Zpět na článek

Diskuze: Vrátí se letošní CoD opět do minulosti?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

besikv
besikv
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Tak to by všechno vysvětlovalo :D. Removing kebab intensifies :D

besikv
besikv
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Je mi jasné, že můj argument určitě zase logicky rozdrtíš(nebo jak si aspoň ty myslíš). Ale bohužel tvoje neznalost historie a neschopnost logicky argumentovat je na velmi vysoké úrovni takže pokračovat by znamenalo zbytečně se unavovat nad pokryteckým BF1 fanboyem na což opravdu nemám čas. Ale protože jsem dobrák tak ti dám jednu radu. Než se začneš cokoliv psát zkus si to nejdřív naspat bokem a přečíst si to, nebo alespoň si pořádně přečíst argument člověka který s tebou diskutuje. Pokud to neuděláš je vysoká šance že se dalším komentářem akorát ztrapníš. A taky je tady vysoká šance že někdo z tvé rodiny se této války na vlastní kůži zúčastnil, protože jak určitě víš Rakousko-Uhersko, jehož jsme byli v té době součástí, bylo jedním z hlavních aktérů v 1.SV. Takže tě prosím abys nezesměšňoval památku svého rodinného příslušníka, který v této válce bojoval a možná i padl, tím že se budeš tady budeš ztrapňovat zpochybňováním historie a vymýšlením báchorek na úrovni konspiračních teorií

besikv
besikv
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Nepamatuji si, že bych někde vyvracel skutečnost, že v 1.SV nebyly masivní bitvy. Právě naopak. Ty faktory, které jsi psal že měli rozhodnout bitvu jsou opravdu pravdivé. Nechápu ale proč nejdřív ze sebe uděláš blbce když napíšeš, že to co víme o 1. SV z dokumentů a knížek nemusí být pravdivé a hnedka v druhém se oháníš dokumenty o 1.SV a vymýšlíš si protiargumenty k věcem, které jsem ani nenapsal. Opravdu pro mě nepochopitelné. A to že kampaň BF1 je z větší části reálná je stupidita sama. Zajímalo by mě jak je možné, že když je tak reálná, tak v misi v Alpách se jeden Ital v brnění(30 kg) a težkým kulometem(50 kg) rozběhne jako neohrožený Rambo proti Rakousko-Uherské pevnosti a tento nájezd přežije nebo "bitva o Británii", která se v 1.SV ani neuskutečnila, nebo přežití dělostřelecké palby v prvním tanku světa(tím jsem chtěl poukázat na technické nedostatky tanku Mark IV. tím že by to nebylo možně přežít) je opravdu nad moje chápání.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Je mi jedno, jestli je hra 100 let po dnešku nebo před 100 lety, očekávám od ní kvalitu a autenticitu.To BF1 neudělalo.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: mám ti to taky napsat znova, nebo si to přečteš ? ale jasně tu nenávist a zlobu jen do mně, já to ustojím, věřte mi že jo :)

besikv
besikv
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Nikdy jsem se do diskuze na Hrej.cz nezapojil, ale tvoje pokrytectví mě donutilo se zaregistrovat a něco opravdu napsat, protože to co jsi napsal je opravdu vrchol demence. Nechápu jak někdo může zpochybnit vědecký výzkum všech historiků na světě, kteří se zabývají touto časovou periodou, jen aby jsi bránil svoji podprůměrnou hru. Toto je opravdu vrchol fanboyismu, pokrytectví a urážka historie a veteránů 1.SV. Ale pro někoho kdo označí BF1 za skvělou hru je to asi normální.

Forcik
Forcik
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Enormeon: Amen! Konečně rozumný komentář :D

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Německá kampaň! Ale spíš bych dal přednost BiA za němce. Jenže to by asi nebylo korektní že :D

marmess
marmess
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mustaffa: Když už, tak je to spíš přeskinovaný Battlefront, než předchozí díl. Přeskinované je vetšinou spíše CoD. Battlefield 1 z historického hlediska moc přesný není, na druhou stranu je dost zábavný, především mód Operations v BF 1 je super.

mustaffa@email.cz
mustaffa@email.cz
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Ty si vážně jelito. Tak jestli považuješ kampaň za reálnou tak si dej facku. Co je reálného na misi kde zabíráš body jako v MP Conqeustu? Co je reálného na misi, kdy jako opancéřovaný maniak zabíjíš stovky vojáků? Celá kampaň je tak absurdní, že ani víc být nemůže. Tohle se DICE nepovedlo. Je tam toho ale víc...
Co se týče MP samotného, tak špatný není, je to prostě další BF a s přáteli se dá i užít. Reálné ztvárnění tam nemohl čekat nikdo, protože by ho nikdo nehrál a neměl by úspěch. Tak do MP hold narvaly kulomety, samopaly, nesmrtelné koně či tanky (ne že by v 1.SV nebyly, ale zdaleka neměly takovou rychlost, takovou ničivou sílu, takovou obranu a hlavně je používaly jen asi dvě země, protože měly takovou poruchovost že byly k ničemu).
Ale s tebou nemá cenu diskutovat, protože si obyčejný fanboy BF a všichni ostatní jsou dutý hlavy. Je to tak, viď?

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai:To, že napíšu, že jsi pokrytec, není nenávist, ale holý fakt.Můj text není nijak útočný a být neměl.Připadá mi, že jsi to ty, kdo nás několikrát nazval dutými.
Mohl by sis přečíst ty ten můj komentář, anebo se bojíš, že nemáš pravdu?Já tvůj komentář četl.
Co kdybys podal protiargument místo tvé klasické ignorance a očividného věštectví?Protože toho o mně víš více, než já toho vím o sobě.
Knihy, fotky, autobigrafie, první filmy, svědectví příbuzných veteránů, dopisy...
Naopak oceňuji, že nejsi jen další fanboy, co si myslí, že WW1 bylo jen o nekonečném dřepění v zákopu.Nějaké ty přestřelky v zákopu, bombardování, výběh proti nepřátelským liniím, selhání útoku, atd, to vše tam bylo a to je jen západní fronta.Jak je to popsáno v knize Na západní frontě klid.Třeba ten Hitler utíkal mezi zákopy jako poslíček.
BF1 gameplay je ale něco jiného.Singleplayer jde až na pár misí celý projít stealth, ty sám dobudeš několik pevností, můžeš dělat stealth s tankem, vidíš tunu politické korektnosti, utíkáš v nepoužitelné zbroji do kopce a přežiješ pád letadla na tebe.Hmmm, to je velice autentické, zvláště když ti jakožto členovi ANZACU, kterému je 60 let, dají MP18 v obléhání Gallipoli v roce 1916 a pak velice zábavně přebíháš mapu 3x tam a sem, navíc s tou příšernou umělou inteligencí.
Multiplayer je pak klasický campfest s klasickými exploity jako plane taxi či těmi nesmrtelnými koňmi.Každý má ty nejvíce OP zbraně, tanky jsou superrychlé a nezničitelné, bunnyhopping je přítomen, apod.Plus i ten map design, kde neexistuje žádná hratelná mapa krom těch na západní frontě.

Proč existuje tolik historiků a odborníků na různá časová období, když v té době nežili?

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@besikv: fajn, teď jsi mi otevřel oči, konečně díky tobě vidím, že tam seděli občas po sobě vystřelili a to je celé, ale v jednom dokumentu ukazovali, jak že ten Hitler na té vojně začínal a tam v tom dokumentu, ukázali docela masivní bitvu, ale jasně http://www.csfd.cz/film/282824-bitva-o-hill-60/prehled/, http://www.csfd.cz/film/349391-cesta-nadeje/komentare/ a plus sem tam nějaký ty dokumenty a víš co se mi hrozně moc na tom líbí ? že oni jak ukazují, i řikají že tam se to měnilo z minuty na minuty, boj v zákopech, pak na zteč, odstřelování nepřátel, tam říkali že se boj měnil, každou minutou, ale jasně :)

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Knihy, fotografie, příběhy dětí a vnoučat veteránů, z toho plynou naše válečné znalosti.Víš co je těžší než udělat normální hru z první světové, která opravdu WW1 bude se vším všudy.Těžší je dělat hru jako Kingdom Come, Mount and Blade a podobně?Proč to Vávra tedy dělá?Byl on v té době?Obecně je toto velmi stupidní argument, protože je tu tolik her z budoucnosti, vzdálené historie, prostě v době, kdy my žít nemůžeme.Podle tohoto argumentu nemůže vzniknout autentická hra z historie, což je pitomost.
Mimochodem, velmi mnoho zbraní v první světové se dodnes zachovalo, takovej Lee Enfield se pořád používá, colt 1911 taky.Viděl jsem na živo simulaci leteckého souboje, ve kterém figuroval Manfred von Richthofen a létalo se ve skutečných WW1 revitalizovaných strojích.Verdun to ukazuje dobře, ačkoliv to hra není nijak skvělá.
S tebou se nedá argumentovat, všechny tvoje argumenty by vyvrátil i slimák.
Vím, že jsi troll, mimochodem, avšak velice pokrytecký.
@besikv: +1

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Je na stejné úrovni, lehký nadprůměr, i když legacy edition má v sobě 2 hry za 80 euro, BF1 premium edition je jedna hra za 130 euro.
Věrnost?Jop, elitista.Lidi, co hrají konkurenční hru nazývá fanboys, i když o nich vůbec nic neví, ale sám je největší fanboy pod sluncem, avšak to nazve věrností.Facepalm.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marmess: Souhlasím, lehce nadprůměrná hra, ale fanboys jsou velmi elitističtí a toxičtí, jak můžeš vidět na Wumitaiovi.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cože ? jo to je, jen hate na BF1 což je boží hra, ale jasně Dutí volají o svoji Dutost a tak věrní fanoušci přispěchají na pomoc

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Občas by bylo lepší, kdybys rovnou přešel k té zdi a internet vynechal.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@besikv: Jeho předek bojoval na straně Osmanské říše.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: oh sem na to zvyklý, tak nedělej :)

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takže abych to nějak uzavřel, ano, ano sem ochoten věřit tomu, že to co bylo v kampani a je, tak to mohlo z větší části být i ve skutečnosti a mp je logicky úplně o ničem jiném, tam si to moc na reálnost nehraje, tam je to čistě o zábavě, nicméně ta kampaň má svoje realné kouzlo :)

Lesantom
Lesantom
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je mi jedno v jake valce to bude a v jakem obdobi, at to ma dobry "realny" pribeh a multiplayer, a at zas nejsou hlavne jetpacky.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: ty si elf ? ohh jaký to nečekaný zvrat, no nicméně už jsme se o tom bavili a hned několikrát, nikdo z nás nebyl v první světové válce, kdo ví jak to tam probíhalo ? třeba to tam bylo takhle intenzivní a nebo taky ne, člověk to se neví, a historické knížky a dokumenty sice hodně napoví, ale taky tam neni všechno. Tak jako tak BF1 je určitě blíž realitě, než vesmírní Dutí kteří našli ve vesmíru přítele https://www.youtube.com/watch?v=FjMci1gWcX4 a to, to je bum baby

Enormeon
Enormeon
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky jsem vždy radši hrál CoD ale je fakt, že BF1 hraju raději je to větší zábava.
Budoucnost nebo minulost je mi to ve hrách fuk s realitou nemá společné ani jedna hlavně mě musí bavit.:-)

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za mně uzavřeno, mějte se hezky, své sem k tomu řekl a mluvit do zdi můžu i doma, takže dělat to na internetu to nebudu, tak ahoj :)

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: ale prosím tě, hlavně mi nechtějte namluvit, že vesmírné Volání Dutých je lepší než BF1

Reklama
Reklama