Zpět na článek

Diskuze: Vývoj LEGO Star Wars: The Skywalker Saga trval pět let kvůli in-house enginu, vývojáři musí crunchovat

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Sarakat
Sarakat
Level 1 Level 1
21. 1. 2022 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"crunchovat", jako fakt??!! Tak tohle už mě doprdele fakt nasralo! Na co si to hrejete? Chápete, že píšete v češtině, nebo spíš máte? Zkuste prudit, že někdo porušuje nějaká pravidla, když vy nejste schopní respoktovat ani ta českého pravopisu. Nebo mi snad uteklo, že je výraz "crunchovat" ve slovníku ÚJČ?

Radek Raudenský
Radek Raudenský
Level 1 Level 1
21. 1. 2022 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sarakat @Sarakat Zdravím. Naprosto chápeme, že píšeme v češtině, avšak v souvislosti s herním průmyslem je občas nejlepší použít cizí slovo, které danou věc či situaci vystihne lépe. Určitě jste si všiml, že výrazy z angličtiny používáme mnohem častěji, a to například když mluvíme o review bombingu, insiderech, enginech, singleplayeru či multiplayeru. Nejen, že nejsme jediní, kteří tyto výrazy používají, ale k podobným zavedeným výrazům přechází i taková média jako Česká televize, samozřejmě pokud se baví o daném tématu. Pokud to ale jde, snažíme se novinky a situace popisovat v češtině.

Antonín Žoha
Antonín Žoha
Level 1 Level 1
23. 1. 2022 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Radek Raudenský @Radek Raudenský Obdivuji, že na toto reagujete tak kulantně :D

Reklama
Reklama