Zpět na článek

Diskuze: Xbox Series S je prý stále ve vývoji

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.Mate: A seš si jistej že ten popis nesedí i na tebe ? :o)

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Opravdu ne ? Já bych si tak jistej rozhodně nebyl. Opravdu opravdu opravdu.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rohaac: Zníš jak nějaký zahořklý dědek. Tohle opravdu není generační záležitost.

Gh61
Gh61
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rohaac: Nice. Je hezký tvrdit tohle když mě nikdo nezná, ale ok. Osobně se taky moc nepovažuju za mladou generaci, ale vlastně mi to asi lichotí.

Cokoliv většího kupuji, tak nejprve hledám po netu všechny varianty, funkce, recenze apod. Prostuduji si problematiku. Je pravda, že člověk stárne a leniví. A někdy je pro něj prostě levnější vzít tu věc rychle, než strávit hodiny nebo desítky hodin studiem. Nedávno jsem pořizovat pračku a seděl jsem nad tím no určitě 10 hodin. Různé značky, různě označené funkce a nakonec si vybral - stejně nakonec některé věci nepoužíváme.

Já netvrdím, že je to něčí chyba. Jen jsem chtěl uvést příklad, kdy o něčem něco nevíš a je mnohem efektivnější si nechat třeba poradit v obchodě, kde by Ti měli poradit, než promrhat spoustu času.

Protože ohledně toho kola mi to přijde tak obsáhlé jako třeba kapitola PC. Který sleduji tak nějak celý život a mám zhruba přehled. Ale opravdu si nejsem jistý, jestli bych byl schopný si v rozumném čase nastudovat vše tak, abych mohl udělat fundovaný výběr.

Gh61
Gh61
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xspy: To jsem nějak nepochopil... (teda značky jsem zvládl vyluštit, ale uniká mi nějak tvoje pointa). Ano, vyšší číslo nemusí nic znamenat, ale pokud znamená, je to výhoda toho, že zákazník může získat celkem rychle přehled.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roderix: No jestli to bylo takhle tak fakt nemaj rozum. Proboha vzdyt ted udelali Xbox 1 doslova a to proti PS4. To meli radsi predtim jit na Xbox 3 (bez toho aby udelali dvojku) a uz od te doby by bylo vse v poradku. Dvojku by pak po letech mohli udelat jako nejakou specialni edici nebo "artefakt" ci kuriozitu a nahrabat si na bizaru, kdyby chteli.

roderix@seznam.cz
roderix@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ono cele tohle označení XBOXu začalo problémem, že první xbox šel do souboje s PS 2. Četl jsem nějaké články, kde XBOX by chtěl od začátku číslovat konzole čísly. Problém byl právě, že by pak vždy šli do souboje XBOX1 VS PS2, XBOX2 VS PS3 atd.
A jak tu bylo zmíněno neinformovaný kupující, uvidí 2 krabičky na hraní a jedno má větší číslo, tak to může navozovat, že je novější verze a lepší.
Tak hol zvolili jiný typ označení v kterém se evidetně patlají doteď.

.Mate
.Mate
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Och jak ty jsi přemoudřelý. Ale nerozumíš prosté věci, že ne všichni chtějí takové věci při koupi něčeho podstupovat. A to neznamená, že jsou debil. Proto je cool když jim firma názvem produktů napoví.

Ty se točíš v cyklu, protože potřebuješ, aby tvůj názor každý přijal za svůj, protože máš přece pravdu a ostatní jsou hlupáci. Ale věc se má tak, že všichni už tě pochopili, ale ne každý s tebou souhlasí. S tím, že si lidi vymýšlí, co jsi řekl koukám máš problémy často

Xspy
Xspy
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak něco na úrovni PS5 a za polovinu musí také vydat ;)

Gh61
Gh61
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Tak ještě schválně trošku přileju do ohně. Přítelkyně si chce koupit nové horské kolo. Nechce na tom jezdit žádný sjezdy, jen prostě obyč horský kolo. Ale zase nechce, aby se to za 2 roky rozpadlo.
Já kolo mám už pár let od známýho, který tomu rozuměl.
A teď co udělat? Máme strávit desítky hodin na internetu studováním řad, výrobců atd u všech komponent na kola co existují.
Nebo prostě ušetříme ten čas a půjdeme do obchodu s koly a budeme doufat, že nám dobře poradí?
Už jsem tomu pár hodin věnoval a stále nevím o komponentech skoro nic. Takže jsem asi debil?
Takže dost možná nás nakonec zachrání Merida, která má prostě kola označená modelem a číslem. Vyšší číslo je dražší => hádám lépe vybavené.
Kdyby tam na mě ale čekalo kolo 360, One, One X, One S, Series X, Series S, One X Cyberpunk, asi bych mi trvalo docela dlouho, než bych našel rozdíly, zvlášť když nerozumím vnitřnostem.

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fakt se tu musí někdo hádat kolem toho, že když o zboží nic nevím, můžu nakoupit špatně ? :D Debatní kroužek blbísek

Drew
Drew
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.Mate: Jestli to kupuju pro sebe nebo jako dárek je úplně jedno, platí to samé. Když chci někomu dát dárek, tak nejspíš proto, abych mu/ji udělal radost. A to taky nevypadá tak, že se zamyslím na 5 minut, co zhruba chci koupit a jdu objednávat. Opět si musím zjistit, co kupuju a jestli to bude druhé straně vyhovovat.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
21. 5. 2020 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: ano, a není vrtulník jako vrtulník, to přece neznamená nic, že tý máš známou :D .. když vyšel XO tak u nás na vánoce (u nás = celá ČR) se prodával X360 jako konkurent PS4 a to procento lidí, kteří byli v obraze, tak nekoupili, ale to je pořád drtivá menšina.. lidi prostě mají i jinej život, než jen hrát hry a zajímat se o to, která konzole je výkkonnější :D
Spousta těch rodičů ani netuší a není absolutně důvod, aby to měli tušit, protože to je pro ně informace i k ničemu (každej se specializuje na něco jinýho). Že to s prodejem X360 byla tehdy špína, to snad nikdo tady nerozporuje, ale MS prostě nedokázal vyrobit pro východ konzole, tak sem dodal jen 360tky (XO přišel do ČR až po půl roce, někdy v červnu), tak se vsadilo na veřejnou lež.

Spousta lidí jde do Teska a koupí vedle rohlíků ležící barevnou televizi, protože je velká a stojí 5 tisíc. Pokud tady tvrdíte, že většina lidí si nastuduje o elektronice maximum informací, než ji koupí, tak ste očividně z jiné planety :D
Prostě lidi jsou ovce a pojmenovat řadu konzolí XO, XOS, XOX, XSX, XSS ... EDIT, ještě přidám, že na konci toho vyjde Cyberpunk XOX :D půl roku po XSX..

Drew
Drew
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: "Pokud konzoli kupuje rodič dítěti, tak tomu dá minimum a je odkázanej na to, co chce zrovna prodejce prodat."

Není rodič jako rodič. Mám třeba známou, která od syna dostala jedinou instrukci, chci Playstation. V té době už tu byl nějakou dobu PS4, ale pořád se kupoval i PS3 a máma samozřejmě netušila, co koupit a v čem je rozdíl. Tak si prostě otevřela internet, pak se ptala i mě, protože věděla, že hraju, zeptala se ještě jednou syna, co vlastně chce na tom hrát atd. a podle toho vybrala.

V dnešní době je fakt tolik možností, že si zjistíš všechno i o věcech, kterým vůbec nerozumíš, je hodně cest. A kdo to neudělá, tak ano, je debil a ještě to bude svádět na prodejce. Jasně, mohly by to firmy trošku lidem ulehčovat, ale i tak, že je něco novější neznamená, že to je zrovna to, co potřebuješ nebo chceš.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
21. 5. 2020 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nikdykde: s tím koncem se nedá souhlasit, jednoznačně mě jako firmu poškodí, pokud zákazníci nebudou spokojení - a nespokojenej zákazník hrozí, že si příště koupí konkurenci.. čili je v maximálním zájmu MS i SONY, aby zákazník věděl, co kupuje a pokud je tam problém v případě prodejců, tak se ten problém prostě musí odbourat a nedá se říct, že sice vyrábíme nejlepší zařízení, ale prodejci ho neprodávají jak mají, tak bohužel.. a pro informovanost zákazníků uděláš nejlíp, když produkt jednoduše pojmenuješ :) to je přece to základní :D

Vymlouvat se na to, že zákazník je debil a tak prostě koupil špatně, to se nezlobte, ale to je naprosto mimo filozofii prodeje a marketingu v rámci budování značky už od vynalezení pojmu "značka".

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tolik zbytečného textu :D Ale to je tady tak asi vždy ne ? :o) Ta technika holt je čím dál složitější a když je na to někdo blbej nebo se mu nechce zjistit co to kupuje může si s ním prodavač dělat co chce. A nikdo nerozumí všemu a nakupuje věci na slepo.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tolik zbytečného textu, když řešení je úplně primitivní. Zjisti si pořádně dopředu, co chceš a co si teda musíš koupit. Pokud to neuděláš, tak si prostě debil a dobře ti tak.

.Mate
.Mate
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nikdykde: Jj s tím můžou souhlasit :)

.Mate
.Mate
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nikdykde: Já s tebou nesouhlasím, Mě přijde, že Microsoft je se značením bezradný. Jsou si toho sami vědomi a proto s každou novou generací přicházejí s novým značením. Xbox360->Xbox one -> Xbox series X v jejich značení není vůbec žádná konzistence. Podle mě teď chtějí najet na to značení se sériemi a držet se ho.Ale kdo ví. Nvidia aspoň zachovává konzistenci v rámci dané generace. Ale Microsoft ne. Ti mají slim, x ,s. A výsledkem toho všeho je, že se prostě může stát, že koupíš špatnou generaci xboxu. To se ti u PS prostě státe nemůže. Ok můžeš koupit hlučnější ps, nebo ps bez ssd. Ale to tě asi tolik nevytočí. Navíc těm lidem co ty revize nezkoumají, tak je asi celkem jedno jestli mají ssd nebo ne. Hlavně že vezmu hru a ta jim v pohodě jede. Ale když omylem koupíš PS4 místo PS5, tak ti na PS4 hra z PS5 nepojede a to už tě pak asi nasere. Jinak já nikomu nechci vnucovat svůj názor. A jsem rád, že je o tom s kým diskutovat, navíc ty máš i fajné argumenty. To se o Lacovi moc říct nedá. Já hlavně chtěl poukázat na to že číselné značení je u produktů těchto typu, výrobci více využívané a zákaznicky přijatelnější. Protože vždy poznáš že 8 je více jako 7, ale nepoznáš že Td je více jako RA.

.Mate
.Mate
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nikdykde: Ne nemá, ale už používali značení slim a teď se na něj vysrali, takže mají ve svých názvech úplný bordel. Sony je konzistentní. Jak říkám, pokud si omylem koupíš hlučnější ps4 protože se v tom nevyznáš, tak to není takový problém jako když si koupíš špatnou generaci xboxu že.

Nikdykde
Nikdykde
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gh61: dělá snad SONY schválně, že neoznačuje své revize PS4, PS4Slim, PS4pro, případně PS4Slim s SSD diskem, PS4pro s SSD riskem, což jsou všechno možnosti konzole SONY, které si v současné chvíli můžeš koupit např. na Alze?

Věděj vůbec o tom, že je důležitý u PSka koukat na ty revize? U XOX nebo XSX nemusíš, protože jsou v rámci řad stejný, ale PS4 není jako PS4 vyrobená rok po ní.

.Mate
.Mate
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 07:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nikdykde: když se přehmátneš u ps4 a koupíš si původní, který je hlučnější, tak to není takový problém, jako když si omylem koupíš jinou generaci . Jinak Microsoft má také slim verze. Takže jim to přidává ještě větší bordel do toho jejich značení.

Gh61
Gh61
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sneaky Bitch: Proč se tu vůbec řeší grafické karty? Pointa byla v tom, že většina HW jde číselně nějakým způsobem po sobě, aby zákazník věděl.

@leco77: Konzoli kupuje jen někdo, kdo to má nastudované? Máma pořídí synovi Xbox, bude to mít nastudované?
Mimoto jsem zažil krásnou situaci tekrát někde v Tescu, kde měli i elektroniku. Přišel týpek a říká: "Potřebuji nějaký notebook." Prodavač se ho zeptal na co, on odpověděl a prodavač mu ukázal 2 z vystavených asi 6 kusů notebooků. Chlápek se na ně podíval a říká "Tak jo, tenhle vypadá dobře". Za 5 minut odcházel s novým notebookem aniž by o něm cokoliv věděl.
Pro mě osobně nepředstavitelná věc, ale někteří lidé to tak dělají, protože nechtějí ztrácet čas studováním všeho, co si chtějí koupit.

Myslím si, že teď už i v Microsoftu pochopili, že s tím značením udělali botu. Nebo jestli je to naopak schválně, aby se omylem doprodaly staré Xboxy? Ani tomu bych se nedivil.

Sneaky Bitch
Sneaky Bitch
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 06:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.Mate: V tomhle ale nemáš pravdu. Ano, podle počátečního čísla teoreticky poznáš, že se jedná o novou generaci. Nepoznáš ale už to, zda je ta karta výkonnější, potažmo zda za své peníze dostaneš adekvátní výkon. Viz např. situace GTX 1070 vs. GTX 1660 Ti. Ty karty jsou v podstatě stejně výkonné, jenže v době kdy model 1660 Ti šel do prodeje, se daly GTX 1070 sehnat levněji a přitom ti nabízely stejný/větší výkon, případně si za stejné peníze dostal prémiový model s nejlepším chlazením.
Navíc tvůj argument je úplně pasé po tom, co Nvidia uvedla na trh právě řadu 16xx, která je novější než řada 20xx.
Plus ještě blbě uvádíš, že 2020 (kdyby existovala) je starší než 2070, to je taky blbost...Právě počáteční dvě číslice označují modelovou řadu, která je většinou vydávána v jeden moment. A abych ti to ještě trochu zamotal, tak paradoxně 2060 vyšla později něž 2070/2080.
Čili myslím si, že Nvidia opravdu nemá značení které by na první pohled neznalému člověku správně uvedlo, co si kupuje.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
21. 5. 2020 06:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roderix: přiznejme si ale zároveň, že grafickou kartu na úrovni komponenty asi kupuje jinak znalej člověk, než když kupuje konzoli v obchoďáku..

..a zrovna nvidia čísla drží - víš, jakou máš koupit řadu (RTX, mobilní řady, ...) a pak sedí čísla. To, že mezigeneračně poslední verze ze starší řady dokáže být rychlejší než nejnižší kus z nové řady je taky pravidlo (ale většinou nemáš nově použitou technologii).. navíc můžeš mít "horší" kartu s větší pamětí, atd, a to už se pak zamotáme i v benchmarku ;)

Reklama
Reklama