Zpět na článek

Diskuze: Zaměstnanec studia Sledgehammer vysvětlil, co obnáší produkce dalších dílů série Call of Duty

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Spratekk CZ
Spratekk CZ
Level 24 Level 24
Hlavní platforma: PC
16. 7. 2021 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo takhle :D Hráči nedokážou ocenit hru protože každej rok je nová? Zajímavá myšlenka. Kde jsou ty dny v dodávce, když za půl roku přijde Season pass plnej kravin a skinu jako ze Star Wars? Kde jsou ty dny v dodávce, když pak hráči nutěj WarZone jako součást hry? Nebo kde jsou ty dny v dodávce, když F2P Warzone upřednostňujou před zbytkem hry, kterej si hráči kupují za peníze? Asi si zaměstnanci SH neuvědomují, jak se změnila tvář jejich hry. Doba MW2, Black Ops 1 nebo WaW je sakra dávno pryč. Hlavně protlačovat WarZone a lidi co tu hru opravdu zaplatili, tak těm pak řikat tyhle nesmysly...

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
16. 7. 2021 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm, takovejch věcí a stejně z toho vyleze CALL OF DUTY "on rail" střílečka, plná tunelů a neviditelných stěn. Jasně je to tuneloidní blockbuster, ale i s tím jak jde nahoru grafika plná detailů a efektů mizí s tím i přehlednost hry. Měl jsem s CALL OF DUTY problém už na PS3, poznat kdo odkaď na mne střílí, no s příchodem PS4 je to pro mne nehratelný a podivný. Realistická grafika, schytávám kulky ze všech stran a najít nepřítele ve křoví je problém. Nakonec ho najdu po dvou třech smrtích a ze hry se stává poprvý umři, ale zjïsti rozmístění co nejvíce nepřátel a podruhý či potřetí je postřílej. Od checkpointu k checkpointu. Divná hra.

Reklama
Reklama