Zpět na článek

Diskuze: Žebříček zemí podle výdělku prodaných her

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

dostalkrystof@post.cz
dostalkrystof@post.cz
Level 1 Level 1
15. 5. 2017 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak jestli to není právě kvůli té lokalizaci. Na pc každý druhý pirátí. Dokud se tu nebudou prosazovat konzole tak se to nezmění

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
15. 5. 2017 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0:
Čína - 19,8 $ na osobu.
Česko - 14 $ na osobu.
USA - 76,7 $ na osobu.
Německo - 54,3 $ na osobu.
Súdán - 0,4 $ na osobu.

Jinak je samozřejmě důležitá velikost trhu. Výdělek na osobu je sice u Česka a Číny srovnatelný, jenže z čínského trhu dostanou 185x více.

Paprikonn
Paprikonn
Level 1 Level 1
15. 5. 2017 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to tedy UBI má pochvalu za lokalizace. Myslel jsem si, že jsme na tom mnohem lépe.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
16. 5. 2017 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: :-)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
15. 5. 2017 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co taky maj lidi furt kupovat? U nás jsou platy takový že si člověk musí rozmyslet jestli utratí ten litr za takovou blbost jako je hra a ty hry ročně, který fakt stojej za koupi bych spočítal na prstech jedný ruky, to je asi trochu jiná situace než v USA, kde každej nakoupí hry který pak třeba ani nikdy nespustí, protože to je prostě pro ně zanedbatelná částka. Jinak si myslim že česká herní komunita je docela významná a pirátství taky skoro vymřelo, já ve svym okolí nevim snad o nikom kdo by furt pirátil, většinou jak lidi začnou pracovat tak už nemaj čas hrát každou hru co vyjde a těch pár her si prostě koupěj aby neřešili nefunkční cracky a podobný kraviny.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
15. 5. 2017 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Myslím, že tahle tabulka není určena k srovnávání kupní síly hráčů v jednotlivých zemích a jejich ochotu utrácet za hry. To by pak obsahovala hodnoty, jako tady uvedl Silesian. Koneckonců takovou tabulku lze z této snadno udělat.
Tahle měla jen ukazovat na sílu trhu. Když vydavatel dá svůj herní produkt na čínský, americký nebo německý trh, jaký příjem (výdělek) může vůbec očekávat. Velmi zjednodušeně řečeno. Jaký celkový ranec peněz se v té které zemi točí.
Spíš to ukazuje na to, že pro vydavatele nemá ani velký smysl investovat do větší péče o obecně přijímaný (kulturně univerzální) produkt na některých trzích. Trh je na to prostě příliš malý.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
15. 5. 2017 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Přesně tak.
@Mitsurugi: Také nechápu.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
15. 5. 2017 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako tohle je celý postavený na hlavu. Nelze porovnávat 3 miliardy obyvatel a 10 milionů obyvatel. To je prostě kokotina. Ať přepočítaj počet prodaných her na nějakou ustálenou cifru obytel a vsadim se, že budeme víš než Čína.

Vezmeme-li počet prodaných her na 10 mio obyvatel vs. kolik procent je to z celkové populace daného státu dostaneme s k výsledkům, které můžou být mezi sebou porovnávány. Takhle je to jak řekl Mitsurugi anální statistika. Asi jako kdyby jsme porovnávali kolik sněžnic se prodá u nás a kolik v Norsku.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
15. 5. 2017 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Také pravda.A to jen díky odmítnutí Marshallova plánu, hmmmm.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
15. 5. 2017 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dostalkrystof: A máš důkaz?Nebo je to jen tvoje nesmyslná a neozdrojovaná hypotéza, kterou se snažíš vyvolat stupidní flame war?A to lidi říkají, že flame wars vyvolávají PC hráči, na hrej je to naopak.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
15. 5. 2017 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dostalkrystof: Mám rád tyhle anální statistiky...

Reklama
Reklama