze Score a Daniel byl mezi nimi. Takže s hejtem si běžte na další uživatele akorát :-D :-D :-D

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
1. 9. 2015 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jonasan Inguramu: tak, je to recenze, a recenze je subjektivni nazor cloveka ;) nechapu kde je problem ...
aktualne mam nahranych 16 hodin v rereleasu risen3 a cetl sem dnes recenzi, ktera mu davala 1/10 ... :D akorat teda zily mi to netrha :D

Halali
Halali
Level 1 Level 1
1. 9. 2015 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

me recenze dost bavila, mam rad takovy ironicky podton.

Tvůj vlhký sen
Tvůj vlhký sen
Level 1 Level 1
2. 9. 2015 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra první hodinu opravdu bavila - málo věcí, spousta zombií i zajímavé prostředí - bohužel postupem času můj zájem ochabl až zcela splaskl...
Souboje jsou nezajímavé, grafika stejná jako před lety na Wii U, načítání na každém kroku... Nesmyslně řešený inventář, kde jeden náboj zabírá stejně místa jako prkna na zadělání dveří nebo omezení pohybu, kdy postava nepřeleze jakkoliv nízkou překážku, pokud to není na cestě připravené autory, nechávám stranou.
Na konzoli od Nintenda šlo o svěží vítr se spoustou nápadů jak k hororu využít unikátního ovladače. Na PC a nové konzole jde o, nikoliv úplně špatnou, ale rozhodně bohužel zbytečnou hru...
Příště takový port trošku vyšperkovat prosím.

Terepin
Terepin
Level 1 Level 1
2. 9. 2015 06:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Táto hra dostala vo svete priemerné, až podpriemerné hodnotenia, tak nechápem, čo sa tunajšie publikum vzrušuje.

Jonasan Inguramu
Jonasan Inguramu
Level 1 Level 1
1. 9. 2015 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: jasny, ale i i na spatnou hru se da napsat dobra recenze, staci si dat trosku prace, kdyby to vyslo nekde na blogisku tak to nikdo asi resit nebude :)

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
1. 9. 2015 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krasný to krásně napsal tak, jak to cítil.. Poprosil bych místní fanboys aby se nečertili :D

A bylo by fajn, dostat tyhle autory alespoň sem tam do podcastů. Vím, že je to náročnější, nejsou například z Prahy.. Ale současnou redakci už máme přečtenou, což je super. Víme jaký mají zhruba herní vkus, co je baví a když si pak čtu jejich článek, preview, tak už prostě vím :)

Jonasan Inguramu
Jonasan Inguramu
Level 1 Level 1
1. 9. 2015 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vojta123.navratil:.."obri mnozstvi lootu" a survival horror me zni velmi jako oxymoron....inu, kolik tresni, tolik vysni :)

bůh
bůh
Level 1 Level 1
13. 12. 2015 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ach jo. K této recenzi jsem se dostal až teď a dost mě mrzí ta kritika vůči autorovi recenze tady v diskuzi. Za mě skvělá recenze a vůbec Dana Krásného jako kritika, ať už her nebo seriálů, mám rád. Nevím jaký názor na jeho recenze má Jirka s Vojtou, ale za mě by byla škoda, kdyby to byla poslední Danova recenze tady na hrej.

stul.drabik@seznam.cz
stul.drabik@seznam.cz
Level 0 Level 0
5. 9. 2015 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro mně byla jediná hra o zobmí byla hra Dead island.Skouším hry které tomu odpovídá..Jsem tuto hru nikdy nehrál.

Jirry
Jirry
Level 1 Level 1
2. 9. 2015 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můžu hodnotit pouze z letsplaye tady na Hrej, jinou zkušenost se Zombi nemam. Jedinej moment kdy jsem při sledování toho videa řekl "tyjo tohle je fakt dobrý" bylo když jsem se dozvěděl o tom systému "oživování se" za jinýho člověka než se kterým jsi zemřel. Vše ostatní mi přišlo při nejlepším všední, nebylo tam nic pro co bych se dokázal nadchnout. Zabíjení zombíků dost jednotvárný, takový že ve mě to násilí nebudilo žádnou radost, strach nebo jiný emoce. Atmosféra mě nepohltila, grafika zombijí se mi po výtvarné stránce nelíbila. Hudbu nebudu hodnotit, letsplaye bývají potichu, Hýkání hlavní postavy při útočení bylo v pořádku. Byl jsem trošku překvapen vlídným přijetím Vojty a Jirky tak jsem byl zvědavej na recenzi a koukám že možná ještě jsem trochu soudný.

Jonasan Inguramu
Jonasan Inguramu
Level 1 Level 1
2. 9. 2015 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Terepin: 70 (respektive 60 u PC verze)agregovanych na Metacritics opravdu neni prumerne ani podprumerne, ale budis, diskuze se vede nikoliv o nizkem hodnoceni(jakoliv spornem), nybrz nizke kvalite recenze... :)

PC port je evidentne oproti konzolim, zabugovanejsi.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
2. 9. 2015 05:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jonasan Inguramu: S tím,že je recenze neobjektivní není dobrá souhlasím,viděl jsem mnohem lepší.Když Jirka hru lets playoval,tak se mu líbila,pokud si vzpomínám.Takže by tak měli udělat i recenzi.Já jsem jen vypsal chyby v lootu a ostatní velké chyby a porovnal jsem jins ostatními zombie survival hrami. :)

Wesi
Wesi
Level 1 Level 1
1. 9. 2015 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro mě naprosto parádní zombie hra co se atmosféry týče. V Dead Islandu mě vadilo nekonečné respawnování zombíků, takže jsem po první misi už všechno jenom probíhal, ani boj tam nestál za moc. Zde se zombie sice také respawnují, ale až při druhém průchodu jiné mise a vždy jinde a v jiném počtu. Ano mlácení je repetitivní, nábojů je málo (schválně kolik by jste jich našli ve vašem okolí vy :-) příběh je jednoduchý a přímočarý, ale co by jste od zombie apokalypsy čekali, spojit se se záchranou a dostat se pryč. Za mě alespoň 3/5 a určitě ne odpad jak se snaží recenzent naznačit. A porovnávat to s DayZ, to jako fakt?...

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
1. 9. 2015 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jonasan Inguramu: To byl příklad pro ty,co o hře nic neví a myslí,že je tam lootu habaděj.Jo,survival hra by měla mít lootu poskrovnu a to taky má,to jsem napsal.Někdo,kdo je lootem zmlsaný z posledního Zaklínače,tak tu bude zklamán.Zatímco v RPG hrách je tam prostě značka nebo tlačítko,aby jsme to vylootovali,tady musíte vytáhnout skener.Jo,to je super nápad,akorát že v 90 procentech případů tam nic není a když už chcete prohledat každý kout,tak najdete akorát 3 náboje(to byl můj případ).To prostě nedává smysl,ten skener by měl označit jednu věc,kde ten loot je a ne to,že otevírám popelnici,řeknu si:,,Jo,to bude skvělej loot,doufám,že to bude lékárnička a nebo náboje do odstřelovací pušky,kuše,brokovnice a pistole!"Ale najednou jsem zklamaný tím,že mě čeká dalších 10 popelnic,kde na 90% taky nic není.Náboje mi prostě dojdou,a najednou už mi zezadu kousá do zad parta zombíků.A to není dobrej pocit,když vystřílím bandu 10 zombie,dojdou mi náboje,chci nějaký vylootovat a prd z toho a najednou se za mnou ty zombie respawnou,zrovna,když lootuji poslední popelnici,či skříň.Takto jsem byl zabit v módu přežití,je to hloupá smrt,ale není to jen moje vina,ale i vina hry.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
1. 9. 2015 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mikez: @Piraten: Souhlasím,tohle není nic nového a už jsme to mnohokrát viděli v jiných survival hrách,se kterými se v poslední době roztrhl pytel.Ve srovnání s konkurencí,jako je DayZ,7 Day to die,Left4Dead 1 a 2 je to horší.Atmosféra přežívání není to hlavní.Zapomněli na příběh,nenudící hratelnost,(která je pro mě po desítkách jiných survival her nudná)LOOT SYSTÉM a jeho rozložení,(ten loot systém se mi opravdu nelíbil,kdo by chtěl nahrabat obří množství lootu,tak má smůlu,oskenujete 20 potenciálních míst,všechny vyrabujete,ale jen v jednom najdete blbý 3 náboje)hlavní postava,to,že tam nejde nic dělat,kromě zabíjení zombáků a hlavních úkolů,které jsou také jen o zabíjení zombáků.Dabing jednoho určitého muže(nechci spoilerovat) mi připomíná Cpt.Price z CoD MW trilogie,takže za to plus,je to kvalitní dabing,ale je to taky jediná postava,která ve hře mluví.Pro mě to po 2 hodinách opravdu začalo být generické.Čekám,že schytám hate,za to,že nemám rád hru,kterou někdo bude považovat za vynikající.Ale chci na to vyjádřit subjektivní názor,o tom taky diskuze je,ne?Takže doufám,že mi opět nesmažou příspěvek.Hru jsem dohrál a ve srovnání s tituly,co teď vychází,si na to za měsíc většina lidí,co to hrála,ani nevzpomene.S Until Dawn,Mad Maxem,Metal Gear Solidem(a menšími tituly) se to nedá srovnávat.Metal Gear Solid 5 vytvořil herní génius a naprostá jednička v tvorbě stealth a akčních příběhových her,Hideo Kojima.Mad Max vytvořilo Avalanche,které udělalo vynikající Just Cause 2 a ten Mad Max má vynikající optimalizaci,jedu na střední detaily a naprosto bez záseku.A Until Dawn je asi nejoriginálnější horror hra,co jsem viděl za poslední dobu a je to skvělá příběhovka,s rozhodnutími a hutným příběhem,grafikou a atmosférou.Prostě,tohle je to,čím Zombi absolutně neoplývá.Asi za to může port z naprosto výkonově slabého Wii U,takže to taky pak na PC vypadá.

zdeeneek
zdeeneek
Level 1 Level 1
1. 9. 2015 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že tuhle recenzi vystihuje první věta z verdiktu: "Zoufalost i troufalost". Doufám, že Daniel Krásný není náhrada za Zdeňka Prince, že ne?!

mikez
mikez
Level 1 Level 1
1. 9. 2015 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda pre mňa je Zombi jediná hra so zombie tématikou (+Left4Dead), ktorú by som bol ochotný si zahrať. Počas nejakého Steam Sale určite kupujem.

Jonasan Inguramu
Jonasan Inguramu
Level 1 Level 1
1. 9. 2015 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Piraten: Myslim, ze je chybou to srovnavat s Dead Island (to uz spise s puvodnim RE), to byla fajn vcelku easy zombi mlaticka, imho ta temna beznadejna atmosfera boje o zivot s hordou nemrtvych tam moc nebyla., Zombi je vice fyzicka, "realisticka" zkusenost, shluk 3 zombies dokaze uz slusne zatopit a umlatit je nekdy dost narocna prace. Navic strach o tezce nabyte predmety a zbrane kvuli perma death (kolikrat se me stalo, ze jsem zhebnul driv, nez jsem dohnal svy nemrtvy alter ego s vybavou). Hekani beru take spise jako plus, dela fyzicky narocne a nekonecne unavne mlaceni zombieku realistictejsi :)
Pro me je gameplay esenci survival Horroru.

Piraten
Piraten
Level 1 Level 1
1. 9. 2015 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jonasan Inguramu: Mňa to zase v streame tak unudilo, že som ho vypol. Aby mi pri každom napriahnutí pálky hlavná postava húkala ako keby ju mučili, to ďakujem pekne. A sekať celý čas odhora dole v snahe trafiť hlavu ma veľmi rýchlo začalo nudiť. To už si radšej zapnem Dead Island a prejdem ho znova.
Pokiaľ viem, Vojta a Jirka mali nahraných len zopár hodín keď hru ukazovali, ja dám radšej na názor niekoho, kto tú hru celú prešiel.

Jonasan Inguramu
Jonasan Inguramu
Level 1 Level 1
1. 9. 2015 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo je proboha Daniel Krasny? Neuveritelne neobjektivni, nevtipna a lajdacky zpatlana recenze jen co je pravda. Clovek co s nezajmem o zanr, recenzuje atmosfericky survival horor v okne a u toho sleduje na mobilu facebook je budto arogantni, nebo zoufale nekompetentni.

Herni Lets play pane Vojtidlova a Jirkova, se nakonec ukazuje jako informativnejsi, objektivnejsi a je na nem videt, ze kluci to hrajou s radosti a ze si to pres obstaroznejsi look uzivaji.

Imho i pres svuj vek, ta hra na tom neni vubec spatne a nektere lokace viz, zminovany Buckinham, vypadaji stale nadherne.

Osobne jsem si WiiU (paradoxne je puvodni verze graficky zajimavejsi) verzi dost uzival, je dulezite ovsem te hre dat sanci a spravny set a setting, idealne po pulnoci v naproste tme se sluchatky na usich, pak se ze zde popisovaneho usmudlaneho kaminku stava trpitivy diamant vyssi jakosti :). Princip perma death je skvely a rozhodne pridava v prubehu hrani na infarktovejsi atmosfere.

Jonasan Inguramu
Jonasan Inguramu
Level 1 Level 1
1. 9. 2015 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lahva: Krasne jsou Shakespeareovi Sonety, tato "recenze" je jen a pouze nenavistny rant, bez jakekoliv relevantni hodnoty. Kritizuji zjevnou neobjektivitu recenzenta, nevim zda je to z nepochopeni zanrovky (jako zde Vojta 123, o cemz ovsem pochybuji) ci jen z lenosti.

Ano je to 3 roky stara hra, neoplyva aktualni grafikou (logicky) a ma spoustu much, ale presto se odvazim tvrdit, ze v ramci zanru (krom stale nevydaneho Dayz), nema prakticky aktualni konkurenci, bohuzel.

Ad fanboystvi, u specializovaneho herniho magazinu ocekavam, ze autori jsou zaroven fandove her, ktere si uzivaji, nechci se dockat, ze recenze bude psat treba naruzivy ekonom, ci specialista v odpadovem hospodarstvi, ktereho ovsem hry moc nezajimaji...

Jsem si vedom, ze fanboy Nintenda Vojta, ci Trekker Jiri, budou do jiste casti subjektivne nahlizet na sve oblibene "brandy", take jsem si ale jist, ze maji dostatek nadhledu a profesionality a tak objektivne zhodnoti skutecne klady a zapory (navzdory svemu fanboystvi) pri recenzovani danne hry, neb na tom stoji nejen osobni integrita autora jakozto recenzenta, ale i celkova relevance vydavatele u ctenaru, coz je presne to co u pana Krasneho postradam.

Stve me to protoze, to zbytecne odrazuje nove hrace od her, ktere nejsou mozna aktualni spicka, ale rozhodne stoji za pozornost, coz Zombi (ktera se ani neprodava za plnnou cenu) urcite je.

p.s. Hrej.cz sleduji velmi dlouho, v historii serveru me ale nic tak "nezvedlo ze zidle", abych se zaregistroval k diskuzi, az toto. Muzu mit osobni nesympatie a vyhrady k nekterym prispevovatelum Hrej.cz, ale fakt jsem si dosud nevsiml, ze by nekdo napsal neco tahle blbyho, jako je tato recenze.

vokser@seznam.cz
vokser@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 9. 2015 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sakra a to jsem si to chtěl koupit :(

Moonflower
Moonflower
Level 1 Level 1
1. 9. 2015 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem velmi překvapen s verdiktem recenze. Vojta s Jirkou hodnotili tedy trochu jinak :)

Reklama
Reklama