Zpět na článek

Diskuze: WB si zažádali o patent na Nemesis systém

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Spiker01
Spiker01
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
1. 2. 2021 02:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak na čem sakra dělá Monolith teď? :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
31. 1. 2021 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jelínek: Mám dojem, že Cult of Cosmos je kompletně statický, War of the Chosen jsem taky nehrál :D

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
31. 1. 2021 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Divil jsem se spíš, že to ještě patentované nemají. A že právníkům WB trvá pět let, než sesmolí patentovou přihlášku? Asi to nebyla priorita, když to nakonec používá jen málokdo.

Patrik JeIínek
Patrik JeIínek
Level 1 Level 1
31. 1. 2021 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Jako první by mě napadl kult Kosmos z AC: Odyssey, i když uznávám, že jde spíše o lehký odvar než cokoli jiného. Když bych se opřel o více než pouze své osobní zkušenosti, tak mám pocit, že rozšíření War of the Chosen pro XCOM 2 přineslo něco podobného. Jak ale říkám, nehrál jsem, a tudíž bych poslední větu bral se značnou rezervou.

Slovo "nesčetněkrát" se každopádně pokusím nahradit více odpovídajícím termínem.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
31. 1. 2021 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Mechanismus zajišťující personalizovanou reakci protivníků na základě jejich předešlé interakce s hráčem se od té doby ve hrách objevil nesčetněkrát."

Vážně? Máte nějaké příklady? Mě se vůbec nic nevybavuje.

Reklama
Reklama