Zpět na článek

Diskuze: White Knight Chronicles

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
2. 3. 2010 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

,,Zteč, jelimane!,,
Nekdo tu nechape ze se porad jedna o tahovy souboj, jen visualne preveden do realtimu.Tezsi zbrane majo pomalejsi nabijeni, rychlejsi naopak.To ze je ve hre obsazena vice visualne odlisnych utoku pro vase poteseni nikoho asi nezajima.Pokud se ale jedna o vytvareni combo utoku, je to vec jina.
Ke zbytku se vyjadrovat nebudu.Uz jen to ze na nejlepsi scenu ste nominovaly animacku s nejvice nasily, zniceneho zdiva a zabitych vojaku uz o necem vypovida.

Pro vsechny : Pokud ste jako vetsina lidi zhnusena next-genem, verte ze WKC (popripade Level-5) muzete duverovat.Tahle hra navazuje presne do dob nejvetsi slavy PS2 a jeji JRPGcek.Pokud jste vyrostly na hrach jako Chrono-Crosss, FF series, AR Tonelico, a Shadow Hearts, vykaslete se na recenze, na metacritic a proste si ji zahrajte.Budete se jako ja kralovskz bavit :)

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
2. 3. 2010 01:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale obrázky vypadaj pěkně, škoda ho, JRPG mám moc rád. Možná taky proto, že kromě Final Fantasy, Chrono Trigger a nějakých lahůdek v RPG makeru jsem jich moc nehrál. Třeba by mě bavilo i tohle, protože nejsem tak přesicenej. Ale ty chyby ... mmm.

kywi
kywi
Level 1 Level 1
3. 3. 2010 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Málem jsem se po**** :)
Chrono-Cross?! :) Tohle má přece se svým jmenovcem velice málo společného.. Chrono-Trigger, je jen jeden :)
Souhlasím s tím, že všechny příběhy jsou v podstatě variací, na ty již viděné, ale alespoň ten námět by mohl být originální. A všíchni víme že to jde, takové Tri-Crescendo by mohlo náměty (a příbehy taky) rozdávat, viz Eternal Sonata, nebo (ne tak úplně JRPG :)) Fragile.. Proti Level5 nic nemám, naopak.. kdo zná Professora Laytona, tak ví, že Level5 zkrátka umí..
Hlavně se v reakcích opakuje to, co už před nějakým tím časem:
"Famitsu 28/40?! Ti musí být podmazaní S-E, to přece není jinak možné" :D
@sleepless.: tak tak, já tam taky necítím to pohlcení příběhem, tu hlavní esenci proč JRPG milujeme.. A nudit se u soubojů? Tohle vážně ne. Když si vzpomenu na tebou zmíněné doby SNESu a perly jako legendární Chrono Trigger, Final Fantasy IV a hlavně IMHO nej díl: Final Fantasy VI.. Kdo nezažil Kefku, operu, nebo dojemné scény po vystoupení z vlaku, nikdy nepochopí :D

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
3. 3. 2010 01:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos: Nu ciste osobne jako velky fanda zanru, a ne jako pseudo profik. Tahle hra za slavnymi dobami PS2 (o PSX a SNES ani nemluve proboha, kdo to zazil na vlastni kuzi, tak vi) kulha jako nakopnuty cokl, co jeste sezral otravene maso.

Je tak prumerna hra az to cloveka zapalenoho pro zanr v klasicke podobe boli a s DQVIII se neda vubec porovnavat. A jmenovat v souvislosti s touhle rychlokvaskou neco jako Chrono Cross a Shadow Hearts je rouhani, to se na me nezlob, abych trosku prizivil plamen diskuse :)

Treba nejde uplne o to, ze pribeh je klasicky, protoze vsechny pribehy jsou v podstate variaci uz mnohokrat videneho (a vetsinou zformulovaneho uz v antice). Jde o to, ze nezaujme, protoze dialogy jsou nudne, postavy jsou nudne, sled udalosti je nudny. Tohle je synonymum prumeru. Funguje to vsecko v pohode (vcetne souboju), ale je to bez chuti. Level 5 je dobre sutdio, ale jejich produkce jede odjakziva na sinusoide, ktera svuj nejnizsi bod dosahla s timto zcela zbytecnym titulem, ktery zije jen z nedostatku JRPG her na PS3/X360 :) To abych z pohledu fandy trosku vyvazil nazorove spektrum.

dungeonmaster
dungeonmaster
Level 1 Level 1
2. 3. 2010 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdybych měl dát na recenzi, tak bych se toho nedotk ani klacíkem. Podle TheChaose není nad čím váhát. No. Ještě, že doma nemám konzoli, jinak by mi asi explodovala hlava. Jinak pěkná ukázka toho, že každému je pochuti cosi jiného.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
15. 4. 2010 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

silver: to ze nemas platformu te neopravnuje k piratstvi :D, proste si to ukradl ...
a to se nestydis se priznat, ze te to i moc bavilo...

fuj.

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
4. 3. 2010 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi před rokem jsem na emulátoru SNES (vydavatelé mi odpusťte, nemám žádnou jinou platformu než PC) rozjel Final Fantasy 1 a prožíval jsem menší herní orgazmus. Dokonce mě hra nadchla natolik, že jsem sepsal poměrně obsáhlý návod. Následoval FF 3 - rovněž s návodem (dokonce jsem si dal tu práci, že jsem vytípal celou mapu a ve fotošopu ji poskládal) :D.

Teď mám doma hodně slušnou sbírku těchto skvostných JRPG a chystám se na ně. Co tím chci říct - tedy, že tu píšete, že ta doba už je pryč, že už se nevráti - tak na mém příkladu vidíte, že pro někoho, ta doba může nastat právě teď :).

S čím ale nesouhlasím je odsuzování next-gen JRPG jako je FF XIII - vždyť třináctka se naopak údajně vrací k tahovému soubojovému systému. Mimochodem zkoušel jsem i FF7, která mě absolutně dostala, ale protože jsem ještě nehrál předchozí, nechci přeskakovat :D, to nejlepší mě podle všeho teprve čeká ;). To zase odbíhám - chci říct, že FFXIII bude podle mě úžasná hra. Já si jí bohužel nikdy nezahruju (možná za 20 let, až se bude emulovat i PS3 :D) a že si naopak autoři uvědomují, co je na té statré hratelnosti tak ojedinělé. Pokud je WKC neslané nemastné, tak si asi 5/10 zaslouží. A když to ještě posvětil Sleapless ... no tak je to jasný :D (prosím nechytejte mě za slovo, dělám si legraci, jenom myslím, že Sleapless je v téhle oblasti opravdu věrohodný odborník, nicméně - každý má právo na svůj názor!)

Jo a teď jsem si vzpomněl, když jste mluvili o strategických JRPG - asi jediné které jsem hrál byl Fire Emblem, taky menší orgazmus :p - Kecám, ještzě Bahamut Lagoon (Behemot?) mutace draků, no prostě super!

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
3. 3. 2010 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kacafirek: Tak pro ty pomalejší to napíšu srozumitelněji.

O Eternal Sonatě jsem NEPSAL že je to špatná hra - naopak hra je to vynikajicí, ale narážel jsem na to, že WKC a ES jsou svým způsobem úplně jiný styl JRPG. Je to jako kdyby jsi někomu kdo hraje Forzu začal doporučovat Burnout.

Pokud jde o mě a o nejlepší JRPG poslední doby, tak tady vede Valkyria Chronicles a to o celou délku (nechť mi Lost Odyssey promine)

kywi
kywi
Level 1 Level 1
4. 3. 2010 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak: Proč Star Ocean? No jednoduše proto, že ne ve všech shopech je k mání.. např. ani Game ani Xzone ho nemají. Proto...
K ES: Dotyčný psal o "kvalitní surový JRPG" (a to snad, jistě uznáš, ES je). Doporučuju si lépe něčí komentář přečíst, než ho začnu kritizovat...
a propos: srovnávat Valkyria Chronicles a Lost Oddysey? Uklidil bych si před vlastním prahem.. btw: strategické JRPG mají tuším své speciální označení, ale už si opravdu nevzpomenu jaké :)

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
3. 3. 2010 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kywi: Proč by měl čekat na Star Ocean když už vyšel?

A jen tak mimochodem, když někomu koho baví WKC začneš doporučovat Eternal Sonatu, tak je vidět, že máš velmi omezený přehled...

Kacafirek
Kacafirek
Level 1 Level 1
3. 3. 2010 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak: Nejsem pomalejsi, jen pises nesrozumitelne:-)
Souhlasim, ze je to jiny styl..a mozna bych i souhlasil v VC, ale porad to nevidim jako RPG, spis naprosto genialni strategii s RPG prvky. Ale to je jen o terminologii, asi se shodnem, ze je to top hra.

kywi
kywi
Level 1 Level 1
3. 3. 2010 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos: Ano a my tvrdíme, že WKC není dobrá hra. Je to průmerná hra s obrovským nevyužitým potenciálem zabitým triviálním příběhem a ne-zrovna-štastným pojetím soubojového systému.
Chceš-li "kvalitní surový JRPG" tak zkus Eternal Sonata. To byl krok správným směrem. Pokud máš rád "klasiku", pak Disgaea 3. Případně si počkej na Star Ocean, nebo Tales of Vesperia..
A propos: SH, nebo Ch-C byly chabé ozvěny předcházející geniální éry.. Doporučuju "doplnit si vzdělání" a zahrát si zmíněné FFIV, FFVI a Chrono Trigger.. Mimo FFVI tyhle legendy vyšly na DS a dají se relativně dobře sehnat via e-bay..

Kacafirek
Kacafirek
Level 1 Level 1
3. 3. 2010 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak: Proc, ja s nim souhlasim. ES je skvela hra, rozhodne lepsi nez vetsina JRPG posledni doby. Teda jestli to nemyslis tak, ze kdyz nekoho bavi prumerna hra jako WKC tak by se mu mely doporucovat i prumerny hry:-)

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
3. 3. 2010 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to pozor Sleeples a ostatni.Ja netvrdim ze WKC je to nejlepsi na PS3.Ani se to nesnazim porovnavat s SH nabo Chrono-Cross (Tahle doba je davno pryc, a prestal sem verit ze se vrati...).Jen chci rict ze WKC je dobra JRPG hra.
Kolik ,,prumernych,, JRPG si hral?Kolik her ze kterych se nestaly ikony JRPG ani predlohy pro budouci generace her?Ale presto se u nich clovek pobavil, a stravil pres 120 hodin?Myslim ze jich bude hodne :)
Nechci se nekam posunout.Nechci dalsi next-gen hru ala FF13.Chci kvalitni surovy JRPG na PS3.A WKC je pro mne krok spravnym smerem.

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
2. 3. 2010 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K profesionalite recenze se ani nebudu vyjadrovat (taky na to nemam pravo) a vrhneme se rovnou na fakta...
,,. Mlčí. Stále mlčí a zarytě mlčí. S ostatními postavami nijak nekomunikuje a v cut scénách je vždy vzadu jako ten nejubožejší poskok. Němý Bobeš je proti němu vzorem aktivity.,,
A presto nejaka neznama hra jako je Dragon Quest 8 (ktera se mimochodem mezi fajnsmekrama zarazuje mezi nejlepsi JRPG vubec) s nemym a dokonce bezejmenym hrdinou dotahla tak daleko.A taky nezapominejte na to ze pravym hrdinou je Leonard.My sme jen jako partak, jen jako propojeni mezi singlem a online hrou.
,,Jelimani vypráví,, ?
Co je spatneho na ,,klasickem,, pribehu?Tohle je pravy jadro kazdyho JRPG.Presne tohle klise, tenhle neustale se opakujici dej s sirotkem a princeznou.Proc mnenit neco co dobre funguje pres 20 let?A mezi nama, kolikrat se opakoval tenhle pribeh v dnesni zdegenerovane Next-gen dobe?Ja to vim.Vy to vite.Level-5 to vi.Kazdy kdo hral vic nez CoD a GEoW vi co se slusi a patri k klasickymu JRPG pribehu.

hitokage
hitokage
Level 1 Level 1
2. 3. 2010 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takhle vykastrovat JRPG! Level 5 by se ted meli prejmenovat na Level 10 a udelat to priste 2x lip.

VenoM119
VenoM119
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
2. 3. 2010 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já nevím, mám nahráno už něco přes dvacet hodin a docela se i bavím. Jistě, story jako takové je dost prostinké, souboják obšlehnutý z FFXII, grafika spíše funkční atd. Ale z nějakého důvodu se mi to dobře hraje. 5/10? To si hra nezaslouží, viděl jsem horší které (a to i zde na Hrej) dostali lepší hodnocení!

Reklama
Reklama