Zpět na článek

Diskuze: Valve: Vyměňování her nebude

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
18. 10. 2010 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Mafii 2 sem měl dáno pár peněz bokem. Ale stačilo si přečíst pár recenzí, komentáře hráčů a zkusit demo a hned mi bylo jasny, že i pirátit to nemá smysl.
Asi sem divný, ale když si přečtu několik českých recenzí, přečtu si komentáře hráčů a zkusím si demo, mám hodně dobrou představu o hře. A myslím, že každý zdravý člověk si po pořečtení několika recenzí a komentářů dokáže shrnout všechny klady a zápory hry. Pokud má hra velké nedostatky, ty se objeví popsané u každé recenze. Menší nedostatky si shrnu dohromady z recenzí a je to.

pokr_
pokr_
Level 1 Level 1
16. 10. 2010 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak demo opravdu není měřítko...momentálně aktuální problém je s Arcanií: Gothic4 - demo je úplně v pohodě ale plná hra skoro nejde nainstalovat, pro antivir se chová jako trojský kůň, musí se stahovat hned v den vydání hry 226 MB velkej patch....je to bordel a takovouhle hru si nechci ani stahovat, natož kupovat.

kywi
kywi
Level 1 Level 1
16. 10. 2010 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek.andrasi (gmail.com): Ano i ne.. Podle dema se hra absolutně soudit nedá (příklad z konzolí: vynikající demo na Dantes Inferno a totální sra*ka v podobě plné hry). Podle recenze ale samozřejmě ano. Jen jde o to, vybírat si periodika, která hodnotí. Nikdy bych se neřídil recenzema českých serverů (konkrétně mluvím o herních odnožích Idnes a živě), metacritics ti jakous takous představu dá, nejlepší ale opravdu je najít si server/časopis který ti sedne a tím se řídit..
U mě vyhrává kotaku. Mimo jiné taky proto, že jako jeden z mála herních serverů nemá u recenzí hodnocení (!), dřív se dalo veřit i Famitsu (pochopitelně jen co se týče konzolí), dneska už jen s rezervou...

o pirátění pochopitelně nediskutuju.. Je snad jasné že tohle tu nemá co dělat.. osobně se divím že hrej podobné uživatele rovnou nebanuje..

FastIkarus
FastIkarus
Level 1 Level 1
16. 10. 2010 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michaluss: "Pirátství neuznávám, pokud se jedná o ty, kdo hry následně šíří dál..."

Trochu pokrytecký, díky komu si asi ty můžeš ty hry stáhnout?

Marcu3s
Marcu3s
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RomanK47 a JamesFlame - Souhlasím s tím, že recenze, dema a videa hráči moc neukážou jestli se mu hra bude líbit, ale na druhé straně to není žádné obhájení toho tu hru ukrást. A to se netýká jen her, ale i filmů nebo knih apod. - Nikdy nemůžeš vědět, jestli se ti film bude nebo nebude líbit, ale nemáš jinou legální možnost než si ho koupit a zjistit.
Do háje, vždyť to je základ obchodu - když si koupíš v obchodě jablko, taky nemůžeš předem vědět, jestli ti bude chutnat...

Já osobně nejsem úplně proti pirátění, souhlasím s tím, že si tak hráči mohou hru pořádně zkusit, než si ji koupí. Problém je ten, že většina z nich hru dohrají upirátěnou, hra se jim strašně líbí, ale přesto si ji nekoupí. Naprostá většina lidí, hlavně u nás v ČR, to prostě bere - můžu si hru stáhnout (neradi říkají ukrást), tak proč bych si ji sakra kupoval...

stooges69
stooges69
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skoda ze v dnesni dobe nevychazi zadna kvalitni hra...proto stahuju

Marcu3s
Marcu3s
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stooges69:
V tom případě je kradeš?

Ono všeobecně všechny tvoje argumenty jsou nesmyslné...
Zvláště když existují takové sítě jako www.gog.com , kde se dají kvalitní hry legálně koupit za prakticky směšné ceny (bez nutnosti být online pro jejich hraní)...
Co se týče argumentu č. 4 - nikdo hráče nenutí aby tato DLC nakupovali (a část DLC není toho typu o kterém píšeš, ale plnohodnotnými herními dodatky (např. Shadow Broker pro ME2))...
A ne všechny hry (nové i staré) jsou konzolovité (ne, že by to u takových her jako AC2 byl problém)...

Já bych spíš řekl, že hry nekupuješ proto, že je pro tebe jednodušší je ukrást a pak se to nesmyslně pokoušet ospravedlňovat těmi kecy, co jsi právě napsal...

JamesFlame
JamesFlame
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

REcenze, demo, video nepomůže. Znám dost her s vysokým hodnocením, který kdybych si koupil, vyrval bych si pak asi vlasy. A naopak hry, co dostali třeba 7/10 6/10, které mě fakt baví. A pirátilo se vždycky a pirátit se bude, prostě to tak a nikdo to nezmění.

JamesFlame
JamesFlame
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abych pravdu řekl, stahuju hry docela často. Nebral bych to ale tak, že je kradu, pokud mě hra zaujme, tak si ji koupím. Někdy hned, někdy když trochu klesne cena, ale prostě koupím. Takhle mi pomalu roste sbírka o věci, které mě baví i po několikátém hraní. Ale stejně něco stáhnu, abych po 3 hodinách hraní zjistil, že to je hra o ničem, nebo mě to nesedí a smažu to. Potom není moc dobré si něco koupit. A demo? Ty sou naprd, stejně vám o hře nic mo neřeknou.

PS: Přesně jak říká reloaded ve svých infech, pokud se vám hra líví, podpořte vývojáře a kupte ji.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
16. 10. 2010 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stooges69: V pořádku. Otázkou je - takže ty hry ani nehraješ, nebo stahuješ? Pokud je ani nehraješ, je všechno v pořádku, ale pokud je stahuješ, pak jsou tebou uvedené důvody jen a pouze výmluvy. Pokud ta hra není kvalitní, tak bys ji snad ani nechtěl hrát a tudíž bys nemusel stahovat, ne?

Michaluss
Michaluss
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s JamesFlame. Kdysi jsem si taky pirátsky sehnal například Mafii 1 nebo STALKER-SoCh...a Dnes mi originálky těchto her zdobí polici. Samozřejmě jsem nebyl jen u těchto her, ale ty co mě bavily, nebo za to stály, jsem si koupil hned, co se naskytla výhodná situace. Pirátství neuznávám, pokud se jedná o ty, kdo hry následně šíří dál, nebo jednoznačně kašlou na vývojáře. Já tvrdím že ačkoliv je originálka obsahově stejná jako kopie, mít originál má svou hodnotu. Už jsem se kolikrát setkal s výsměchem "Proč si hru kupuji, když je to stejné jako jí stáhnout?". Mávl jsem rukou a dál kupuji. Dokonce na některých trackerech torrentů je v postupu instalace např. toto:
1.Mountnout
2.Cracknout
3.Hrát
4.Pokud se ti hra líbí, kup si jí a podpoř vývojáře.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GlaDOS: Nechci obhajovat pirátění, ale jedno ti upřít musím a to, že dle demoverzí, recenzí apod. se dá na hru udělat obrázek, jestli ti bude hra vyhovovat nebo ne. To je jak s botama, vidíš je zvenčí, líbí se ti, znáš číslování a kdo ví co ještě, ale až si je obuješ zjistíš, že tě tlačí támhle a támhle ti jsou zase naopak až moc volný..plně zastávám názor od JamesFlame! ;o)

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stooges69:
1. Nemáš pravdu, poslední dobou vyšla Amnesia, vyjde Shank, vyjde Torchlight 2, vyšel Starcraft 2, Worms Reloaded a dál se mi pokračovat nechce. Taky si ale můžeš koupit něco staršího nebo ve slevě ze stýmu, nebo něco z gog.com.

2. Blbost!! Tuto ochranu mají jen některé hry od Ubisoftu. Tyto hry tvoří malý podíl trhu her. A pokud ti to tak moc vadí, můžeš si ji koupit a využít crack.

3. Co je to za výmluvu? To ti tak vadí počkat si? Takže ty to raději ukradneš, protože je to dřív. Ale počkat si a podpořit vývojáře, to ne. Piráti mnoho her mají dřív, než kupující. Ale kdyby to každý pirátil hned a nic nekupoval jak ty, jak by to potom vypadalo?

4. Ha ha. Nikdo ti DLC nenu tí kupovat. Nebo snad ano?

5. Souhlasím. Ale konzolovité hry nejsou všechny. Je jich menšina a navíc jen raritně mají špatné ovládání.

Tvé argumenty jsou ubohé. Já taky hry moc nekupuji. Ale ani je nekradu. Když vám, že ta hra je konzolovitá, má drahé DLC, při hraní musím být online a kdoví co, prostě si ji nekoupím. Myslím, že vychází plno dobrých her, stačí si jen vybrat.

PS: Myslím, že je na netu plno recenzí, videí, dem a recenzí od hráčů, takže si v pohodě uděláš obrázek o hře bez toho, aby si ji upirátil.

stooges69
stooges69
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zde jsou dovody proc si hry nekupuji:

1)posleni dobou vychazi jen same rychlokvasky(neda se snad ani mluvit o plnohodnytnych hrat ale spis modifikaci)
2)ochrana ktera vas nuti aby jste byli stale ONLINE
3)hodne titulu(viz mafia 2,cod MW2)meli pirati drive v PC nez byla vubec v obchode
4)DLC(za 70 kc 2 auta,2kusy obleceni dekuji nechci(MAFIA 2))
5)konzolovost(AC 2,vancuover apod)

Reklama
Reklama